29 maart 2024, 12:10:58

**RARE HOUDING VAN NEK/KOP**

Gestart door Randy, 1 september 2008, 01:31:43

« vorige - volgende »

Lin

op die leeftijd kan je wel zien of ie anders loopt dan de andere. vanaf de geboorte al, dat is dan al heel lang.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Randy

nou ze strompelen altijd, en hebben geen goed evenwicht VIND IK  :P

maar ik ga nu met die calcitat ff aankijken,,, en anders ga ik na het weekend na de dierenarts! vind het ook zo iets...om met een valkje van amper 3 weken naar de dierenarts te gaan...... maarja doe het wel over paar dagen!

Groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Lin

mijn valkje was de helft denk ik, begon net wat beter te lopen en die zakt telkens door de poten, op het laatst viel die telkens om. ik ben ook naar de DA gegaan en nu kan ie zijn poten weer gebruiken, je kan er beter op tijd bij zijn want nu kan je er nog wat aan doen straks bljft het zo en is het valkje ook niet gelukkig en de nieuwe eigenaar.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

remco1976

hoi,

ik heb vorig jaar ook zon nest gehad bij een koppel,die normaal altijd normale nestjes heeft.volgens feld was dit toen een calsium tekort.die nek zal waarschijnlijk nog schrever gaan staan.uiteindelijk hebben ze het bij mij niet gered,omdat ze zich zlf niet kunnen redden.

mvg.remco

*Yvon

Hoi hoi

@Remco,met dit valkje gaat het weer helemaal goed.  :D
Lees maar eens in Randy's boekje.  ;)
Hij heeft het calcitat gegeven en ook oefeningen met dit valkje gedaan.
Het is nu een heel mooi en gezond popje geworden.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

remco1976

hoi,

dus toch calsium tekort ;).fijn dat het iedergeval weer goed gaat met het valkje.


gr.remco ;D