«« ¤Tailey's avonturen¤ »» nieuwe valkjes + nieuwe foto's

Gestart door kenay86, 13 augustus 2008, 00:23:11

« vorige - volgende »

Kimm

fijn hoor desire,
ik vind het super voor jou en mojo!!! ga zo door meid  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Super joh,

Misschien een stomme vraag ... maar kan je straks nog wel afstand doen van deze kleine scheet??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hihi dacht ik ook al  ;D

zou ik denk ik niet kunnen  :P

♥Debby♥

Dat wordt gewoon een nieuwe bewoner van de volière als je het mij vraagt! hahaha

Super dat het er weer goed uitziet Desire!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

kenay86

ik ben bang dat ik dat ook niet ga redden :-[ :-[ ik moet heel eerlijkz eggen dat ik me al meer aan hem ben gehecht dan ik dacht.. juist nu het even niet zo lekker ging voel je je zo verbonden met zo'n klein dingetje dat je er alles voor over hebt om hem beter te krijgen.. en de gedachten dat ie bij zelfstandigheid weer weg moet verdwijnt dan eventjes heel erg lang zullen we maar zeggen ;D ondanks dat het niet mag van mn vriendin, want de afspraak was 6 valkjes en niet meer ;D ik zeg gewoon dat ik nog geen huisje heb gevonden voor hem ofzo ;D en ook zij is er wel heel begaand mee hoor want zodra ze even tijd heeft zit ze met Mojo op schoot dus ikd enk niet eens dat ik smoesjes hoef te verzinnen dat ie mag blijven ;)

het wordt nu alleen echt hoge tijd dat ik een eigen huis krijg waar ik ongestoord met de valkjes bezig kan zijn en er genoeg ruimte voor heb :) het mooiste zou zijn een huisje met 2 slaapkamers waarvan er 1tje dan een valken kamer wordt :) dan zetten we voliere delen van muur tot muur zodat we een soort tunnel hebbent ussen de normale deur van het huis en de deur van de voliere panelen zodat ze 1 mooie grote voliere hebben :) maar ja, ik ben bang dat dat toch nog even zal duren, want een hypotheek die ik kan krijgen is te weinig voor een huis in deze omgeving en mn vriendin wil niet ver van hier gaan verhuizen.. dus het wordt toch wachten op een huur woning :)

kenay86

betekent natuurlijk wel dat ik voor nog een kooi moet zorgen :o *duikt marktplaats op*

*Esther*

Kaatje

Hoi Desire,

Ik heb alles weer bij zitten lezen en ik denk dat er al genoeg gezegd is door iedereen. Ik wilde alleen laten weten dat ik je een super kanjer vind. Je schrijft met zoveel liefde over Mojo, schitterend gewoon  :-*

Ook vind ik het een lieverd en ben ik blij dat er mensen zijn zoals jij, dank zij jou leeft Mojo nog, mijn oprechte complimenten voor alles wat je voor je valkjes doet ! Je bent een toppertje hoor !

Heel erg veel succes met Mojo, hopelijk komt hij nu lekker aan en kan hij de achterstand langzaam in gaan lopen !

Knuffie, Karin

kenay86

dank je wel kaatje voor je lieve berichtje :-* zoals dat jij schrijft dat je blij bent dat ik Mojo hebt opgevangen snap ik niet dat er mensen zijn die zo'n beestje aan hun lot over laat.. of het nu gaat over vogeltjes of over paarden, ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij..

Mojo had vanavond erg veel honger, hij heeft 14 ml naar binnen zitten werken en nog voelde zijn krop niet echt heel gespannen aan.. hij wilde zelf nog wel meer maar meer keeg hij gewoon echt niet van mij.. toch een teken dat ie gisteren te weinig voedings stoffen heeft binnen gekregen lijkt mij.. zelfs de krop van 14 ml is alweer voor de helft geleegd in 2,5 uur tijd :) rond half 1 a 1 uur krijgt hij de laatste voeding van me en dan ga ik zelf eindelijk met een gerust hart slapen.. want hoe je het went of keert, je ligt ongemerkt toch met een luisterend oor of het allemaal wel goed gaat daar aan het voeteinde van het bed.. bij het minste geirngste ben je wakker en sta je op om te kijken bij hemwaarop hij je weer aan zit te kijken van, wat moet je nou, kun je me nou niet eens even lekker laten slapen? en dat stelde me dan weer even gerust, maar niet voor lang hoor ;) door de bemoedigende woorden van jullie maar ook de geruststellende woorden van feld dat het allemaal goed gaat komen zal ik vanacht heerlijk slapen :)

morgen beloof ik foto's te maken van alle valkjes, mn vriendin is dan weer lekker aan het werk en kan ik me ongestoord met de valkjes bezig houden :)

Groetjes Dees

Kimm

hoi desire,

hoe gaat het vandaag met mojo?

groetjes kim

kenay86

Mojo had vanmorgen zijn kropje niet leeg.. zo goed als dat het gister avond ging zo'n slechte start maakte hij vanmorgen.. ik heb hem 1 ml yakult gegeven in de hoop dat dit rond 10 uur wel weg is samen met de overgebleven pap.. dan verschuif ik het hele voerschema gewoon eventjes.. dat moet geen probleem wezen :) vandaga komt ook dat medicijn binnen maar hoop stiekum dat dit gewoon het nadeel was van zoveel pap gisteravond en dat de rest van de dag gewoon goed gaat en ik dat medicijn du sniet nodig heb :)

Tailey heeft gister avond nog een 4de eitje gelegd en die ga ik zometeen dus weer vervangen voor nep.. er liggen er nu dus totaal 2 eitjes op de bodem van de voliere :^) en ik ben bang dat dit ook niet de laatste is.. ze kijkt er verder niet naar om, gaat niet broeden ofzo.. wel spelen ze ermee want de eitjes liggen steeds op een andere plek :) ook wippen tailey en ricco zich nog steeds plat dus wat hier ooit van moet komen... ik heb werkelijk geen idee :)

Kenji is een echte siervlieger.. hij vliegt alsof het een bloemetje is dat naar beneden dwarreld, heel erg sierlijk en heel mooi om te zien :)

De vogeltjes zijn nu weer los en zijn bij elkaar op bezoek :D het nieuwe mannetje (beast) zit buiten de kooi, zijn popje Beauty zit erin samen met luna en ricco, de rest zit allemaal boven op die kooi :D

Kenji heeft eend uidelijke voorkeur voor Luna, hij is niet bij haar weg te slaan :) als luna te ver weg is voor zijn doen begint ie te krijsen alsof ie achterna wordt gezeten door een grote beer ofzo ;D

Nala is nog steeds op zich zelf, speelt wel lekker mee in de kooi en eet end rinkt goed.. ook zij kan haar keeltje goed open zetten, maar doet dit gelukkig niet zo vaak :) meestal blijft het bij wat piepen terwijl de rest elkaar dan zit te roepen end us veel meer herrie maakt :)

Tailey is niet zo op haar gemak, is erg onrustig en vliegt tot ze niet meer kan en knalt dan ergens neer waar ze op dat moment bij kan..

De hond vindt het maar al te intressant en zit de hele tijd te snuffelen naar de vogels toe waarop ze weer een blaas en knauw terug krijgt van ze.. ze duikt dan helemaal in elkaar en komt uiteindelijk maar bij me zitten met een paar ogen die willen zeggen dat de vogels niet lief zijn voor haar end at ze dus een hele dikke knuffel van mij nodig heeft..

Mojo zit trouwens regelmatig op de stok die in de kooi zit :D leuk om te zien, en hij zit er nog stevig op ook :o

Ook ben ik erg beneiuwd hoe het gaat met mn 2 kleine doerakjes bij bonnie, helaas is bonnie al een paar dagen niet online geweest en heeft ze dus ook haar dagboekje niet bij gehouden :) ik hoopt och wel snel dat ikz eop mag halen (als het goed is volgende week!!)

Nadat ik die 2 doerakjes heb opgehaald komt er nog 1 vogeltje bij, een popje.. welke moet ik nog even naar opzoek, split fallow moet er zowiezo inzitten en dat is toch wel wat moeilijk :) het liefst haal ik haar pas volgende maand of later op, maar ja, dat zien we dan wel weer :)

Ik zal straks foto's maken en toevoegen

groetjes Dees

Hermien

Nou, Mojo houdt je wel lekker bezig zo, hè? Toch hoop en bid ik dat het beestje het gaat redden. Jij en hij hebben dat gewoon verdiend na alle inspanningen. Met alle andere forumleden zeg ik je ook dat ik het super geweldig vind wat jij allemaal voor Mojo doet. Fijn dat je alle raadgevingen ook opvolgt en ik moes toch ook wel even lachen toen bleek dat jij niet Marco van de site, maar de assistent van Feld had bedoeld. Tja, dat kunnen we zo aan het bericht niet aflezen, hè. Jammer voor jou, kreeg je daardoor wel heel veel kritiek over je heen. Maar nogmaals, je verdient ons aller bewondering en respect voor je liefdevolle verzorging van dit ten dode opgeschreven valkje. Ik blijf er in ieder geval voor duimen dat Mojo het gaat redden en dan uiteraard nóóit meer bij jou weggaat. Het zal dan echt wel een heel speciaal mensenvalkje worden.

Kus van mijn 'Vliegtuig' en knuf van mij.

;D   ;D   ;D   ;D

kenay86

hey hermien, daarom moet ik mojo ook wel mee nemen naar jou toe ;D hij kan niet zonder mij ;)

ik heb hem net 5 ml pap gegeven met de resterende yakult erdoor heen.. ik hoop dat dat medicijn snel hier is want zijn kropje was dus nog niet helemaal leeg (wel al iets minder dan vanmorgen) half 3 krijgt ie dus weer een voeding en hoop dat dan die medicijnen binnen zijn zodat ik dat er gelijk door kan doen..

ondertussen ben ik druk beizg met de vogels op een zachte maar toch strenge manier toe te spreken en vooral weg te halen bijd ingen die ze niet mogen slopen.. ze zitten met zijn allen alles te slopen :| ik ga dus snel weer vleugels weg halen bij voornamelijk de kabels van de televisie :o

Dierenfreackske

Hoi hoi , ik hoop dat alles goed is daar ook ?  Grtjs Ann

Hermien

Haha, heel herkenbaar, dat sloopwerk. Misschien geef ik mijn 'Vliegtuig' met Sinterklaas wel zand en hijskraantjes en gereedschap enzo. Kunnen ze zich lekker uitleven. We hebben het er maar druk mee.

Over zaterdag de 18e gesproken, ik kan niet garanderen dat Mojo Krimpen weer úit komt......... ;D   ;D   ;D   ;D

Meenemen is dus op eigen risico.... ;D   ;D   ;D   ;D

:D   :D   :D   :D