27 april 2024, 22:55:51

*-* Kwekerij Coco *-*

Gestart door Coco en Chantal, 19 augustus 2008, 20:54:49

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Chantal,
Wat leuk dat je een dagboek bent begonnen  :D .
Wat een mooie valkjes heb je  :-* .
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.

Groetjes Danielle

Mandy

Hoi Chantal,

Leuk dat je ook een dagboekje bent begonnen. Daar is het nooit te laat voor. ;)
Mooie valken en jonkies heb je! :D
En over Paris heb ik je een IM terug gestuurd hoor. Ze kwam dus van Ludo vandaan en ik heb ze alleen net zo redelijk in de veren gekregen als ik ze apart zette. Maar terug in de grote volière ging het iedere keer mis en braken alle veren weer af, echt zielig, maar gelukkig gaat het nu beter. Helemaal met zo'n knappe man. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anja

Hey Chantalleke,

Eindelijk een dagboekje begonnen. Dat werd idd eens tijd hoor :P :P :P

Prachtige foto's heb je geplaatst. Je voliere is ook super de luxe hoor.

En jullie nieuwe huis ............oooooooooooooooo.............daar kun je toch alleen maar van dromen.

Tot vrijdag.

Liefs Anja

Coco en Chantal

4 september 2008, 23:11:20 #33 Last Edit: 6 september 2008, 00:22:04 by Coco en Chantal
hallo

Zo weer even een update van de jonkies.
Ze doen het super goed en deze keer wil ik ze helemaal door de ouders laten groot brengen, althans de meeste jonkies want jammer genoeg worden er ook een paar flink geplukt en deze ga ik dit weekend uit de blokken halen en pappen.
Ik duik een paar keer per dag de voliere in om de jonkies te knuffelen en ze vinden het al heerlijk dus dat tam maken gaat heel goed zo.

De foto's


Jonkies van Punky en Chico.




van boven naar beneden, pap, mam en 2 kids van hun


Deze vind ik zo mooiii, hij/zij is al gereserveerd, maar de volgende keer ga ik deze mutatie zelf houden hihi


close upje


1 na jongste van het nest


en de jongste




De jonkies van Jip en Janneke

Wildkleurtje


Witmasker cinnamon popje


Cinnamon popje, met een grappige gele vlek op der koppie








De 4 bonte witmaskertjes van Zoe en Zoro .
jammer genoeg worden ze flink geplukt dus deze ga ik zelf pappen, want dit vind ik zo zielig.








De jonkies van Suske en Wiske, het is hun 1ste nestje(de ouders is eigen kweek) en ze doen het super ben dan ook heel trots op ze.

Witmasker cinnamon opaline


Witmasker opaline


Witmasker





De jonkies van Chica en Jut
Deze worden ook flink geplukt en ga deze morgen uit het blok halen om ze verder te pappen.
Dit is hun 1ste nestje samen en baal er dus flink van dat ze zo erg plukken.

Witmasker opaline


Bonte witmasker





Groetjes Chantal en de valkjes


Valerie

Hoi Chantal,

Wat een mooie valkjes heb jij, zeg!  :o

Even een vraagje... Heb jij dat ene wildkleurtje (dat bij herplaatsing staat) nog steeds zitten? Ik had daar een poosje terug gereageerd, maar je hebt er niks meer gepost.  ;)

Groetjes,

Valerie



Coco en Chantal

Hoi valerie

ja sorry ben het helemaal vergeten, maar ik heb het wildkleurtje nog steeds zitten en hij moet nu echt met spoed weg, want hij kruipt op elke pop die maar wil en dat is niet de bedoeling hihi. ;D

En bedankt voor het compliment over mijn jonkies, ik vind ze zelf ook prachtig, maarja dat vind je denk ik altijd van je eigen valkjes  ;D ;)


Groetjes Chantal en de valkjes


Anja


Wat een lieve foto's zeg. Prachtige jongen hoor. Wel jammer dat er ouders plukken helaas.

Deze vind ik zoooooooooooooo lieffffffffffffffff



Liefs Anja

Coco en Chantal

Hallo Anja

ja klopt die is ook heel liefff en mooi ;)
Je mag er vanavond wel ff mee kroelen hoor hihihi ;D
Groetjes Chantal en de valkjes


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hi Chantal,

leuk joh,dat je nu ook een dagboekje hebt..ik zat maar te zoeken op je site naar de foto's van de jonkies enzo maar kon niks vinden  ::)  nu snap ik waarom  ;D   ze staan hier in je dagboek!
Je hebt echt gave foto's gemaakt maar ik moet zeggen;  je valkjes zijn in het echt nog mooier.  Ben trouwens helemaal blij met mijn reservering..ik krijg er een heel mooi cinnamon bont gepareld valkje bij..ben al druk aan het nadenken over de naam...ik heb wel al een naam maar Maart wordt er niet echt vrolijk van,zeg maar  :P   het moet een beetje een unisex naam zijn.   enne wat het ook is;  ik vind het echt prima...is het een popje dan houdt ze iig die prachtige parels...is het een manneke,  dan heeft Belle geluk  ;)   Hoe dan ook;  ik ben helemaal blij en Belle zit niet meer zo alleen.
Het is dus het één na jongste valkje v dat nestje.
superrrrrrrrrrrr

Ik ga je volgen hier.

Groetekes peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Coco en Chantal

Hallo Peggy
ja het werd wel eens tijd he voor een eigen dagboekje hihi, niet dat ik er elke dag wat inzet hoor, want daar heb ik echt niet de tijd voor.

ja klopt Peggy het is de 1na jongste valkje wat straks je voliere onveilig gaat maken ;D ;D

Hier nog even de foto


Nou ben benieuwd welke naam hij/zij gaat krijgen.
Groetjes Chantal en de valkjes


Kimm

wauwwwwwww wat een schatjes :-*  :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Valerie

Hoi Chantal,

Ik heb jou een IM gestuurd ivm je te herplaatsen valkje. ;)

Groetjes,

Valerie



Anke

Hoi,
Oooooh wat een lieve, leuke jongen weer :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

De voliere komt wrsl wo of donderdag  :D

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier