My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Schitterende handtekening weer..

groetjes vanaf de camping.. (want daar zat ik in augustus!  ;))

hahahaha.. ooo wat gemeen allemaal.. 't is puur de kift moet je maar denken!  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Wel goed gelukt??  ???

Hij is prachtig!!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Monique,

Ik vind je handtekening weer supermooi.
Een van de mooiste tot nu toe.
Alles klopt de kleuren hij is gewoon perfect :D

Dierenfreackske

Hoi hoi , jaaaaaaaaa  Jeannine heeft gelijk , een supermooie handtekening heb je !  Lekker fris ook ! Grtjs Ann



Anke

Hoi,
Ook ik vind je handtekening echt prachtig!!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky



Bedankt voor jullie reacties op mijn handtekening  :D En ja ik ben me ervan bewust dat ik een aantal maandjes achter loop :-[ Maar ik heb maar zoveel uren in een dag... Maar ze komen eraan. Afgelopen weekend had ik het druk en de weekend daarvoor ook. Erwin was 6 oktober jarig en hij had de verjaardag over 2 weekenden verdeeld... Nooit meer... dat kan ik je wel zeggen. Ik was doodop. Ik heb echt 1 dag in het weekend voor mezelf nodig.  Maar goed, dat terzijde.





Hi allemaal,

Ik heb veel minder tijd over dan voorheen dus vandaar dat er best wat dagen erover heen zijn gegaan voor ik weer eens reageer.

Ik wilde jullie laten zien waarom een groot deel van de foto's bij mij mislukken in de winter. Een deel van mijn valkjes hebben flitsvrees. Ze wringen zich in allerlei bochten om niet gefotografeerd te worden met flits... Kijk zelf maar...




Whooshy kijkt steeds omhoog...


Ilo verstopt zich achter een speeltje...


Yaro keert me de rug toe  :-X


Garath kruipt achter een stuk touw...


Zowie knijpt zijn ogen dicht en daarachter zie je Vesna de rug van Zowie gebruiken om achter te schuilen  ;D ...


Lulac wordt er agressief van  :P


Isaura trekt gewoon gekke bekken  ::)

Er zijn ook een aantal foto's wel redelijk gelukt hoor... dan tref ik ze toch terwijl ze het niet verwachtten  ;D

Ik heb 2 "effe jeuken" foto's... Zoooo schattig  :-*




Die keelveertjes gaan altijd zo schattig wijduit staan  :)


Mooie Disa... alleen niet zo scherp  :-X


Eindelijk weer eens een fotootje van Neona, nog niet helemaal perfect, maar dat komt wel. Ze is nu bijna door de rui heen en begint echt schitterend te worden  :)




Op Erwin's verjaardag heb ik de dieren ook verwend. Dat kun je denk ik wel zien. Sanya heeft de dennenappel veroverd  ;D


Maar wordt al snel weggejaagd door Yaro en Yara... tegen die twee kan ze niet op  :P


Gizmo wilde een kroeltje...


Net zoals Lulac in deze foto... alleen was Whooshy te veel bezig met de te mijden  ;D


Grovertje is net een beetje aan het dutten.


Gekke Isaura  :D


Wat is Yaro toch mooi  :-*


Volgens mij laat hij zijn derrière aan Whooshy zien of zo  ???


Zingt uit volle borst...


Begint uiteindelijk toch een beetje in te dutten  :-*


Whooshy had nog een geheime aanbidder  ;D Ze kon hem niet bij haar vandaan houden... ze moest grof geschut inzetten... haar snavel  8) Lumpi was echt heel serieus... mensen hier die grasjes hebben, herkennen deze houding maar al te goed  :o ;D


Nou jongens en meiden... dat was die dan weer. Tot de volgende keer  :D

Groetjes,
Monky



Hermien

Goh  :o Jij ook nog wakker! Ik zie zowaar allemaal foto's voorbijkomen van mijn eigen Gabber, Goofy en Silvo......


Zijn ze bij jou te logeren geweest of gewoon ff aangevlogen..... ??? ::) :o ;D

♥Debby♥

wat een gave foto's!!! en wat zijn jouw valkjes opstandig zeg.. hahahaha... echt geweldig!!

en nog gefeliciteerd met je partner trouwens.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Die zogenaamd "mislukte" foto's hebben juist iets leuks! :D
Niks mislukt als je 't mij vraagt!

Die gevulde dennenappels (of is het nou denneappels? met die nieuwe spelling weet je nooit... ::)), maak je die zelf of koop je die? Heb het in ieder geval nog niet in de winkel gezien. Maar ja, ik heb de indruk dat er in Nederland veel meer te krijgen is dan hier in België... ::)




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Monky

nou we begrijpen het wel dat je het even te druk hebt voor het forum hoor! Dat is bij mij net zo! Daarom kan ik maar een heel beperkt aantal boekjes bijhouden...
Maar het joue wil ik niet overslaan want de foto's zijn altijd zooooooooooooooo mooi  :D
Net als deze keer hoor! Je 'mislukte' foto's vind ik ook écht iets hebben hoor  :D
Je commentaar erbij maakt het echt hélemaal af  :-*

Wanneer je volgende handtekening komt, dat zien we wel. Je hoeft je niet te haasten, want dan is het voor jou niet leuk meer  :)

Groetjes
Romy

Kirsten

Hoi Monique,

Ik ga binnenkort ook ergens anders beginnen, spannend en gek tegelijk.
Ik begrijp dat je nieuwe werk drukker is dan je oude? Heb je het wel goed naar je zin?

Heerlijk foto's! en moest door het verhaal over de flits gelijk aan Ryan denken. Als hij het kleine lampje op mijn toestel ziet branden voor datde flits komt, dan knijpt hij al gelijk zijn oogjes dicht hahaha

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anja

Hoi Monique,

Ik heb je boekje van voor af aan bijgelezen. Allereerst heb je een te gekke voorstelronde gedaan.

Prachtige foto's heb ik voorbij zien komen en ik kan niet echt zeggen dat er mislukte foto's tussen zaten.

Je handtekening is weer prachtig zoals altijd. De kleuren alles is perfect.

Ik las dat je een tennisarm hebt. Pijnlijk...........veel sterkte ermee. Links muizen valt idd mee. Ik heb het een tijd gemoeten door een ontsteking in mijn schouder. Wat nog beter is is zoveel mogelijk met je toetsenbord te doen.

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Erwin.

En hoe gaat het op je nieuwe werk? Heb je het naar je zin?

Liefs Anja

Caroline

Wat een geweledige foto's heb je weer geplaatst Monique, super!!  :D

Gefeliciteerd met Erwin zijn verjaardag.

Fijn weekend.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Monique,

Leuke foto's!

Die houding van Lumpi herken ik wel. De grasjes zijn hier ook zo als ze een beetje hormonaal zijn. Ze weten ook van geen ophouden en zijn echt niet bang voor een hak van een valkensnavel.

Ze proberen ze echt nog eten te geven ook, een keer wilde Nezumi (valk) Yesil (grasje) een hak te geven en op dat moment stopte yesil een zaadje in zijn bek.
Nezumi begon het zaadje echt uit te spugen en keek heel beduusd.

Groetjes, Gerda

Anke

Hoi,
Ik heb genoten van je foto's!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes