«« ¤Tailey's avonturen¤ »» nieuwe valkjes + nieuwe foto's

Gestart door kenay86, 13 augustus 2008, 00:23:11

« vorige - volgende »

kenay86

gerda had toch al door dat ik het was? ze komt niet voor niks met die topics aan..

die valkjes hoefde niet voor mijn gezondheid weg, ik heb nooit last gehad van de valkjes.. maar mijn moeder had toen alle hulp nodig die er gegeven kon worden door ons en dat ging toch echt even voor.. daarbij schaamde ik me te pletter door wat er gebeurd was met tailey.. en omdat ik juist dit verleden wilde vergeten heb ik het niet bekend gemaakt toen ik me opnieuw aanmelde.. de leden die toen ook lid waren wisten dit vast en zeker wel toen ze de namen desire, kenay en tailey lazen.. als ikd it echt zo geheim had willen houden had ik die namen zeker niet gebruikt hoor :^)

♥Debby♥

Citaat van: kenay86 op 16 oktober 2008, 20:20:50
hey gerda, de naam tailey heb ik ook inderdaad van dat topic ;) vondt hem zo mooi! en we hebben inderdaad wel veel gemeen zeg :o dat was me nog niet eens opgevallen :)


Ja, gerda wel maar jij komt eerst met dit soort reactie's aan. Dat zet mij aan het denken. Ik krijg daar toch echt een raar gevoel bij.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

sorry, ik wou niet meer ingaan op dit gedoe en ik wou weer gewoon leuke reacties gaan plaatsen maar ik heb net zoals debby een heel erg dubbel gevoel.

vooral omdat er bij gerda staat, dat de valkjes op marktplaats stond wegens allergie  ???  ???

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Ikke ook,
Beetje raar allemaal.

Kan je moeder nu wel tegen de valkjes of staan ze daarom boven omdat je bij je ouders woont?

Ja als je al zolang hier op de site komt dan kennen de leden die hier al langer zijn jou en de valkjes natuurlijk.



Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

kenay86

de valkjes kon ik beter herplaatsen omdat ik er te weinig tijd voor had omdat ik mn moeder moest verzorgen.. moet ik dan of de valkjes laten verloederen of mn eigen moeder? ik heb gekozen wat op dat moment het beste was.. ik heb de advertentie nooit geplaats met de woorden allergie erin.. wel wegens het hersen infarct van mijn moeder.. en uiteindelijk zijn ze allemaal bij een kennis herplaats waar ze nu nog allemaal leven en het zeer goed hebben..

maar doe op dit boekje maar een slotje, ik zal hier niet meer komen hoor.. wees gerust, dit was dus al precies waar ik bang voor was.. oude koeien uit de sloot halen, en het gaat niet eens over tailey zelf of hoe zij is overleden.. maar omdat ik toen de keuze heb moeten maken tussen mijn moeder of de valkjes.. die beslissing heb ik met heel veel verdriet moeten nemen, maar ik weet zeker dat jullie op dat moment precies het zelfde hadden gedaan, namelijk je eigen moeder verzorgen die voor de helft verlamt was! mn moeder is nooit allergisch geweest voor de dieren, en vindt het alleen maar gezellig.. ze staan boven omdat ik de hele dag boven ben en mijn vader de rommelv an de valkjes niet beneden wil hebben.. mn moeder is ondertussen zo goed als hersteld, kan nog lang niet alles, maar is gelukkig niet meer halfzijdig verlamt.. als jullie het allemaal zo graga willen weten zoeken jullie de andere topics ook maar op.. en als jullie niet geloven over het infarct van mn moeder dan moeten jullie die topics maar lezen, hierin staat het ook beschreven... jullie hebben wel erg snel een oordeel klaar liggen he? jullie zien het woordje marktplaats en het is gelijk allemaal foute boel zodner dat jullie ook maar enig woord verder lezen en dat omdat iemand denkt dat ik ze door allergie weg zou hebben gedaan... jullie moeten eens even na denken voor jullie zulke reacties neer zetten.. ik neem aan dat gerda er gewoon opw ilde wijze dat ik al eerder lid ben geweest op het forum.. en omdat ik het idee kreeg dat ze dit al wist dat ik die zelfde persoon ben (ze zegt niet voor niks ' zoveel overeenkomsten' ) heb ikd ie reactie geplaats.. als het hard regent en jij zegt lekker weertje en ik reageer daarop ja heerlijk dan snap je toch ook dat ik het juist andersom bedoel of niet dan?

sorry maar ik stop hier nu gewoon mee, jullie denken misschien wel TE veel aan de valkjes.. maar ik weet zeker dat jullie precies het zelfde hadden gedaan, namelijk de valkjes een ander huisje gegeven waar ze wel aandacht kregen en los mochten zodat jij je moeder kon verzorgen.. maar neej, de gedachten zijn hier dus schijnbaar enkel valkjes, want ahgos die valkjes zijn verhuisd...

dit mens heeft valkjes weg gedaan, maar wel om een goede reden en niet omdat het niet paste bij het popje wat ik heb zitten zoals zoveel kwekers dit doen.. 'ach ik heb niks meer aan dit koppel dus laat ik ze maar weg doen' want dat heb ik de laatste tijd al vaker gelezen en daar wordt niet over gezegt dat die dieren weg moeten... niet omdat het dier zich niet fijn voelt, nee omdat het baasje niks meer aan ze heeft...

Gerda

Desire,

Ik denk niet dat slachtoffer spelen de juiste reactie is.
Ik kwam er gisterenavond pas achter dat jij al eerder op het forum was geweest. En toen herinnerde in me het geval met Tailey en de frituurpan.

Als je werkelijk een nieuwe start had willen maken, had je de moderators of Peter en Lique een berichtje kunnen sturen met een verzoek opnieuw te beginnen.

Het rare is, als je niet zo extreem was geweest in je reacties over je ziekte en alle valkjes die je ineens haalde, had ik niet eens de link gelegd.

Een nieuwe start betekent overnieuw beginnen, dus eerlijk en open. En je deed het voorkomen of je nog nooit een valkje had gezien voor je tweede Tailey. En je bleef erop hameren dat je nieuw hier was.

We zijn er helemaal niet tegen om mensen een tweede kans te geven, maar je hebt hem niet gekregen, maar proberen te nemen. En dat met een loopje met de waarheid.

Ik denk dat het verstandig is dit boekje te sluiten, dus ik zal aan je verzoek voldoen.

Wanneer je hulp nodig hebt bij problemen zal iedereen in het belang van de valkjes antwoord geven.

Wanneer je mocht besluiten een nieuw dagboek te beginnen, wees dan open en eerlijk. En neem raad van mensen aan die alleen het beste met jou en jouw valkjes voor hebben.

Beschouw dit als een allerlaatste kans!

Ik laat je nog de kans om te reageren en zal morgenochtend dit boekje sluiten.

Gerda

kenay86

beste gerda,

ten eerste is tailey niet in de frituurpan gekomen, tailey is opegegeten door de hond van mijn broer een husky..

ik heb ook nooit gezegt dat ik nog nooit een valkje heb gezien.. sterker nog heb ik verteld dat ik al meerdere vogels groot had gebracht met de pap en dit is ook zeker geen leugen..

ik zal je pm'en over het zinnetje 'loopje met de waarheid'  want die begrijp ik niet helemaal.. ik heb enkel dingen niet verteld, de dingen die ik schreef is gewoond e waarheid, het geen wat de longarts heeft gezegt, dat de valkjes toen weg gingen zodat ik de valkjes niet zou laten verloederen omdat ik mn moeder moest verzorgen..

en een nieuw boekje.. kim stelde dezelfde vraag via pm, maar ikw eet niet of ik daar wel zo slim aan doe.. wie zal er nog komen kijken hoe het gaat met de valkjes? en al die rare scheve gezichten? en de discussie omtrent mn astma? die zal ook zeker niet uitblijven.. misschiend oor de mensen die dit dagboekje hebben gelezen, maar zeker niet door de mensen die dit niet hebben gedaan.. en moet ik daar dan in het eerste berichtje zetten dat ik een nieuwe start wilde maken door te doen alsof ik hier nog nooit geweest was? leuk begin van het dagboekje.. neej.. ik weet het echt niet...

( ik geloof niet dat een pm sturen nog de moeite waard is gezien je dit ook zult lezen en waarschijnlijk ook hier wel zult reageren... )

Gerda

OK Desire,

Het is klaar! Dit is mijn laatste reactie hier!

In je eerste berichtje van dit topic zeg je dit: Mijn vrouwtje zat na veel lezen hier op dit mooie, grote en vooral drukke forum steeds meer te twijfelen of ik nu een pop of een man was, maar na wat hulp van hier (bedankt nog hiervoor) is ze ervan overtuigd dat ik een popje ben DUs je doet voorkomen of je je kennis net van het forum hebt!

Pas later geef je aan dat je ervaring hebt met pappen.

Hoe je valkje ook gestorven is, dat maakt me niets uit. (Dat was een ander jonkie van Paul)
Je reactie wel. En die is echt niet gepast.
Ik doen je handreikingen en het enige dat je doet is "terugblaffen", terwijl ik niet blaf.

Overal een weerwoord op hebben is niet een teken van "een tweede kans willen".

Wanneer dit de woorden zijn waarmee je ons forum wilt verlaten, dan is dat aan jou!

Morgen gaat dit boekje op slot.

Gerda - global moderator

kenay86

ik blaf niet ??? sorry als dit wel zo over is gekomen, mijn welgemeende excusses hiervoor dan.. ik wilde alleen duidelijk maken dat tailey niet in een frituurpan is beland of iets ind ie geest waar jij aan zat te denken, tailey is opgegeten door de husky van mijn broer die hier tijdelijk in huis heeft gewoont en de deur van mijn slaapkamer open heeft gesprongen terwijl tailey 24 uur per dag los was.. en het bericht van het pappen, zoals je in mijn eerste topic kunt lezen (die gepost is op 7 augustus) vertelde ik dat ik al enkele jaren valkjes papte dit dagboekje ben ik gestart op 13 augustus.. ik had dus wel laten weten dat ik wel valkjes heb gehad en gepapt hiervoor :) ook excusses als dit verkeerd is overgekomen, dit was echt niet mijn bedoeling..

en ik waardeer zeker wel de kans die je me nog wilt geven, maar ik twijfel zelf gewoon nu heel erg om de redenen die ik hierboven heb vermeld

Kirsten

Hoi Desiree,

Ik kom hier ook al vele jaren en weet ook het incident nog te herinneren. Je was er kapot van. Ik denk niet dat je jezelf ermee helpt als je je schuldig blijft voelen.

Ik wil verder niet reageren op alles wat er geschreven is.
Wil je enkel even zeggen dat ik je inmiddels tweemaal ontmoet heb en ik wel het gevoel heb dat je erg je best doet om goed voor je vogels te zorgen. Blijf advies vragen, want daar leren we allemaal nog elke dag van, dan komt het vast goed. Volgens mij helpt je vriendin je ook bij je vogels en heeft zij inmiddels ook een liefde voor deze vogelsoort gekregen.

De aanschaf van een huisdier moet je altijd goed overwegen, maar ik denk dat een aantal valken achter elkaar aanschaffen geen erg gekke actie is. Volgens mij zijn er meer leden die in kortere tijd meerdere valken aanschaffen en ook ikzelf heb zo mijn momenten gehad  ::)
Hou altijd wel in je achterhoofd wat je plannen zijn en of je ze een goed huis kan bieden en een verantwoorde verzorging. Ze kunnen immers een leuke leeftijd bereiken.

Wat je ook beslist, ik wens je veel plezier en geluk met je vogels!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

kenay86

dank je wel kirsten :-*

Ik blijf wel op het forum maar zal voorlopig geen dagboekje meer openen.. dit doe ik pas weer wanneer de tijd er rijp voor is..

ik blijf op het forum omdat ook ik nog veel kan leren en kan geen betere manier vinden dan hier op het forum..

ik wil daarom de moderators, peter en lique bedanken voor deze kans en hoop dat we dit nu achter ons kunnen laten.. Over tailey 1 zal ik me altijd schuldig blijven voelen. De beelden zijn zelfs na 4 jaar nog niet verdwenen en wou dat ik op de 1 of andere manier weer in contact kon komen met paul. maar helaas is hij ook geen lid meer en woont hij niet meer op het zelfde adres.

Nogmaals hartstikke bedanktv oor deze kans en de hulp die ik tot nu toe altijd heb mogen krijgen en ook zeker niet in de wind zal slaan.

en mijn excusses voor dingen die verkeerd over zijn gekomen. dit zal zeker niet de laatste keer wezen omdat ik echt geen ster ben in het verwoorden van mijn gevoelens en hierdoor komt het al snel verkeerd over. en vooral natuurlijk via zo'n forum.

Groetjes Desire

Gerda

Hoi Desire,

Ik denk dat dit een mooi moment is om je boekje af te sluiten.

Bedenk dat mensen eerlijkheid vaak goed weten te waarderen. Ook al is de waarheid erg hard en pijnlijk.

Ik ken meerdere mensen die hun valkje verloren hebben op een manier waarop ze zichzelf nog steeds de schuld geven.
Maar we zijn mensen en maken fouten, en we kunnen een nieuwe start maken. Niet door verdoezelen van het verleden, maar door er van te leren.

Gerda