28 maart 2024, 21:28:27

♥ Randy's ♥ Diary № 2

Gestart door Randy, 20 augustus 2008, 01:00:26

« vorige - volgende »

I_Xyzyx_I

Heey Randy

Citaatomdat de treinen zondag ochtend ook uit slapen moest ik NOODGEDWONGEN ;) zaterdagavond bij jasper logeren :P


Hahahaha, naja ik moet toegeven het was gezellig met jou te praten ;D zeker voor herhaling vatbaar, alleen dan regel ik wel een kamer voor jou alleen zodat je niet op mijn "rommelige hetro kamer" hoeft te slapen :P

Citaatna een heenreis van 5 uur  :( was k aangekomen bij hem, het was inmiddels 10 uur savonds en de wekker ging weer om 6 uur dus we gingen vrij snel slapen....  ;)


Ja jij kon slapen, ik lag halve nacht wakker doordat jij lag te snurken :P ;D , ben blij dat vrouwen dat niet zovaak doen ;) hahaha ;D

Maar dat nestblok heb je zeker eerlijk gewonnen! *hele harde kuch* je had hem waarschijnlijk wel gekregen als je hem niet gewonnen had maargoed ;) je had iedergeval de juiste antwoorden afgekeken en laten we maar niet denken aan wat je zei toen je te horen kreeg van welk koppel we de jongen moesten berekenen.

"Wat is dominant pastel en hoe vererft dat"

Het was ook heel subtiel toen je het papiertje van Silke uit haar handen trok :P

Mooie foto's trouwens! ;D

Groetjes Jasper



Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Randy

hej rob 8)

thanx ;D
jahwel de twee popjes zijn verwant dat zijn zusjes van elkaar, maar die man die er bij zit komt bij iemand anders vandaan en is niet verwant aan de popjes!

en 1 popje gaat nog weg, dus dan heb ik 1 onverwant koppel 8)

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Rob S

Oke, had hij de mannen niet meer dan? Want die waren ook nog kanssplit lutino ;)

Sharon

Hoi Randy

zo, heb ook even jouw boekje helemaal doorgespit (ging nog redelijk snel  ;)).

Oooh, heb jij valsgespeeld??  ;D ;D ;D Foei foei foei  ;) :P Dat nestblok komt me trouwens wel erg bekend voor  ;) ;D :P

Leuk boekje heb je en mooie valkjes.

Die twee bonte opaline geelwangetjes (zusjes) vond ik ook echt prachtig toen ik ze zag op de valkparkietendag. (Vond het best jammer dat ze al besproken waren, en nu lees ik dat ze bij jou zijn, erg leuk voor je!).

Je hebt trouwens ook prachtige jongen. Zijn ze ondertussen al allemaal gereserveerd?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Randy

1 oktober 2008, 19:48:28 #124 Last Edit: 1 oktober 2008, 19:52:40 by Randy
Citaat van: Rob S op  1 oktober 2008, 18:36:19
Oke, had hij de mannen niet meer dan? Want die waren ook nog kanssplit lutino ;)


hej rob,,,,,

nee hij had geen mannen meer,, cker allemaal al verkocht denk ik :P
popje die ik nu heb is split witmasker en die man kanssplit fallow ;)
dus als er jongen komen zijn sommige split voor witmaskerfallow:P

Groetjes randy 8)


hej sharon 8)

okej dan doe je goed ;)

ik heb niet valsgespeeelt :P
ik heb paar vraagjes bekeken van andere, en wist er zelf ook een aantal , en de rest heel toevallig goed gegokt 8)
want als ik ALLES had overgeschreven, hadden er meerdere moeten zijn met dezelfde antwoorden als mij ;D
ik :censuur me er ff uit zo :P

ik las het al in jou boekje dat je hun zo leuk vond, meedere mensen hadden intresse in de popjes :P
k ben er dan ook wel erg blij mee ;D

jongen zijn allemaal gereserveerd, 1 mannetje onder voorbehoud...!

GRoetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Rianne

"want 1 van de twee gaat naar iemand anders van dit forum"

;D

Dat ben ik :P
Ook mijn popje wordt gekoppeld aan een bonte geelwang man, maar dan zonder cinnamon.

Sharon

Hoi Rianne

wat gaaf dat één van die poppetjes naar jou toe gaat zeg. Ze zijn echt prachtig!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Caroline

1 oktober 2008, 20:30:32 #127 Last Edit: 2 oktober 2008, 22:21:17 by Caroline
Hele gave valkjes meneer U.  :P ;D

Flauw grapje.  ;)

Maar je hebt echt hele mooie valkjes meegenomen zondag.  :D

En één popje voor Rianne .... als ik zo lees, allemaal bonte geelwangetjes op het forum .... zal ik het dan nog mee gaan maken een tamme jonge bonte geelwang man?? (waar ik al 3 jaar naar op zoek ben)

Succes met je nieuwe koppeltjes.  :D

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Mooie valkjes heb je erbij. :o

Vind je het niet zonde om bij dat opaline geelwang popje een cinnamon geelwang mannetje te zetten ?
Dan krijg je weer geelwang in combinatie met cinnamon.
Geelwangen zonder cinnamon zie je niet zoveel.

Het is maar een vraagje, het zijn jouw valkjes dus je moet helemaal zelf weten wat je ermee doet, maar ik vroeg het me af. ::) :P

Groetjes Marlies ;)

Kirsten

Hoi Randy,

Inmiddels weer helemaal bijgekomen van afgelopen zondag lees ik  :P ;)
Haha ja was een vermoeiende dag, maar wel gezellig!

