fotowedstrijd kat zipper stem erop AUB

Gestart door hilde, 21 augustus 2008, 13:17:53

« vorige - volgende »

Kimm

kwijl........zucht.......... ;D  ;D  ;D

oooooooooo zooooooooooooo liefffffffffff  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde


hilde


hilde


hilde


Christine

Wel super foto's!
Vooral die samen met hond en kat!

Groetjes
Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hilde


hilde

JOEHOE ZIE JE ME







SPANNEND NAAR PARKIETJES KIJKEN



hilde


hilde

26 november 2009, 13:10:37 #54 Last Edit: 26 november 2009, 13:54:04 by hilde
heb de laatste 3 dagen zenuwen gehad dat ik er niet kon van slapen. men kat zazoe was dinsdag niet thuisgekomen en woensdag ook niet .vandaag donderdag in de voormiddag ben ik gaan kijken.ik natuurlijk paniek .hij is nog maar 1 jaar .we dachten al dat hij was meegenomen omdat het een mooie rosse kater langhaar is die lijkt op een pers .
ik iedere avond roepen en bij gebeuren gaan vragen maar ze hadden niks gezien .
ik gisteren avond weer roepen en toen hoorde ik miauwwwwwwwww miauwwwwwwww bij de beuren achter in hun garage wij gaan aanbellen niemand thuis .men man zei al ze zal nachtpost hebben want ze is verpleegster .
ik deze morgen donderdag  toen ik men man had weggebracht naar het werk ernaar toe gegaan maar ze was nog niet thuis ik aan de garage geroepen op zazoe en hij antwoorde weer terug .ik ging richting huis en die mevr kwam juist aan ik zei dat ik een kat kwijt was en dat ik er eentje hoorde in haar garage.maar zij had ook een kat dus wisten we nog niet of het zazoe was. de garagepoort ging open en ik riep hem ik hoorde hem wel maar zagen hem niet hij zat onder rommel verscholen en kwam er niet uit .men dochter had al wat aan de kant gezet van de rommel en ineens schoot hij naar de andere kant van de garage maar het was wel degelijk onze zazoe .na lang roepen hebben we hem kunnen pakken .hij was een beetje gedesorienteerd ,angstig en bang .nu zit hij weer zalig thuis te eten en drinken en ligt hij te slapen rustig te slapen

dit is hem


Kimm

ach wat schrikken zeg!
arme zazoe..
gelukkig is hij weer lekker warm in zijn huisje  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde


Citaat van: Kimm op 26 november 2009, 15:24:17
ach wat schrikken zeg!
arme zazoe..
gelukkig is hij weer lekker warm in zijn huisje  :D


het was zalig hem  in men armen te kunnen nemen

hij slaapt nu veel en laat hem maar rusten

dat heeft hij verdient


groetjesssssssssss

Kimm

ja verwen m maar lekker. hij moet helemaal bijkomen van zijn avontuur die hij niet had gepland.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

Citaat van: Kimm op 26 november 2009, 15:39:14
ja verwen m maar lekker. hij moet helemaal bijkomen van zijn avontuur die hij niet had gepland.


al onze katten verwennen we hihi  ;D

hij heeft maar een beetje gegeten en gedronken

heb naar de da gebeld wat ik moest doen
ze zei hem laten rusten en laten bekomen van de schrik

ik was er echt niet goed van dat hij zolang weg was pfffff

groetjessssssss

Kimm

nee ik weet hoe het voeld als je kat weg is  :-\
wel goed dat je de da even hebt gebeld.
hij kwam mij vandaag ook niet meer buiten als het mijn kat was  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010