My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Is dat dan Halloween vieren op z'n amerikaans? :)
Ik vind het jammer dat dat hier nog niet echt "gevierd" wordt; ik vind het wel iets gezelligs hebben, zo in de herfstperiode!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Klinkt supergaaf, jullie feest !!!

Mocht ik niet meer komen hier of jij  ;) heel erg veel plezier.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Bedankt voor de felicitaties, Anja en Debby :D

Marc, we proberen het wel zo veel mogelijk op zijn Amerikaans te doen. Maar we beginnen wel rustig. Dus we hebben zowel zoete als enge dingen. Over twee jaar doen we het weer als het een succes was en dat voeren we de griezeligheid langzaam op  ;D

Caroline, ik lees net je berichtje  :)
Bedankt. Ik zal nog vast wel een keertje neuzen... geen garantie natuurlijk dat ik iets schrijf hahaha.






Ik heb de kooien boven allemaal schoon... ik wilde de rosella's in de voliere erbij doen en ze eerst nog een laatste keer beneden los laten. Ik kon het niet... Het is zo'n mooi gezicht om ze zo los te zien en lekker te zien vliegen... Ik zag wel dat de conditie wat achteruit is gegaan doordat ik ze de laatste weken niet heb kunnen laten vliegen.
Ik moet de tijd gaan maken om ze toch los te laten. Ik zal het om en om moeten doen. De ene dag de valkjes en de andere dag de rosella's. Dus dat is dat.

Jullie zijn weer op de hoogte... :)

Ik heb een paar foto's voor jullie...


Sanya... Ze vond het geen probleem om met haar kuif door de tralies te gaan... lekker zo hoog mogelijk...


Isaura... Ze is nu bijna helemaal door de rui heen... ze is weer helemaal prachtig. Ik hoop dat ze nu haar kuif eens met rust laten  :-\ Ze heeft zo'n mooie kuif, maar daar zie je nooit wat van, want die wordt er steeds af geknabbeld  >:(


Neona... Hier zie je toch wel hoe mooi de fallow gepareld is. Ze vindt de flits echt 10 keer niks, vandaar dat ze zo in de tralies hangt... Dat gaf mij de kans om een keer de schitterende parels op de foto te krijgen  :)

Hmmm... de foto's lijken minder scherp...

Zo daar moeten jullie het heel even mee doen  :-[ Misschien dat ik er straks nog een paar maak  :)

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi,
Mooie foto's van je mooie valkjes!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Prachtige foto's. De foto van Isaura zou bijna voor een zwart wit foto door kunnen gaan.

Liefs Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Romy

Hoi Monky

Fijn he als je alles mooi proper hebt kunnen maken :D Dat geeft mij altijd zo'n goed gevoel.

De foto's die je geplaatst hebt, zijn heel erg mooi. Ze staan er altijd zo mooi op bij jou  :D Echte modelletjes zijn het  ;)

Groetjes
Romy

Monky

Dank je wel allemaal...Ik had nog wat foto's gemaakt, dus die zal ik er ook bijzetten  :)


Eindelijk Dara eens goed op de foto!! Ik heb een extra lamp op de kooi gericht zodat er voldoende licht was... Zie je die kuif... schitterend gewoon... Ze is echt een beauty  :D


Een aantal van de valkjes zijn nog in de rui. Ze krijgen allemaal nieuwe veren... Onze Gizmo zou zo aan Halloween mee kunnen doen met zijn pruik  ;D


Grovertje... Die vond dat licht maar niks... Zie je die grote ogen  :o  ;D


Bij Neona probeerde ik hetzelfde... Een lamp erbij schijnen. Zij was er iets minder van gediend  8)


Ze draaide vrij snel weer weg... toch nog een kiekje weten te nemen  :P


Een mooi plaatje van een mooi valkparkietje Sanya  :-*


Yara lekker aan het schommelen  :)


Yaro had geen zin om op de foto te staan... Toch is het een mooi plaatje geworden  ;D Alleen staat zijn kop er niet op  ::)


En tot slot onze lieve Zowie  :) wat een schitterende kuif heeft hij toch, hè  :-*

Zo dat was hem dan weer even.

Ik ga gauw weer even verder...

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marc van de Kuifjes

Dara en Neona hebben wel bijzondere kleuren... of moet ik zeggen reflectie!

Heb je ook nog foto's van Disa? Met gespreide vleugels misschien? ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Dank je, Caroline en Kirsten  :)

Hi Marc,
Het lijkt inderdaad een beetje alsof ze fluoriserend zijn, hè?
Helaas kan ik van Disa geen foto met gespreide vleugels maken, want dat doet ze eigenlijk bijna niet... en als ze het doet is het meer ondersteboven fladderen en dat lukt helemaal niet om op de foto te zetten :) Misschien een keer als ik ze een douche geef.

Groetjes,
Monky

Hermien

Zo Monky,

Ik kom even bij jou om het hoekje gluren. Prachtige valkjes heb jij toch ook, hè? Zeker ook elke morgen veren borstelen tot ze glimmen?                 

                                  ;D   ;D   ;D   ;D


Monky

Citaat van: Hermien op 29 oktober 2008, 13:36:47
Zo Monky,

Ik kom even bij jou om het hoekje gluren. Prachtige valkjes heb jij toch ook, hè? Zeker ook elke morgen veren borstelen tot ze glimmen?                 

                                  ;D   ;D   ;D   ;D




Dank je wel, Hermien... misschien is dat de reden dat ik 's ochtens steeds bijna mijn trein mis  :P ;D

Maar eh... volgens mij heb jij je bril niet op... ze zijn zo pluizig al het maar zijn kan... ze zijn in de rui  ::) ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes