19 april 2024, 08:36:27

Welke mutatie is dit

Gestart door Dierenfreackske, 8 augustus 2008, 13:22:20

« vorige - volgende »

Kimm

hoi mara,

daar heb je gelijk aan dat het geld klopperij is en mystery vind ik ook prachtig!

wat is dan het verschil tussen de wildkleur van mystery en een gewone wildkleur?

want mijn vorige valkje was een wildkleur, maar heel erg anders dan mystery.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

Ik heb al diverse wildkleur popjes gehad, maar elke wildkleur pop was weer anders. Zo heb ik nu Punky van Foefer in de voliere, die is veel donkerder en net alsof ze een groene schijn over zich heeft. Ik denk dat er gewoon verschillende gradaties wildkleur zijn.

Mara

Kimm

hoi mara,

ok.
ik had een mannetje en dat was gewoon een originele wildkleur. zo eentje die bij caroline was komen aanvliegen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Maar .... ik heb wel een hééééééél mooi wildkleur mannetje.  :P ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Kimm

Heb je mijn wildkleurtjes wel eens gezien?  ;) En Caroline heeft wel een heel erg mooi wildkleurtje hoor. Ik vind Van Gils echt prachtig.

Mara

Kimm

Citaat van: Caroline op 11 augustus 2008, 20:50:47
Maar .... ik heb wel een hééééééél mooi wildkleur mannetje.  :P ;D ;D


jaaaaaaaaaa daar kan ik je alleen maar gelijk aan geven ;D  ;D  ;D  ;D ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoi mara,

ik zal eens even gaan kijken naar jouw wildkleurtjes!
en ik zal ook eens een foto opzoeken van mijn beauty(wildkleurtje) die overleden is.

ja en van gils is heel erg mooi vind ik!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ja , ok , het is een valkje waar ik aan gehecht ben geraakt ook , dus ik ga ze zeker niet ruilen , want ook is ze al gehecht aan een man van hier , mijn Wiske , een albinoman , en mijn allereerste valkje . Ik ga de kweker er zeker over aanspreken hoor. Ik wil wel een deel terugeisen  als blijkt dat het een gewone wildkleur is ! Voor mij blijft ze wel speciaal omdat ik ze ondanks ze allicht een wildkleur is toch heel mooi is  en ik enorm aan haar gehecht ben. 
Ik stuur hem deze week nog een mail .
grtjs Ann



•=Bonnie=•

Nou dan ben ik maar een rare, maar als ik een dom. pastel aanschaf voor de prijs van dom. pastel dan gaat die valk terug als hij/zij niet is wat het had moeten zijn. En anders gewoon het geld terug op 15 euro na, de max.  prijs voor een wildkleur pop...

Scheelt nogal of niet?

Dierenfreackske




nick01

hoi bonnie , jij bent niet raar , ik zou tzelfde doen.
maar ze heeft nergens gezegd zover ik kan lezen dat ze die pop heeft gekocht als zijnde dominant pastel en ook die prijs heeft betaald.
volgens mij was t meer een gok om dit topic te plaatsen en maakt men er zelf van dat dit misschien wel een dominant pastel zou kunnen zijn.
wel grappig hoe men soms van niks heel wat kan maken  ;D.

soms zie je t gewoon echt niet en moet je afgaan op de kweker.
zo heb ik hier een pop zitten waar jij of ik nog niks aan ziet.
het is een jonge pop maar komt wel degelijk uit 2 dominant pastellen dus .....
na de rui zul je wel t 1 en ander gaan zien.

Dierenfreackske

Hoi Nick , moest je me kennen dan zou je weten dat ik niet zomaar een of ander topic open .







•=Bonnie=•

Citaat van: nick01 op 12 augustus 2008, 05:19:47
ze heeft nergens gezegd zover ik kan lezen dat ze die pop heeft gekocht als zijnde dominant pastel en ook die prijs heeft betaald.
volgens mij was t meer een gok om dit topic te plaatsen en maakt men er zelf van dat dit misschien wel een dominant pastel zou kunnen zijn.
wel grappig hoe men soms van niks heel wat kan maken  ;D.


Nee Nick, ze heeft deze pop wel degelijk als Dominant Pastel gekocht, (ik dacht zelfs als dominant pastel bleekmasker maar dat weet ik niet helemaal zeker meer) en er ook de prijs voor betaald.  Dat is al eerder aan de orde geweest, dus dit is niet zomaar een topic om aandacht te vragen. Ze maakt zich terecht zorgen of ze niet in de luren is gelegd.  :-\

Dierenfreackske




Caroline

Citaat van: nick01 op 12 augustus 2008, 05:19:47
hoi bonnie , jij bent niet raar , ik zou tzelfde doen.
maar ze heeft nergens gezegd zover ik kan lezen dat ze die pop heeft gekocht als zijnde dominant pastel en ook die prijs heeft betaald.
volgens mij was t meer een gok om dit topic te plaatsen en maakt men er zelf van dat dit misschien wel een dominant pastel zou kunnen zijn.
wel grappig hoe men soms van niks heel wat kan maken  ;D.



>:(

Hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten!!  :o

Misschien moet je verder kijken dan je neus lang is .... niet meteen mensen veroordelen.

Naar aanleiding van tips en adviezen in haar eigen dagboekje over deze als Dominant pastel bleekmasker gekochte pop voor € 300,= heeft Ann dit topic hier geopend.

Aangezien iedereen haar voor wildkleur pop aan ziet wilde ze er meer duidelijkheid over voor ze de kweker aansprak op zijn bedrog.

Een excuses aan het adres van Ann is dan ook in mijn ogen op zijn plaats. 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.