13 mei 2025, 19:51:27

karel zit maar op de grond

Gestart door jaa333, 4 augustus 2008, 14:28:44

« vorige - volgende »

jaa333

4 augustus 2008, 14:28:44 Last Edit: 5 augustus 2008, 09:03:03 by Sanna
ik heb karel al 16 jaar in een kooi in de kamer, de laatste weken gaat hij overdag niet meer op zijn zitstokken zitten , hij loopt maar te drentelen op de grond van zijn kooi , hij eet wel goed en doet verder normaal wie weet hoe dit komt ?

groetjes  jaap

Kimm

hoi jaap,

zit hij ook veel stil in een hoekje op de bodem?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

jaa333

Karel zit overdag wel stil in een hoekje op de grond , maar  klimt   sávonds ook in de tralies omhoog , waarna hij probeert op zijn zitstok te gaan zitten om te eten  waar hij moeite mee heeft en naar beneden lijkt te vallen

Dominic

Waarschijnlijk is je parkiet erg moe, 16 jaar is al erg oud voor een parkiet.
Misschien voelt ie zich gewoon niet zo lekker, heeft ie niets verkeerds gegeten afgelopen dagen.
Want als hij gewoon normaal doet kan er niets aan de hand zijn.

Mijn parkiet is nu 2 jaar en heeft ook wel is een paar van die dagen, zodra die niet meer gaat eten/drinken moet je je pas zorgen maken.

Kimm

Citaat van: VP-Sjakie op  4 augustus 2008, 19:53:57

Mijn parkiet is nu 2 jaar en heeft ook wel is een paar van die dagen, zodra die niet meer gaat eten/drinken moet je je pas zorgen maken.

hoi

hier ben ik het niet mee eens.
ik denk dat je valkje wel degelijk iets heeft. als hij niet meer eet of drinkt, kan het al erg te laat zijn.
mijn andere valkje van 18 jaar was erg ziek, maar hij at en dronk nog wel, helaas zegt dat niet alles.
16 jaar is een hele leeftijd, ze kunnen nog ouder worden hoor, maar hou er rekening mee dat je misschien wel even moet laten checken bij een vogelarts.
sterkte.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010