9 mei 2025, 13:15:44

bleekmasker x fallow

Gestart door Karin, 5 september 2008, 12:53:05

« vorige - volgende »

Karin

Sh*t, zit ik hele plannen te maken voor mijn lutino bleekmasker die zijn popje niet echt geweldig vind. Hij heeft een cinnamon bonte witmasker pop, maar ze zien elkaar niet staan. Dacht ik slim te zijn, heb een fallow witmasker pop.... helemaal niet bij nagedacht, is dus donkere roodoog x heel fel roodoog  :o Beide wel van mooi formaat, lutino geen kale plek.... wat te doen ? Proberen ? Kijken wat voor jongen er uit komen ? Of is dit echt heel erg af te raden ?
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

•=Bonnie=•

Gewoon proberen joh, als beiden goed van formaat zijn en geel kale plekken hebben en verder lekker in hun vel zitten, waarom niet.

Wat is het, een bronze- of palefallow?  (niet dat het uit maakt)

Karin

Eh... palefallow geloof ik  ;D Haha, degene de vroeger gewoon fallow genoemd werd. Ik zit nog erg gebakken in de oude namen, parel, fallow enz.  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

•=Bonnie=•

Dan is het bronzefallow waarschijnlijk. Fallow werd bronzefallow en zilver werd palefallow volgens mij  ;)

Karin

CitaatDan is het bronzefallow waarschijnlijk. Fallow werd bronzefallow en zilver werd palefallow volgens mij   

Ook goed  ;D ;D ;D

Dit is haar in ieder geval :

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Lijkt mij eerder een pale fallow (zilver), of heb ik het nu mis?

Bert_85

Ik denk dat ook, een pale fallow witmasker.

Bert
Mutatiekweker valkparkieten

http://www.werkgroepvalkparkieten.be

•=Bonnie=•

Da's een pale fallow witmasker volgens mij. Lijkt me wel heel erg mooi met bleekmasker!

Quendi

Pale fallow witmasker! Wat een beauty!!

Heb je er nog 1 voor mij  ;) ;) ;D ;D (ben ik naar opzoek)

Karin

Helaas zal ik er geen fallow bleekmaskers mee kunnen kweken, of de lutino bleekmasker moet stiekem split fallow zijn  ;D Maar daar geloof ik niks van want dan had de kweker me dat zeker verteld. De fallow witmasker is eigen kweek, moest eigelijk een tamme huisvogels blijven, maar mevrouw dacht er anders over  ;D Ze komt wel op mijn hoofd zitten en eet uit mijn hand maar dan heb je het ook wel gehad  ::) En omdat de lutino bleekmasker zijn popje ( cinnamon bonte witmasker ) echt helemaal niks aan vond ga ik het met deze proberen. Wel pas eind dit jaar, want het is een jonge pop. Overigens denk ik toch niet dat het een "zilvere" is hoor, de foto kan iets vertekenen. Ik zal binnenkort weer eens een foto van haar maken. Ik hoop dit jaar weer van deze jongen te hebben, maar ik maak alle jongen tam en verkoop ze als tamme huiskamervalkje, niet voor de buitenvolière  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tjerk

Hey,

Dan moet je even naar de pop haar ogen kijken. Als je hierin een irisring kan zien is het een Witmasker Bronze Fallow. Heeft ze echt knal rode ogen zonder irisring is het een Witmasker Pale Fallow.

Groeten Tjerk