28 maart 2024, 10:51:02

leuke adv. :D

Gestart door *Yvon, 15 september 2008, 19:17:17

« vorige - volgende »

Kimm

Citaat van: Sjaak op 15 september 2008, 22:32:55
Damesdames, niet zo negatief!  8) Dat zijn wel valkjes die na een half jaar van geslacht veranderen he, dus echt niet de eerste de beste wildkleurtjes.  We mochten willen dat je zon valk in de winkel krijgt voor 65 euries, daar zouden we wereldberoemd mee worden. Ik denk dat ik er een ga halen, noem ik haar nu Paula en over een half jaar Paul.



;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda

Even voor de duidelijkheid, deze Angelique is niet Lique!!
;D ;D ;D

Niet geloven, van geslacht veranderende valkjes.  ::) ::)
De prijs valt dan eigenlijk nog mee  ;D ;D

Valerie

Citaat van: Gerda op 15 september 2008, 22:50:32
Even voor de duidelijkheid, deze Angelique is niet Lique!!
;D ;D ;D

Niet geloven, van geslacht veranderende valkjes.  ::) ::)
De prijs valt dan eigenlijk nog mee  ;D ;D


Als dat wel zo was, had ik haar gevrragd of ze ergens aan was.  ;D
Maar van geslacht veranderen na een half jaar? Snijdt ze het dingetje eraf bij het ventje ofzo?  ;D ;D ;D
Hoe dom (sorry voor de woorden) kun je het brengen?  ;D ;D



Hermien

Ach, moet kunnen....van geslacht veranderen. Heeft het mannetje gewoon een toverballetje en het popje een tovermuts... :o   :o   :o   ;D   ;D   ;D   ;D   ;D   ;D

Overigens is de nederlandse taal van de adverteerster zeker Abakadabra te noemen, dus moét hier een mysterie achter schuilgaan. Het mysterie van de 130,- euro.. ;D

Kirsten, ik ben wel benieuwd naar je tegenadvertentie. Kun je die hier plaatsen?


En eh.....eigenlijk voel ik vlinders in mijn buik kriebelen en zou ik die tante met die peperdure valkjes weleens willen zién. By the way, de pakjes van deze valkjes zien er toch niet zo heel florisant en bijzonder uit.

Jongens, wie gaat er mee? :o

Gerdy

Hermien..ik stik er zowat in.. ;D  ;D  ;D  toverballen en tover muts..moet ik ook maar niet iets drinken en iets lezen tegelijk...

ik ga met je mee hoor Hermien..ik wil deze zeer unieke valkjes wel eens van dichtbij zien..
ik vraag me af waar ze deze waanzin vandaan heeft...geslachts verandering bij valkjes.. :-\

gr gerdy

Gerdy

Ik had haar een mailtje gestuurd en gevraagd hoe ze weet dat ze na een half jaar van geslacht veranderen..

haar antwoord was..

heb ik van de dierenarts

vraag me af wat dit voor da is

gr gerdy

Kimm

nou die spoort niet zeg!!! ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Plopper-de-plopper-de-plop zeg! Alle toverballen en- mutsen nog toe. Is hier ook nog eens sprake van een genetisch manipulerende vogelarts....

Tegen deze bijzondere (vogel)art kunnen mijn schilderijen niet opwegen.......


            ::)   ::)   :o   ;D

kenay86

haha voor de gein vragen of er garantie op zit dat ze van geslacht veranderen ;D ::)

ik ga ook mee hoor hermien ;)

lynette

27 september 2008, 02:34:47 #24 Last Edit: 27 september 2008, 02:36:32 by lynette
whahaha

ik had hem al eerder gezien op MP zou ik ook een mailtje naar haar sturen?

want dit is te gek voor woorden  :censuur  :-X

en de prijs is al gezakt zag ik  ;) mischien is ze zich toch wat aan het verdiepen wat een valkparkiet is  ???

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Valerie

Misschien heeft ze het over een kruising tussen een valk (roofvogel) en een gewone parkiet?  ;D ;D ;D



lynette

29 september 2008, 03:50:25 #26 Last Edit: 29 september 2008, 03:58:56 by lynette
whaha


de advertentietekst is veranderd ik denk dat ze het mischien toch gaat snappen  ::)

De prijs is al weer omlaag gegaan nu naa 20 euro
eergisteren was het nog 40



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

de advertentie is nu weg. zouden ze verkocht zijn? ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010