My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Hey Monique!

Goed nieuws dat het weer in orde lijkt te komen met de veren van Disa! Ik duim in ieder geval dat ze het volhoudt! :D
Het heeft nogthans wel iets speciaals, zo'n "franjevalkje"! ;D

Leuke foto's telkens weer... Ik herken steeds onze eigen valkjes in jouw foto's! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Sorry voor mijn late reactie, Caroline, maar je hebt misschien wel gelijk... Een hor zou inderdaad wel eens kunnen werken en dan sla je inderdaad 2 vliegen in 1 klap  ;D Bedankt voor de tip  :D

Dat met de ondergaande zon vinden ze hier ook heerlijk. Het is dan net wat minder fel. Ze vinden een briesje helemaal heerlijk. Dus... we gaan er denk ik werk van maken  :D

Het was leuk om jou en je dochter trouwens weer te zien. Heeft ze dat ijsje nog gekregen?  ;D

Hey Marc,
Ongelooflijk, hè hoe de familieleden zoveel op elkaar lijken. Vaak kan ik niet eens mijn vinger plaatsen wat aan ze nou op elkaar lijkt.

Ik heb liever een Disa zonder franjes...  :P Ze was zo ontzettend mooi...






Zo na een heerlijke dagje Avifauna (foto's te zien in de buurthuis  :D ), heb ik wat kiekjes geschoten van mijn eigen little birdies  :D

Het zijn er niet veel, maar de close-ups zijn wel leuk geworden  :)

Eerst even Disa laten zien... Het is nog niet veel, maar het begint te komen. Je kan in elk geval parels zien en dat kon een aantal weken geleden niet. Die waren onherkenbaar.




Isaura


Grovertje


Vesna


Neona


Yaro  :-*

Ik zal kijken of ik nog wat tuinfoto's kan plaatsen.
Het zijn er wel veel, dus ik moet even kijken of ik er nog aan toe kom. Vanaf donderdag heb ik 6 dagen vrij, dus als het straks niet lukt, dan komt het van de week wel  :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Prachtige foto's!!!!

Het was ook leuk jullie weer eens te zien.  :D

Jawel .... Sanne heeft haar ijsje gekregen, eenmaal thuis na het eten van haar pannenkoeken is Ed voor ons (de 2 kleintjes, Jasper en Sophy lagen al op bed toen we thuis kwamen) ijsjes gaan halen, ze heeft een heerlijke cornetto op.  ;)

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi,

je hebt prachtige foto;s gemaakt zeg, ook in avifauna!
ik heb helemaal niet met je gepraat, sorry  :-[
maar ik weet nu wel wie je bent. helaas,de volgende keer beter hoop ik!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Dat is altijd het jammere van een grotere groep, dan komt er van kletsen met allemaal vaak niks.  :-\

Ik zat gisterenavond thuis ook, die had ik wel langer willen spreken en die en die en die .....  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Monique,

Schitterende foto's heb je geplaatst en het is heel erg leuk om te weten wie er nu achter de naam Monky zit  ;) Ik had zeker ook nog met je willen kletsen maar dat komt vast de volgende keer.

Fijn dat Disa nu nieuwe veertjes krijgt, ik zal zeker meeduimen dat ze van haar nieuwe veertjes af blijft.

Hier nog even 2 spontane foto's van afgelopen zaterdag  :D





Liefs, Karin

Caroline

Ach, wat een mooie lieve foto's van jullie.  :D

Fijn (lang) weekend.  :) (of moet je vrijdag werken?)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Mooie foto's weer, en haar- - of moet ik zeggen - pluimscherp! :D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hey Kim, Karin en Caroline,
Dat hou je toch wel met een groep. Met de een heb je meer contact mee als met de ander. Ik ben sowieso niet iemand die graag in de voorgrond treedt  :-[
Maar er altijd nog een volgende keer...  :D

En Karin, bedankt voor de foto's van Erwin en mij. Ik ben helaas niet zo fotogeniek... daar zal ik mee moeten leren leven hahaha. Erwin staat er trouwens wel heel leuk op... Ik denk dat ik je nog een IM ga sturen  :)

Nee Caroline, ik heb een heeeeeerlijk super lang weekend. Donderdag tot en met dinsdag  :D Dat geeft me weer wat tijd om wat dingetjes te doen zoals foto's maken, met de tuin in de weer, zomer-, herfst- en wintervakantie plannen en zo  ;D

Dank je wel, Marc. Alles goed daar met de kuifjes?






Met mijn birdies gaat het goed. Ik moet hoognodig de voliere verschonen. Ik heb het deze week een klein beetje laten zitten en het ziet er niet uit. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik voel me dan enorm schuldig  :-[ Gelukkig heb ik morgen en overmorgen ook nog vrij dus kan ik op mijn gemak de kooien doen. Erwin moet werken, dus word ik ook niet gestoord  ;)

Aan de rui lijkt nu eindelijk een klein beetje een eind te komen. Mag ook wel zo langzamerhand  :P
Disa's veren gaan er steeds beter uit zijn, maar toch lijkt het af en toe alsof ze nog steeds knabbelt... tijd zal het leren.

Ik heb een hor voor het raam van de vogelkamer gekocht. Er zit klittenband bij dus ik kan het straks allemaal op maat maken en de hor er zo voor plakken en als ik het niet hoef te gebruiken, leg ik het weg. Het enige is wel dat je de klittenband ziet zitten. Dat is wel een beetje jammer.  Maar ja, je kan niet alles hebben en de veiligheid van de vogels gaat voor  :)

Ik heb vandaag ik die paar momenten dat de zon een beetje scheen wat foto's gemaakt. Het is geen vetpot, maar ze zijn wel mooi gelukt.


Garath




Sanya




Zowie




Groetjes,
Monky

Caroline

Prachtige foto's, Monique.

Nog 2 fijne dagen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op  3 mei 2009, 18:54:26
Dank je wel, Marc. Alles goed daar met de kuifjes?


Met de Kuifjes gaat het ook nog steeds prima hoor! Tja, er valt gewoon niet veel over te vertellen de laatste tijd... ::)
;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Anke

Hoi Monique,
Wat een mooie foto's :)
Fijn dat je nu een hor hebt voor je vogelkamer.
Waar ik dan wel aan denk: kunnen ze het horregaas niet stuk bijten??
Valkjes slopen zo graag ::) ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

wow, wat maak je toch mooie foto's!! prachtig hoor  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Monky

je hebt hele mooie foto's gemaakt :)

En ik herken het heel goed wat je zegt over het poetsen van de kooi! Soms laat ik het net een beetje te lang liggen en dan voel ik me ook een beetje schuldig. Maar in haar grote kooi zit Flupke zo goed als nooit op de bodem, en dan 'troost' ik me daar een beetje mee. Of dan haal ik snel de grootste 'hoopjes' eruit als ik écht geen tijd heb. Maar ik denk dat we beiden het nooit te erg laten komen, dus hoeven we ons eigenlijk nooit schuldig te voelen.
Maar maak dat ons verstand eens wijs  ::) :P ;)

Groetjes
Romy

Caroline

Ik ben al 4 dagen aan het genieten van Zowie op mijn kalender .... saampies met zijn Whooshy.  :-*

Hij blijft prachtig .... zowel Zowie als de kalender.  :D

Groetjessssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.