My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Monique,

Hoe gaat het hier met jou en de birdies?
Hopelijk ben je helemaal opgeknapt van de heftige griep :)
Ik heb weer prachtige foto's voorbij zien komen, zo mooi en zonnig, genieten hoor! :D

Heb je ook nog (meer) foto's van ons prachtige sneeuwlandschap gemaakt?

Groetjes, Marian

Anja

Hey Monique,

Hoe is het hier? Alles goed met jullie en de dieren?

Dikke knuf,

Anja

Monky

Hey Marian en Anja,

Alles gaat hier wel min of meer goed. Ik heb wat probleempjes met de catharinaparkietjes gehad (zie hun boekje), maar met de valkjes gaat alles heel erg goed. Ze zien er goed uit... zitten goed in de veren. Zijn lekker bezig. Nee hoor... gaat allemaal goed.

Met mij gaat het redelijk. Ik vind de winters altijd wat moeilijker doorheen te komen. Volgens mij sta ik daar niet alleen in.
Maandag heb ik wel een behoorlijke smak gemaakt. Om bij mijn werk te komen rij ik eerst een stukje met de fiets naar het station... vervolgens neem ik 2 treinen en tot slot fiets ik het laatste stukje naar kantoor. In Utrecht was het helemaal niet glad. In Houten was dat heel anders. Ik ging de bocht om, ik had behoorlijk wat vaart en hoppetee... ik ging in die bocht onderuit. Het was SPEK GLAD! Ik had het niet gezien... meestal glinstert de weg een beetje, maar dit keer niet. Ik gleed 2 meter door en mijn knie en onderbeen raakten in de knup met de trapper.
Er waren wat mensen die me omhoog hielpen en ik ben een stukje gaan lopen. Mijn knie voelde als beurs en dik aan. Ik ben toch maar op de fiets gestapt, want het deed hoe dan ook zeer en dan kom ik in elk geval sneller vooruit. Onderweg kwam ik de een na de ander tegen die onderuit gingen. Op mijn werk aangekomen sprak ik nog een aantal mensen die onderuit waren gegaan.
Mijn been zag er verschrikkelijk opgezet uit en ik heb hem hoog gehouden en een koude doek erop gelegd. Erwin heeft me mee naar huis genomen 's avonds en ik ben gisteren naar de huisarts gegaan. Ik moet nu een weekje die knie rust geven en met krukken lopen. Fietsen mag wel, maar lukt niet, omdat ik mijn knie niet ver genoeg kan buigen.

Mijn been is opgezet van boven de knie tot net boven mijn enkel. Als het volgende week nog zo'n pijn doet, moet ik weer naar de fysio. Zucht...

Verder gaat het wel redelijk hoor. Het is alleen weer lastig.

Ik ga weer even aan de slag.

Groetjes,
Monky

Sanna

Jeetje Monique, wat heb jij een smak gemaakt! :o Hier in Bilthoven was het ook zo glad maandag. Ikzelf heb er echt helemaal niks van gemerkt. M'n vader bracht me met de auto en ik heb vrolijk over straat gelopen zonder wat te merken. Eenmaal op m'n werk hoorde ik van de een na de ander dat die hard onderuit was gegaan. Ook een paar voor de ingang van m'n werk! Blijkbaar ben ik precies om alle gladde stukken heen gelopen. Ik hoop dat je knie/been gauw weer een beetje beter is.

Groetjes, Sanna

Anja

Jeetje Monique je hebt een flinke smak gemaakt.
Neem je rust en doe rustig aan.

Dikke knuffel van mij.

Liefs,

Anja

*Manon*

Oh Monique.... jeetje wat een klapper heb je gemaakt dan zeg!
Gelukkig is de sneeuw nu weg, maar door de mist enzo kan het weer verradelijk glad zijn.

Beterschap en hou je pootje maar rustig, hopelijk kun je het dan redden zonder fysio!

Beterschap meid  :-*

Liefs Manon

Monky

Hey Sanna, Anja en Manon,

Bedankt voor de beterschap en knuffels.

Helaas doet het allemaal nog erg pijn. Mijn onderbeen is nog steeds dik en natuurlijk bont en blauw. Het lopen gaat op zich wel. Kan de knie nog niet helemaal buigen, maar het gaat beter dan voorheen. Ik voel wel een druk onder mijn knieschijf en mijn kniebanden doen zeer (ik denk ten minste dat het mijn kniebanden zijn  ??? ) Nee, het gaat wel eventjes duren voor ik deze klap te boven ben.

Met de birdies gaat het goed. Ik heb wel het idee dat we regelmatig bezoek hebben van reigers, want ik vind 's avonds steeds een hele boel veren die overal door de kamer verspreid liggen.
Whooshy knabbelt zo lekker aan mijn neus. Ik vind dat zo schattig. Zowie gaat dan altijd macho gedragen. Hij gaat heel hard en melodieus fluiten en met een beetje gespreide vleugels. Ja... het is echt een prachtig beestje... Ik ben toch echt wel gek op bont en parels. Vooral als ze een mooi strak patroon hebben.

Komend weekend is weer de tuinvogel telling. Ik ga maar weer een keer proberen mee te doen. Ik heb regelmatig vogels in de tuin... maar zodra de teldag aanbreekt, besluiten ze massaal weg te blijven... Dat was vorig jaar dus ook... Ik hoop dat het dit jaar beter zal gaan  :)

Groetjes,
Monky

Kimm

jeetje zeg, dat is niet niks  :-\

heel veel beterschap hoor!

fijn dat het met de valkjes goed gaat  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi,

Beterschap met je been!!

Fijn dat je valkjes het zo goed doen.. wat kun je dan van ze genieten hé!

Wat een grap zeg... met de teldag is er geen vogel in de tuin.... ben je mooi snel klaar met tellen  :P :P :P

Fijn weekend!

Liefs Manon

Anja

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Zoals elk jaar ben je weer tegelijk met mijn oudste zoon jarig .... gefeliciteerd en een fijne dag!!

====

Ik loop door de drukte hier overal een beetje achter in veel boekje (met name de wat rustige boekjes  :-[ ) en lees nu pas van de verschrikkelijk val die je hebt gemaakt en de problemen met de Cathi's.  :-\

Heel veel sterkte en vooral ook beterschap, laat je vandaag maar lekker verwennen.  :)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar