29 april 2024, 03:56:18

Catharina parkieten bij valkjes?

Gestart door Suzanne, 7 november 2003, 16:13:16

« vorige - volgende »

Suzanne

Aaaaaaaaaah, wat een snoepies zeg  ;D. Zeg, ga je eigenlijk nog die foto's van de Catharina's van je pa hier plaatsen, ben nl. best wel een klein beetje veel nieuwsgierig  ::)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

daan

wwwhhhhhaaaaa suzanne,

Ja dan moet ik met de camara naar mijn pa, dus ja ik zal ff kijken waneer ik daar tijd voor heb, en ik ga deze week nog wel ff een bakkie doen bij mijn pa en ma. Dus das goed, dan zal ik foto's maken vandege die die vekoopt okay hihihihi
Ja schattig zijn he die 2 van mij.

Groetjes Daan

Suzanne

Ja, doet dat maar, en vraag dan ook maar gelijk wat hij er voor wil hebben, en hoe oud ze zijn e.d., en of het koppeltje is, want ik heb toch wel een ietspietse interesse  :D Verwacht dat mijn voliere deze week af is, dus dan heb ik gelijk plaats  ;)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hello

de catharinagekte is hier blijkbaar ook losgebroken:D
ik heb er ook wel over nagedacht om cahta's te hhouden, maar ik hou het bij valkjes en roodruggen, omdat die ongeveer hetzelfde broedproces hebben, anders wordt het te moeilijk, maar eht zijn echt wel schattige beestjes, je zal er geen spijt van hebben ;)

SDC:D

daan

Hi Suzanne,

Ja is goed ik zal het aan hem vragen Ik had net mijn vader aan de foon en hij heeft dus zeegroene en blauwe. 15 euro per stuk. En er zijn ook een paar koppeltjes bij.

Ja leuk zijn ze he Stijn. Maar roodruggen zijn trouwens ook leuk die heeft mijn vader ook. En mijn vriendin heeft met de TT een koppeltje gekocht voor in haar voliere.

Groetjes Daan

Stijn dc

hello

ja, ik ben ook helemaal bezeten van roodruggen. ze zijn samen met valkjes mijn lievelingsvogels, en ooh, ik vidn ze gewoon geweldig:D

SDC:D

Suzanne

Hoi Daan,

Ik ben dan wel erg benieuwd naar een foto van de catharina's. En wanneer doet hij ze weg, want mijn voliere is bijna klaar  ;D

Eigenlijk vind ik bijna alle parkiet/papegaai-achtigen leuk Stijn, alleen zijn ze niet allemaal geschikt om te houden bij valkjes, en dan moet ik mijn hele tuin (25x11 meter) voliere maken  ;D.

Groetjes

Suzanne  :D


Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

daan

Hoi Suzanne,

Ze kunnen gelijk weg hoor!
Maar hij heeft dus alleen blauwe en groene he.

Groetjes Daan
De foto's komen nog.

Suzanne

Hoi Daan,

Ik moet nog even wachten totdat mijn voliere klaar is, dus als ik nog een weekje kan wachten met ophalen, dan erg graag. Ik heb eens gekeken op de routeplanner, maar richting Schiphol is 1.15 uur rijden, dus wel te doen  ;D

Om hoeveel vogels gaat het? Ik weet nl. niet of ik ze allemaal kan kopen hoor, anders wordt mijn voliere erg vol. Zat zelf te denken aan 2 koppeltjes. En dat ze groen en blauw zijn is goed hoor.

Groetjes Suzanne

ps: makkelijk hoor, internet op mijn werk  ;D, kan ik af en toe ff spieken

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

daan

CitaatHoi Daan,

Ik moet nog even wachten totdat mijn voliere klaar is, dus als ik nog een weekje kan wachten met ophalen, dan erg graag. Ik heb eens gekeken op de routeplanner, maar richting Schiphol is 1.15 uur rijden, dus wel te doen  ;D

Om hoeveel vogels gaat het? Ik weet nl. niet of ik ze allemaal kan kopen hoor, anders wordt mijn voliere erg vol. Zat zelf te denken aan 2 koppeltjes. En dat ze groen en blauw zijn is goed hoor.

Groetjes Suzanne

ps: makkelijk hoor, internet op mijn werk  ;D, kan ik af en toe ff spieken

Hoi Suzanne,

ja dat is prima joh al wacht je nog 2 weekje hihihihi. En 2 koppeltje is ook goed die heeft tie zitten. O dat valt dus best mee ff ruim een uurtje nou das wel te doen toch.
Ja makkelijk he internet op je werk, ik zit ook veel te spieken.
Leuk dan zie jou ook eens hihihi. Want ik woon 5 minuten bij mijn ouders vandaan. Moeten we alleen ff afspreken waneer he, maar dat komt wel.

Groetjes Daan

Suzanne

Lijkt me idd heel leuk  :D

Ik zit me net te bedenken dat ik zondag 23/11 naar Maarssen bij Utrecht moet, dus dan ben ik al een eind op weg. Misschien is het een idee (als het uit komt natuurlijk) dat ik dan langs kom om ze op te halen?

En dat koppeltje lijkt me sowieso leuk om van je vader te kopen, en dan nog 2 anderen. Ik heb vooral interesse in de blauwe, die lijken me erg mooi.

En dan nog 3 valkjes er bij, dan heb ik 8 valkjes en 4 catharina's, lijkt me een mooi aantal   ;)

Ik ga straks maar eens een kadootje voor mijn man kopen, hij doet zo ontzettend zijn best met de voliere, is er iedere avond na zijn werk zeker nog 1,5 uur tot 2 uur mee bezig. Hij gaat volgende week woensdag voor 8 weken naar Bonaire  :'(, dus voor die tijd moet hij af zijn, anders mag hij niet weg  :D

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

daan

CitaatLijkt me idd heel leuk  :D

Ik zit me net te bedenken dat ik zondag 23/11 naar Maarssen bij Utrecht moet, dus dan ben ik al een eind op weg. Misschien is het een idee (als het uit komt natuurlijk) dat ik dan langs kom om ze op te halen?

En dat koppeltje lijkt me sowieso leuk om van je vader te kopen, en dan nog 2 anderen. Ik heb vooral interesse in de blauwe, die lijken me erg mooi.

En dan nog 3 valkjes er bij, dan heb ik 8 valkjes en 4 catharina's, lijkt me een mooi aantal   ;)

Ik ga straks maar eens een kadootje voor mijn man kopen, hij doet zo ontzettend zijn best met de voliere, is er iedere avond na zijn werk zeker nog 1,5 uur tot 2 uur mee bezig. Hij gaat volgende week woensdag voor 8 weken naar Bonaire  :'(, dus voor die tijd moet hij af zijn, anders mag hij niet weg  :D

Hoi Suzanne,

Je zegt en dat koppeltje lijkt me zowiezo leuk om vanje vader te kopen. Welk koppeltje hihihi? Die op de foto zijn van mijnie hoor hahahhahahaha. maar je ziet geen verschil in ze vind ik want ze zijn allemaal schattig. Volgens mij heeft mijn vader er wel 8 tot 10 zitten ofzo, of hij heeft al een deel verkocht maar hij heeft er nog genoeg voor jou zitten hoor. hihihihi
Ja die blauwe zijn ook mooi suzan, maar de groene vind ik ook geweldig.

Ik zal even vragen of 23 november uitkomt voor hem, dan kun je dat idd mooi combineren ja.

Jeetje 8 weken naar Bonaire ppfffff. Ja dan moet hij idd hard door werken om volgende week klaar te zijn hahahaha.
Bloed,zweet en tranen hahahaha.
Maar het is voor een goed doel he. Het Suzannedoel. hhhaaaha
Eerder mag tie niet weg eerst het werk af maken.

Groetjes Daan

Suzanne

12 november 2003, 13:23:01 #42 Last Edit: 12 november 2003, 13:29:45 by blozend_appeltje
Hoi Daan,

Ja, ik wist wel dat dat jouw catharina's zijn hoor  :D, alleen dacht ik dat je vader maar 1 koppeltje had, grinnik. Maar 2 blauwe en 2 groene is wel leuk denk ik. Misschien heeft hij dan wel 2 koppeltjes voor me. Dat lijkt me het leukste.

Maar ik hoor het nog wel dan of 23e goed is. En ik wacht de foto's met spanning af.

Ja, mijn man moet voor zijn werk naar Bonaire. Maar daardoor zit ik er met Kerst en Oud/Nieuw ook  ;D

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hello

tjonge jonge, 8 weken naar bonaire, das ook niet kort.
ga jij dan naar ginder met kerst en oudjaar? kan je is een warme kerstmis vieren :P
wat doet je man dan? vertegenwoordiger?
SDC:D

Suzanne

Hello Stijn  ;),

Mijn man doet vliegtuigonderhoud, en het bedrijf waar hij voor werkt doet het onderhoud van Bonaire Excel (was een paar weken geleden in het nieuws, omdat de overheid van Bonaire uit de regering wilde stappen omdat ze het niet eens waren met het vliegbeleid daar). Mijn man is daar plaatsvervangend leidinggevende. En hij heeft gezegd dat hij het prima vind daar met Kerst en Oud/Nieuw te zitten, maar dan alleen als hij een ticket voor mij er bij zou krijgen. En dat vond men goed  :D. En het bedrijf waar ik voor werk gaat altijd 2 weken dicht rond die tijd, dus dat komt allemaal heel goed uit. Dus ik ga Kerst in mijn badpak vieren (het is daar standaard tussen de 25 en 35 graden).

Sorry Lique, behoorlijk off topic op het moment, grinnik

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.