28 maart 2024, 14:31:15

BEDANKT! tattoo voelt zich goed x

Gestart door sofie, 28 augustus 2008, 11:33:08

« vorige - volgende »

sofie

28 augustus 2008, 11:33:08 Last Edit: 31 augustus 2008, 20:56:25 by sofie
hallo iedereen,

bij deze wil ik iedereen bedanken  op dit forum voor de goede raad die jullie mij gegeven hebben in  verband met mijn 'probleem'valkje tattoo.  Tattoo's eetgewoonten zijn veel verbeterd en hij weegt nu 73 gram,wat nog niet veel is,maar aangezien zijn gestalte (klein) is dit wel genoeg.

Had ik hier niet terrecht gekund met mijn vragen en problemen,dan zou tattoo het waarschijnlijk niet gehaald hebben ;)

groetjes sofie :-*

Hermien

Meid, we zijn hier één grote familie hè! We zijn net zo sociaal als onze valkjes en steunen elkaar door dik en dun. Tja, da's maar goed ook, want de wereld van de niet-valkjesbezitters snapt hier helemaal NIETS van!

Fijn dat Tattoo nu goed bezig is.
Knuf en kroel van mijn 'Vliegtuig'.

;D   ;D   ;D
         ;D

sofie

hey,

ja,dat had ik wel al gemerkt van die grote familie.

Ik ben ondertussen al een beetje verslaafd geraakt aan dit forum.
Ik lees er ook veel en ik vind het superleerrijk,uit ervaringen van iemand anders kun je ook heel wat leren.
En ja,hier thuis lachen ze ook met mij,elke keer ik de PC aanzet,krijg ik dingen te horen van: Ze gaat nog eens op het forum neuzen en een verhaaltje sturen over haar tattootje, ;)

groetjes sofie

Rianne

Hoi Sofie,

fijn dat het zo goed gaat met Tattoo! Het is zeker superhandig dat het forum er is, waar moet je anders heen met je vragen?

sofie

hallo,

ja,het gaat goed met tattoo sinds hij die pellets heeft,ik maak ze wel nog altijd een beetje nat. Vandaag heeft hij weer wat minder gegeten,heeft weer 1 van zijn dagjes.
Als ik haver in het bakje doe,dan eet hij volop,maar ik mag hier niet aan toegeven want anders ben ik terug bij af.
Tattoo die heeft vandaag buiten gestaan in zijn kooi weliswaar.
Had hem tegen de buitenvoliere gezet zodat ze mekaar konden zien,die in voliere waren heel nieuwsgierig maar tattoo die heeft geen oog voor andere vogels.
Tattoo denkt alleen maar aan uit de kooi geraken en zijn zin doen,haha.
Ik vind het soms wel ambetant dat hij zo aanhankelijk is (aan mij),hij mag mij niet zien of hij begint te krijsen,als ik thuis ben zou hij de hele dag op mijn schouder willen zitten,dat kan natuurlijk niet.
Het is ook niet goed voor hem want als ik er niet ben zit hij heel stil in zijn kooi. Ik probeer hem dan wat meer in de kooi te laten en hem te negeren als ik thuis ben,maar dan weigert meneer te eten. Hij heeft echt een karaktertje,hoop dat dit beterd als hij wat ouder wordt.

Groetjes sofie