29 maart 2024, 16:22:28

uit elkaar zetten

Gestart door susanne, 3 november 2003, 16:40:22

« vorige - volgende »

susanne

hallo, ik heb een vraag ik heb 2 valkparkieten, een mannetje en een vrouwtje ik heb ze niet tegelijk gekocht, het mannetje die ik langer heb die is ook 't tamste,

ik heb een kennis die een hele tamme valkparkiet (een mannetje) weg doet, nu wil ik 'm wel, en dan wil ik de valkparkiet die minst tam is (het vrouwtje) weg doen, en het mannetje van mijn kennis, bij mijn mannetje zetten.

nu is mijn vraag kan het kwaad dat ik ze nu uit elkaar zet na 2 jaar, en dat ze elkaar niet gaan missen?
en het zijn nu 2 mannetjes die bij elkaar in de kooi komen gaat dit goed???          /  

alvast bedankt groetjes susanne!!!!

Speedy

Hoi Susanne,

Waarom zou je je minst tamme weg doen?
Nee joh, hou haar lekker...je zal zien, als je 2 mannetjes bij jou wel komen, en lekkere dingen uit je hand durft te pakken...zal zij ook vanzelf wel komen hoor.
Beetje sneu om haar nu weg te doen voor een ander.

Maar ja, het is jouw keus.

Groetjes,
   Trudie


Mandy

3 november 2003, 16:43:40 #2 Last Edit: 3 november 2003, 16:44:13 by Mandy
Uuuhhh, dit bericht is 4 keer geplaatst, is dat niet een beetje teveel? :-/

Hé, het is al weer weg, dat is snel. :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

Hoi Mandy,

4X? hahaha, nee hij stond er 10 x.
Ik heb er 9 weggehaald.

groetjes lique

susanne

hallo trudie,  

bedankt voor de snelle reactie, ik denk dat ik jou advies wel aanneem ik heb er zelf niet zo veel verstand van dus vroeg ik het ff, maar dan denk ik, dat ik ze lekker bij elkaar laat zitten.

hartelijk bedankt groetjes susanne

susanne

hallo mensen sorry dat ik het zo vaak geplaatst heb, dit is de eerste keer dat ik hier een oproer plaats sorry t spijt me hihihi  :D ik zal t niet meer doen.

en over mijn vraag ik wilde de tamste ook niet weg doen maar 't vrouwtje die niet echt tam is.
het mannetje hou ik zeker.

groetjes susanne

susanne

dus jullie vinden dat 2 mannetjes gerust bij elkaar kunnen?

dan kan ik dus mijn vrouwtje dus wel weg doen en 't mannetje van mijn kennis bij mannetje zetten?  

alvast bedankt groetjes susanne!!!!

Mandy

Dat moet kunnen hoor Susanne, ik heb hier 2 vrouwtjes binnen gehad en dat ging ook goed. Het gaat maar zelden mis, want ja, ook valkjes hebben een eigen karakter en willetje en soms kan dat botsen.
Maar probeer het anders eerst met 3-en en gaat het niet dan kan je altijd nog een ander adres zoeken voor dat vrouwtje. Wat voor mutaties zijn het trouwens?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

susanne

hallo ik heb een vrouwtje een wildkleur die ik weg wil doen, het mannetje van mij is een grijs pastel, en die ik graag er bij wil zetten is een lutino.ik hoop dat je er iets mee kunt alvast bedankt

groetjes susanne!!!!

susanne

he hallo,

ik wil ff zeggen dat ik de valkparkiet die ik gekregen heb er gewoon bij heb gezet en tot nu toe gaat alles goed.

groetjes susanne!!!!  :D :

Speedy

Hoi Susanne,

Leuk om te horen, beter dat je haar toch een kans geeft om te mogen blijven.
De één hier is ook wat minder tam dan de ander, maar daarom zijn ze samen wel heel leuk in de omgang.
Ik heb er 6.

Groetjes,
   Trudie

Hermes_Lucy_nest

ik zou er geen enkele wegdoen en er gewoon bijnemen :-/
zou jammer zijn om je vrouwtje weg teon voor jouw en voor je valkjes ze word vanzelfs wel tam hoor ;)

susanne

goh, he bedankt voor alle info,

ik heb m al weer 2 weken, en het gaat echt heel goed samen
en ik vind het ook leuk om er 3 te hebben  :D

groetjes susanne!!!!

Speedy

Kijk maar uit Susanne,  voor je het weet heb je er nog meer..
dan heb je het valkparkieten-virus te pakken.

Groetjes,
    Trudie

susanne

haha

ik weet het niet ik denk dat mijn pa het zo wel genoeg vind omdat ik een muis (de andeer is laatst overleden), een hond een prairiehond en 3 valkparkieten heb. pijn pa ziet ze aankomen hahah  :D ik ben wel een dierenvriend en zou er nog een bij komen laat ik het wel weten.
bedankt voor alle info.....

groetjes susanne!!!!