17 april 2024, 00:40:19

Welke mutatie is dit

Gestart door Dierenfreackske, 8 augustus 2008, 13:22:20

« vorige - volgende »

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Ik denk dat veel mensen wel boos zouden zijn als ze 300 euro voor een valkje neerleggen en dat dan gedacht word dat het niet die mutatie is door gebrek van kennis of wat dan ook.

En ik weet zeker dat het niet bedoeld was om iemand in een kwaad daglicht te zetten maar soms gaan dingen gewoon onbedoeld. Wat ik gehoord had was dat je een dp had gekocht voor 300 euro en die was geen dp... geruchten ::)

Mooi dat het iedergeval goed gekomen is :)

Groetjes Jaspeer


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi hoi , nee ik heb zeker niet gezegd dat het geen dominant pastel is ! Dus , zeker niet bedoeld iemand in een kwaad daglicht te zetten he , alstubliefd hoor ! Grtjs Ann



•=Bonnie=•

Ik denk dat Ann een waaaaaaaaaaaaardeloze camera heeft en nog veel waardelozere foto's maakt... ik zie namelijk nog steeds geen bleekmasker hoeveel foto's ze ook maakt van die vogel. Misschien moet je er naar kijken tot je geel ziet ipv scheel  ;D

Kirsten

 ;D

Ik plaats hier nog even een foto van mijn dominant pastel bleekmasker. Bij dezelfde kweker als Marlies vandaan overigens  :D

Het klopt inderdaad dat na de rui de veren op zijn rug steeds meer veranderen. Ik ben dus erg benieuwd hoe deze in de toekomst eruit gaat zien.



Groetjes en ik zou net als andere adviseren in overleg gaan met de kweker. Ik weet zeker dat hij een oplossing gaat bieden.

Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

•=Bonnie=•

Wauw wat een mooie diep gele wangen heeft die man zeg!! :o :o Prachtig!

Dierenfreackske

Ja , ik vind hem heeeeeeeel mooi ! Grtjs Ann