9 mei 2025, 12:55:18

plukken falculteit diergeneeskunde

Gestart door cinderella, 26 augustus 2008, 22:13:02

« vorige - volgende »

cinderella

Ik heb een lutino popje van 1,5 die zich nu al een tijd plukt, in het begin plukte ze zich een paar weekjes(ik was in die tijd in australie en toen ik thuis kwam deed ze het niet meer) en dan was het weer over en dan begon het weer overnieuw. Heb daarna ook nog een ander valkje erbij gehaald en ze kunnen het goed vinden(laatste tijd wel meer aant kibbelen waarschijnlijk omdat hij nu in de puberteit zit en een beetje macho wilt doen). Maar sinds een paar weken plukt ze zich echt heel erg en ook overal. Ben al naar de dierenarts geweest die zegt dat het niet lichamelijk(dus geen beestjes of schimmels) is. En heeft me aangeraden om naar het falculteit diergeneeskunde te gaan in utrecht omdat ze daar bezig zijn met onderzoeken naar plukken en anti depressivia.
Ik heb zelf geen idee wat de oorzaak kan zijn.

nou was mijn vraag of iemand ervaring heeft met anti-depres bij zijn vogel of misschien iets anders wat helpt.

Karin

Laat eerst je valkje nakijken door een vogeldierenarts ( zie hier links in het rijtje ) voor je naar Utrecht gaat. Daar loop je op leeg.... En een "gewone" vogeldierenarts heeft er ook veel ervaring mee. Ik zou Feld adviseren, maar ik weet niet waar je woont en of dat erg ver voor je is.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

cinderella

hmm ja zoiets dacht ik ook al, maar amersfoort is te ver weg, woon zelf in Den Haag, heeft iemand ervaring met de dierenarts in Den Haag??