Je hebt prachtige valken meegenomen, maar had net als Marlies de vraag of je wel met cinnamon zou gaan koppelen? De vraag naar 'zonder cinnamon' is groter en nu kan je het nog sturen.

Groetjes en Rianne ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Prachtig!

Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Dierenfreackske

Hoi hoi , aha , ook naar de valkparkietendag geweest ? Het was zeker heel gezellig daar !
Fijn dat je zo'n leuke jongen hebt ! Grtjs Ann



Randy

Citaat van: Caroline op  1 oktober 2008, 20:30:32
Hele gave valkjes meneer U.  :P ;D
-whaha jaaah tog ;D, thanx  :P

Flauw grapje.  ;)
-ach never mind, k kan wel wat hebben hoor ;)

Maar je hebt echt hele mooie valkjes meegenomen zondag.  :D

En één popje voor Rianne .... als ik zo lees, allemaal bonte geelwangetjes op het forum .... zal ik het dan nog mee gaan maken een tamme jonge bonte geelwang man?? (waar ik al 3 jaar naar op ziek ben)

-je word er ziek van dat je het ook nog gaat schrijven hea :P
maar ik denk dat je het volgend jaar wel mee maakt, is het niet bij mij dan wel bij rianne ;)


Succes met je nieuwe koppeltjes.  :D
-thanx meid, ik heb hoop 8)

Groetjes van Caroline


Citaat van: ♪ Marlies op  2 oktober 2008, 00:10:41
Mooie valkjes heb je erbij. :o
-Thanx marlies ;D

Vind je het niet zonde om bij dat opaline geelwang popje een cinnamon geelwang mannetje te zetten ?
Dan krijg je weer geelwang in combinatie met cinnamon.
Geelwangen zonder cinnamon zie je niet zoveel.

-jaah heb je helemaal gelijk in, en dat was ook mijn opzet :-X
MAAR ik kon nergens een bonte geelwang man vinden ZONDER cinnamon  :'( , dus ik d8 doe het zo een jaartje en dan kan ik alsnog deze man verkopen als ik wel een man zonder cinnamon vind :-\

Het is maar een vraagje, het zijn jouw valkjes dus je moet helemaal zelf weten wat je ermee doet, maar ik vroeg het me af. ::) :P
-van mij mag je alles vragen,,,maarre als je dus een bont geelwang mannetje ziet of weet voor me zonder cinnamon, CONTACT ME 8)

Groetjes Marlies ;)


Citaat van: Kirsten op  2 oktober 2008, 08:56:11
Hoi Randy,

Inmiddels weer helemaal bijgekomen van afgelopen zondag lees ik  :P ;)
Haha ja was een vermoeiende dag, maar wel gezellig!
-whaha inderdaad egt vermoeiend, maar wel onwijs leuk 8)
jullie niet heel lang gesproken maar evengoed gezellig ;)


Je hebt prachtige valken meegenomen, maar had net als Marlies de vraag of je wel met cinnamon zou gaan koppelen? De vraag naar 'zonder cinnamon' is groter en nu kan je het nog sturen.
-jaaa heb je ook helemaal gelijk in, maar had net ook al ff stukje getypt erover, kon geen goed mannetje vinden.....en anders zit ze hele winter alleen in broedkooi :-\ , en nu kan ik evengoed as broedseizoen met haar kweken 8)

Groetjes en Rianne ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Prachtig!

Kirsten



Citaat van: Dierenfreackske op  2 oktober 2008, 11:39:13
Hoi hoi , aha , ook naar de valkparkietendag geweest ? Het was zeker heel gezellig daar !
-het was egt uber hip ann ;) je heb wat gemist :P
Fijn dat je zo'n leuke jongen hebt ! Grtjs Ann
-jaah ben zelf ook erg blij mee ;D



thanx voor jullie berichtjes,,,, groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Heey heey men. U  :P

Beetje late reaktie van mij.  :-[  :P
Je hebt zeker prachtige valkjes meegenomen uit Belgie.  ;D
Al had ik ze daar al gezien.  ;) :D
Je hebt ze iig goed op de foto gezet.
En nu maar weer wachten op het voorjaar.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

haaaaj MEVROUW yvon 8)

thanx voor je HELE LATE reactie ::),,,(k reageer nooit zo laat :P)
never mind ;)

ja in belgie had je ze ff snel gezien ;D
die tip van jou was wel onwijs handig,, niet inzoomen en dan dichtbij foto nemen met je mobiel maar gewoon uitgezoomt laten staan......veel scherper nu ;D

nou randy heeft voor het voorjaar kweekplannen al grotendeels klaarliggen :P
dat word een blegische babyboom,,,, hoop ik :P


UPDATE

de jonge valkjes zijn nu 7 weken, en aten al bijna volledig zelfstandig en vandaag zijn dus de 3 cinnamon mannen opgehaald en verhuist naar hun nieuwe baasje! :)

is altijd een beetje een dubbel gevoel :-X maar ze krijgen het wel goed dus dan vind ik het al minder erg om ze weg te doen....

nu heb ik hier alleen nog het geparelde geelwang popje zitten van trudy maar die laat ik hier nog even die is nog niet zelfstandig, ik denk dat die over een week of twee weg mag 8)

nu moet ik maar weer eens een leuke handtekening scoren en dan veranderen ;D

met de nieuwe valkjes uit belgie gaat het super goed ;D
ik heb alleen nog geen namen............. :-\
voor het mannetje van de lutino geelwangen heb ik NEO in me hoofd omdat ze zo lichtgevend zijn, maar nu moet ik dus nog een naam van popje met een N........???
en dan voor de bonte geelwangen,,,, SUGGESTIES ZIJN WELKOM 8)


Groetjes Randy ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE