9 mei 2025, 03:42:49

uit logeren

Gestart door Sonnetje87, 24 juli 2008, 19:48:59

« vorige - volgende »

Sonnetje87

24 juli 2008, 19:48:59 Last Edit: 25 juli 2008, 00:11:03 by Sonnetje87
hallo allemaal,
zoals jullie weten heb ik een valkparkietje thuis van 9 weken en hij is helemaal tam.
nou zit ik met een probleem aanstaande dinsdag 29 juli ga ik op vakantie voor 2 weken nou gaat me vogel uit logeren en diegene zijn moeder is bang voor vogels en mij lijkt het nou niet dat diegene hem er zelf uithaalt ik zal ze natuurlijk op het hart drukken om die vogel eruit te halen maarja ik ben weg. kan het zijn dat ik dan een hele andere vogel terug krijg dan dat ik daar heb gebracht?
ik hoop graag snel een antwoord te hebben alvast bedankt!

Groetjes Sonia

Groetjes *Sonnetje*

Kimm

hoi,

kan die moeder dan niet ff weg boodschappen doen en dat diegene jouw valkje er dan uitlaat? het zou toch zonde zijn dat hij 2 weken in de kooi moet blijven. het is nu wel belangrijk dat er aandacht aan besteed wordt nu jij zo goed op weg bent met je valkje. of hij veranderd, weet ik niet, misschien iemand anders hier wel.
succes!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sonnetje87

Hoi Kim,
tja... mijn moeder was ook eerst bang voor vogels maar kan nu niet meer zonder hem haha dus ik hoop eigenlijk dat dat daar ook gebeurd. maar ik heb al een regeling getroffen als hij daar echt niet kan blijven dan mag hij ook naar een vriendin van mij. want het is inderdaad wel heel erg zonde dat ik al die moeite om hem tam te maken dalijk inderdaad voor niks heb gedaan!
en hij is natuurlijk best jong nog!

Groetjes Sonia
Groetjes *Sonnetje*

Kimm

hoi sonia,

dat heb je goed geregeld! als je vriendin hem wel los wil laten etc dat zou toch erg mooi zijn! :D

groetjes kim

Sonnetje87

Hallo Allemaal,
nou ik wou even zeggen dat ik terug ben van vakantie en dat alles met mijn valkje goed is gegaan!  ;D
het was zelfs zo erg dat toen ik hem ophaalde dattie niet naar me toe wou komen en toen ik hem eindelijk had gelijk naar de moeder van die vriend ging haha lekkere welkom thuis hé!  ;)
maarja ik denk deel het nieuws even is ook leuk om te horen hoe het dan afgelopen is :)
Groetjes *Sonnetje*

Kimm

hoi hoi,

leuk dat je het even hebt bericht hoe het verlopen is. gelukkig allemaal goed gegaan! is hij nog wel los geweest?

groetjes kim

Sonnetje87

hey kim,
haha ja hij s idd los gegaa ik had ook een papiertje meegegeven met instructies en daar had ik duidelijk op geschreven dat hij minimaal 2 uur z'n kooi uit moest en daar hebben ze zich netjes aan gehouden.
ik sprak laatst die moeder en ze mist hem tog wel een beetje haha gek hé maarja wat is er niet aan die vogel te missen ;)
Groetjes *Sonnetje*