28 maart 2024, 18:37:28

Cobie:'(

Gestart door Lique, 30 juli 2008, 20:56:03

« vorige - volgende »

wim roskam

ik kom net terug van vakantie ,  en zit op internet te kijken, en even naar de site kijken , ik heb het allemaal gemist , ik ben er stil van , FAMILIE VAN COBIE  HEEL VEEL STERKTE GEWENST MET HET VERWERKEN VAN HET VERLIES VAN COBIE , ik kon cobie alleen van site , maar vond het een pracht mens , ik had respekt voor haar , cobie ik hoop dat je je plekje gevonden hebt , een laatste groet , van wim rosklam en familie , rust zacht cobie .

helen

zo te lezen heb je daan gekregen die was van mij.
ik heb daan ,cobie en angel aan cobie gegeven.
jammer dat je dan ook niet cobie en angel heb gehouden, ze kan ze zien van wat ik heb geschreven. zie foto. daar zijn ze alledrie op cobie haar schouder.
groet helen

Mandy

Nu in een rustige nacht wil ik alles na lange tijd hier weer eens bijlezen en ging bij Cobie neuzen en ineens is ze er niet meer!, ik ben echt geschrokken, was toen op vakantie en had er verder niets van vernomen, vind het vreselijk. :'(
Ik ken(de) haar ook van de meetings als een krachtige positieve vrouw maar ondanks al haar strijd is het nu ineens over, wat oneerlijk toch. :(
De gedachte dat ze weer bij haar maatje is, is fijn. En nu geen pijn, zorgen en ellende meer.
Het gedicht van Nel en alle andere warme woorden ontroeren me en moest er van huilen. :'(
Ik vind het heel jammer dat ik het nu pas weet anders had ik graag aan het bloemstuk mee willen betalen. Ben wel heel blij met het initiatief en dat er zoveel mensen aan mee hebben gewerkt, toppie! ;)
Zo ook voor de opvang van de valkjes. :)
Voor iedereen die er behalve hier ook persoonlijk contact mee hadden, heel veel sterkte, en ook voor haar familie als die dit lezen. Ik zal straks een kaarsje voor haar aansteken.
Dag lieve Cobie, rust zacht, je was een kanjer. :-*
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl