niet ontvangen sms betalen

Gestart door Kimm, 30 september 2008, 19:34:39

« vorige - volgende »

Kimm

hoi karin,

ik hoop het ook meid. normaal begon het einde van de middag maar nu is het alweer begonnen :-\  :-\
dat is vroeg he.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Blijven noteren Kim en steeds opnieuw de Kpn hiermee confronteren. Bahh wat een freaks lopen er toch rond  >:(

Probeer je er niet al teveel aan te storen, met in je achterhoofd wetend dat het uiteindelijk zal stoppen  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

dank je wel!
het is nu de hele middag rustig geweest en ik hoop dat het nu zo blijft! even aftikken ;D

dikke knuffel kim  :-*

Romy

Hoi Kim

Lange tijd geleden heb ik ook eens steeds telefoontjes gekregen, waar dan niets op werd gezegd. Heel bizar. Deze kwamen niet regelmatig.
Ik heb dan ook informatie ingewonnen en dan moest ik ook x-aantal keren het tijdstip opschrijven. Toen ik dat blad dan opgestuurd had, was het na een tijdje gedaan.

Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is!

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

het is bij mij ook gelukkig afgelopen. tenminste ik heb het weekend niets gehad dus ik denk dat de kpn er meteen wat meegedaan hebben. misschien hadden ze wel meer klachten gehad.
als het vandaag einde van de middag rustig blijft dan geloof ik zeer zeker dat het afgelopen is gelukkig!
vervelend is dat he?

liefs kim

Kimm

nou ik dacht dus dat het over was, maar niets is minder waar.
wel heeft KPN vanmorgen contact met mij opgenomen en ze zijn er druk mee bezig om het te achtehalen.
ze houden mij op de hoogte.
afwachten maar dus.

liefs kim

Romy

Hoi Kim

Ik hoop dat ze het snel oplossen, zodat je van die vervelende telefoontjes verlost bent! Is het niet mogelijk om dat nummer te blokkeren (of althans de afgeschermde nummers)? Bij sommige gsm's is dat mogelijk, maar ik ben zelf een beetje een techneut en zou niet weten bij welk gsm dat dan wél gaat en hoe dat dan gaat  :-X
Misschien je boekje er even bij halen?
Wat ik wel weet, is dat ik bij mijn gsm kan instellen welk liedje en hoe hard het moet gaan bij een bepaald nummer. Je kan nummers ook in groepen opdelen. Dus ik kan m'n gsm op stil zetten, zodat ie geen lawaai maakt, maar er wel een groep 'uitlichten' die wel mag rinkelen als ze bellen. Als je snapt wat ik bedoel?  :-X

Groetjes
Romy

Kimm

ja ik snap wat je bedoeld romy, maar er zijn heel veel bedrijven, instanties die met een afgeschermd nummer bellen. en aangezien ik die toch moet kunnen ontvangen, is dat voor mij geen goed idee.

ook mijn dokter en het ziekenhuis bellen met een afgeschermd nummer. tja die moeten mij wel kunnen bereiken.
maar wel bedankt voor je advies hoor meid, lief van je! :-*

Kaatje

Hoi Kim,

Vervelend zeg dat het nog steeds aan de gang is  :-\ Wel fijn dat KPN contact met je hebt opgenomen en er nu alles aan doen om te kijken waar dit vervelende gedoe vandaan komt !

Fijn weekend meid  :-*

Liefs, Karin

Kimm

dank je karin, ik wens jou ook een heel fijn weekend  :-*

Diaantje

Hoi Kimm,

Ik horde vanmorgen op de radio dat je die smsjes kan stoppen via de internetsite: www.smsdienstenfilter.nl

Ik heb ook eens met een oud nr gehad dat ik dan vaak door en onbekend nr werd gebeld.
een computernurd heeft dit toen voormij uitgezocht en toen bleek dat elke zoveel uur door een computer werd gebeld, hij heeft die persoon achterhaald en ik weet niet wat gedaan, ik had ondertussen een andernr genomen.

ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen voor je.

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Kimm

hoi diaantje,

klopt, ik heb het ook via die site geblokkeerd. dank je wel voor de tip hoor ;)

voor de rest ik ben vandaag niet gebeld dus ik ben benieuwd!

liefs kim

Diaantje

graag gedaan hoor!
Ik wist niet dat het bestond maar vond het zeker handig, heb het ook gelijk in min faforieten opgeslangen voor het geval het nodig is..

Ik hop dat het zo blijft!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Kimm

ja ze hebben ook gezegt om nooit maar dan ook nooit enquetes in te vullen op internet.

tja dat had ik eerder ook gedaan dus vandaar dat ze ook aan mijn nummer kwamen
daar leer ik weer van ;)

Romy

Hoi Kim

Ik duim met je mee dat je eindelijk verlost bent van deze telefoontjes!
Het is inderdaad begrijpelijk dat je niet de onbekende nummers kan uitschakelen, als je daarvan ook belangrijke telefoontjes verwacht natuurlijk.

Hoop doet leven  ;)

Groetjes
Romy