17 mei 2025, 03:39:02

Leuk koppel

Gestart door Overseer, 29 augustus 2008, 15:29:16

« vorige - volgende »

Overseer

Hallo,

Ik vroeg me af wat de mensen hier op het forum nou een leuk koppel vinden waar dus ook leuke jongen uit komen.

Groetjes

Tjerk

Hallo,

Wat vind je zelf leuk? Dan kun je van daaruit verder kijken. Wat wil je er aan uitgeven, want bepaalde mutatie's varieren nog wel aardig kwa prijs. En worden dus vaak vooral in de jaren dat een mutatie nog erg zeldzaam is vaak alleen voor bij mutatiekwekers en niet zozeer in woonkamers enz.

Groeten Tjerk

*Esther*

Klopt het dat je deze vrag al eens eerder hebt gesteld?

Wat vind je zelf mooi?
Dan kunnen de kenners daar wel een leuke berekening op los laten. ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 29 augustus 2008, 22:21:45
Klopt het dat je deze vrag al eens eerder hebt gesteld?

Wat vind je zelf mooi?
Dan kunnen de kenners daar wel een leuke berekening op los laten. ;D

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,29133.msg510869.html#msg510869
Klopt, dat was dit topic  ;)

Er zijn 1001 leuke koppels, zuiver wildkleur x zuiver wildkleur is bijvoorbeeld een fantastische combi.  :)

Overseer

ja klopt dat ik het volgens mij wel eerder heb gevraagd maar toen kwam er volgens mij niet egt veel uit ik vind gepareld wel mooi en SOMMIGE bonte vogels ook wel en wat ik ook een leuke vogel vind is een cinnamon geparelde geelwang

mariejj

wat maakt het eigelijk uit wat wij leuk vinden? het gaat er toch om wat je zelf leuk vind?  ;)

Smaken verschillen dat geef je nu zelf ook al aan met wat jijzelf leuk vind, je zal zelf ook gewoon op zoek moeten gaan naar een geschikt koppel.

Overseer

ja maar misschien zegt iemand ik vind dit een mooi koppel en als ik daar dan op naar zoek ga vind ik het dan misschien ook wel een mooi koppel ben nog niet egt zo bekend dus daarom vraag ik naar ideeën