28 april 2024, 13:06:58

Hulp nodig

Gestart door Michael, 5 september 2008, 22:41:47

« vorige - volgende »

Caroline

De gele kop .... volwassen wildkleur mannetjes krijgen een prachtige gele kop .... bij poppetje blijft deze grijs.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Michael

Oke thanx ;D
Ik wacht nog even 2 weken of iemand zich meld, zo niet dan koop ik er waarschijnlijk een poppetje erbij voor hem ;D

Kaatje

Hoi Michael

Ik vind het werkelijk geweldig wat je gedaan hebt ! Heb je hem al een naam gegeven !? Waarschijnlijk is hij zo uitgeput geweest dat hij daar op de rotsen zat, dank zij jou is hij niet verdronken !!

Je zou eerst eens lekker bij hem kunnen gaan zitten en dan rustig met hem gaan praten. Op een gegeven moment zal hij je herkennen en niet meer blazen ( hij moet ook even tot rust komen ) .... daarna zou je met trosgierst in je hand kunnen kijken of hij er misschien van wilt eten en hem zo tam proberen te maken.

Persoonlijk zou ik nog heel even wachten met een popje en eerst lekker zijn vertrouwen proberen te winnen. Wie weet word hij misschien nog tam, dan heb je er een kameraadje voor het leven bij !!

Nogmaals helemaal top wat je gedaan hebt !!

Groetjes, Karin

Hermien

Is Mozes misschien een mooie naam? Mozes werd gevonden in een biezen mandje en door een prinses geadopteerd. Je zou er ook nog Moos van kunnen maken. Ik hoop dat je hem nog tam krijgt. Dan heb je echt een vriend voor het leven, hoor!
Succes ermee! ;D

Michael

@ Kaatje:

Hij zat er niet op, hij zat er onder vlakbij het water als het niet eb had geweest was ie al verdronken.

@ Hermien:

Onze hond heet al zo ;D. Maar een naam vinden lukt denk ik wel me broertje is daar goed in ;).

Mara

Hey Michael

Wat super dat jij dat valkje hebt opgevangen zeg. Heb je al eerder vogeltjes gehad?

Ze kunnen verduveld hard bijten hoor, weet er alles van. Ik hoop dat als hij wat aan je gewend is, dat hij dan tammer wordt.

Heb je al een foto van je valkje? We zijn natuurlijk wel benieuwd.

Groetjes

Mara

Michael

Eey Mara,

Ik heb nog nooit eerder een parkiet ofso gehad wel heb ik nu al 3 jaar duiven. Hij is nog steeds bang van handen maar hij vliegt wel achter me aan door het huis heen als ik zijn deurtje open zet en land dan op me schouder of op me hoofd ;D

   Vgr. Michael

Kimm

hoi,

ik vind het heel erg bijzonder dat jij je over dit valkje hebt ontfermd. super van je hoor! met veel geduld en liefde zal je hem vast wel tam krijgen hoor. ik ben erg benieuwd!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey wat gaaf, dat ie al bij je komt zitten!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Patries

hey michael!

echt lief dat je dat valkje geholpen hebt! Als ik het zo hoor is hij wel tam geweest. anders komen ze niet zo op je schouder zitten. misschien dat ie oz hard beet van de schrik. hij is ntuurlijk wel vrij geweest, en weer opnieuw gevangen. denk niet dat ie zich toen realiseerde dat het zijn leven gered heeft ::)

verder, heel veel succes met je nieuwe maatje! ik weet er alles van! Krummy woont nu sinds woendsdagavond bij mij! super natuurlijk!

heel veel succes en plezier met je nieuwe buddy, owja heb je al een naam?

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Michael

Als hij mij ziet dan wil die heel graag uit de kooi maar ik kan nog steeds niet met hem kroelen want dan gaat hij bijten. Hij is best tam maar als die een hand ziet dan gaat hij weer bijten. Heb nog geen naam ;)


   Vgr. Michael