My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Caroline

Beterschap met je tennisarm.  :-\

En links muizen kan best nog wel eens mee gaan vallen .... ik heb op de laptop ook een draadloze muis aangesloten .... als ik op de bank zit ligt de muis rechts op de leuning .... zelf ben ik links maar ik had het mezelf zo aangeleerd om rechts te gaan muizen.  ;)

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Romy,

Het bleek uiteindelijk wel mee te vallen, met links muizen... Ik heb ook de instelling veranderd naar linkshandig, maar dan kom ik in de problemen. Ik heb niet genoeg kracht in mijn ringvinger om die te gebruiken vanwege de beschadigde zenuw in mijn linker arm... ja ik begin een kneusje te worden hahaha. Maar goed... het ging wel aardig. Het viel wel mee... gelukkig.

Ik ben nog druk bezig met de reisverslag, dus nog heel even geduld  :)

Dank je wel, Caroline.
Je hebt inderdaad gelijk dat het meevalt met links te muizen  :)






Nou, ik heb toch maar een aantal foto's verkleind. Mijn boekje zou mijn boekje niet zijn als er niet om de zoveel dagen een paar foto's te zien zouden zijn  ;D ;D ;D

Ok... ik begin met de close-ups. Eén van Isaura en één van Disa  :) De ene mislukt en de andere... tja... hoe zal ik het noemen... kijk zelf maar  :P


Deze is mislukt... haar kuif staat er niet helemaal op door die stomme tralies...  ::)


Ik weet niet of ik haar zo fotogeniek vind of gewoon maf hahahaha...

Zullen verder gaan met poetsen...

Gizmo vond zijn staart blijkbaar een beetje smoetsig...


Lulac vond haar voeten waarschijnlijk stinken  :-X


Bij Isaura weten we eigenlijk niet wat ze aan het poetsen is, want de foto is heel onduidelijk... nu weet ik dat ze haar vleugels in de was aan het zetten is...  ;D

Dan hebben we de tegenstellingen....
COOL...

Ilo zat gewoon schitterend voor de foto... ik blijf haar parels schitterend vinden....

CHICKEN

Grovertje schrok enorm van de flits  :) Vandaar die rare vleugels.


Ook Vesna was een held op sokken...

Elegant eten...

Yara komt keurig omhoog om haar zaadjes netjes te pellen...

Boers eten...

Garath blijft gewoon boven zijn bak hangen...

Dan tot slot de body pictures...

Yaro was druk aan het schommelen... vandaar dat de foto niet zo scherp is...


Sanya... vlucht meestal voor de camera. Ze vindt het echt tien keer niks... maar ik heb haar dit keer wel redelijk goed te pakken  :)


Nog steeds geen super foto van Neona. Ze krijgt echt volop nieuwe veertjes.

En dan een van mijn mega mislukte foto's van Dara. Ik wilde je de mega kuif en toch wel enigszins zichtbare parels niet onthouden... doe maar net alsof je brildragend bent en je je bril niet op hebt  8)



Helaas heb ik Zowie en Whooshy niet op de foto gekregen. En Dara eigenlijk ook niet goed. Maar Zowie en Whooshy is echt dramatisch... vroeger was het alleen Whooshy die in mijn camera klom als ik een foto probeerde te maken van haar... dus klimmen ze er gezellig samen in... inclusief fluitconcert van Zowie... om het ook nog gezellig te maken of zo  :P ;D

Maar goed...dat waren ze. Ik ga nu naar mijn birdies om ze in het echt te aanschouwen en een lekkere knuffel te geven.

Groetjes,
Monky

Kirsten

Hoi hoi!

Schandalig dat ik nog niet even hallo ben komen zeggen!, hihi

Je voorstelrondje vond ik helemaal geweldig en inderdaad een goed moment om een nieuw boekje te starten!

De foto's heb ik van genoten. Het klopt dat Neona in de rui zit, haar nestgenootje is ook aan het ruien  ;) :D

Meid het zal best even enorm wennen zijn een nieuwe baan, ik krijg over een maand ook die periode en vind het best allemaal erg spannend.

Succes met je arm!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Wat heb je toch een gezellige beestenboel.
Ik ga je boekje ook weer bijhouden.

En ik heb super genoten van alle prachtige foto's.

Groetjes

Romy

Hoi Monky

Fijn dat links muizen toch lijkt mee te vallen!

Je foto's zijn - zoals je zelf zegt - in vergelijking met je andere foto's die je plaatst, ietsje minder van kwaliteit, dat is waar. Maar ik vind ze niettemin superhoor! De foto van Grovertje vind ik zelfs heel grappig om te zien! Er kwam spontaan een glimlach op m'n gezicht  ;D

Groetjes
Romy

☺ Pita ☺


*Yvon

Hoi hoi

Mislukt ?  :o Welke ?
Ik zie helemaal geen mislukte foto's.
Ze staan er gewoon op zoals ze zijn,heeeeeeeel mooi dus !!  :-* ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marc van de Kuifjes

Maak je maar geen zorgen hoor! De foto's zijn prima! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Sanna

Hoi Monique,

Leuk een nieuw boekje. Nu heb ik je vogies helemaal op een rijtje, leuk gedaan zo!

Groetjes, Sanna

Anke

Hoi Monique,
Ik heb weer genoten van je foto's :)
Wahaha boers en elegant eten ;D ;D

Wat vervelend dat je last hebt van je arm :(
Veel beterschap en sterkte met links muizen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

5 oktober 2008, 12:54:53 #25 Last Edit: 5 oktober 2008, 13:06:31 by Monky
Hi allemaal,

Even een mededeling voor de liefhebbers...

Mijn reisverslag is klaar en is geplaatst. Veel leesplezier!!!

KLIK HIER

Groetjes,
Monky  :D

Monky

Hi allemaal,

Het is een heerlijke zondag... buiten stormt het en ik zit binnen lekker van mijn beestjes te genieten. Ik ben ook maar weer eens creatief geweest, want ik loop een klein beetje achter met mijn kalender.

Voor de maand augustus is het de daglelie "Lime Frost"  geworden met onze Yara.



Ik vind hem eigenlijk best goed gelukt  :) Ik had duidelijk vakantie nodig hahaha.

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Die is inderdaad héél geslaagd! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Monky

Je nieuwe handtekening vind ik persoonlijk één van de mooiste tot nu toe! Super!
Uiteraard heeft dit ook met mijn smaak te maken.

Maar als ik het goed voor heb, zijn we toch al oktober?  ;) ;D ???

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Voor mij mag het best nog augustus zijn hoor! Ik neem altijd vakantie in augustus! ;)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -