18 april 2024, 22:05:18

Hallo iedereen

Gestart door Wilma64, 6 augustus 2008, 17:19:07

« vorige - volgende »

Wilma64

Ik zal me even netjes voorstellen: Mijn naam is Wilma en ik heb sinds vorig jaar een valkpariet die luisterd naar de naam Rowi. Rowi is een echte knuffelaar en doet niets liever dan bij mij zitten en overal mee naar toe gaan. Rowi is ongeveer 2 jaar oud, precies weet ik het niet, want ik heb hem niet zelf gekocht maar van iemand gekregen die al een valkje had, maar die samen veel ruzie maakten.
In het voorjaar heb ik er een parkiet bij gekregen, een dame die luisterd naar de naam Kiki. Ze is wat schuwer maar niet minder lief.
Ongeveer 6 weken geleden heb ik een andere ruimere kooi aangeschaft en al gauw werd het een knuffelen dat het een lieve lust was.
Ruim 2 en een halve week geleden werd het eerste eitje gelegd....Vandaag is het eerste jong geboren, wat een moppie zeg!
Er liggen nog 3 eieren dus we wachten in spanning af.
Ik heb me hier aangemeld om een heleboel informatie te vinden, en wat ik zo heb gezien zal dat zeker lukken.

Groetjes, Wilma :D

Anja

Hoi Wilma



op het forum. Ik hoop dat je hier veel gezellige maar ook veel leerzame uurtjes door zult brengen.

Wat spannend zeg. Gefeliciteerd met het eerste donsje.


Dominic

Hey Wilma,
Hoop veel te horen van Rowi en Kiki :)

Nog veel plezier op Valkparkiet.com&hetforum.

Wilma64

Hallo  ;D

Kan inmiddels melden dat het 2e eitje afgelopen zaterdag is uitgekomen en we nu dus 2 schattige donsjes hebben.
Geweldig om te zien hoe goed ouders voor ze zorgen, ondanks dat het beiden jonge vogels zijn en het hun eerste nestje is....

Er liggen nu nog 2 eitjes en we wachten in spanning af  ;)
Groeten, Wilma

Mara

Hoi Wilma

Een beetje te laat maar wel gemeend, welkom op dit gezellige forum!

Mara