28 maart 2024, 13:06:10

Cobie:'(

Gestart door Lique, 30 juli 2008, 20:56:03

« vorige - volgende »

Lique

30 juli 2008, 20:56:03 Last Edit: 30 juli 2008, 21:26:56 by Lique
Lieve allemaal,

Ik zit met verbazing dit bericht te typen, ik heb net verschrikkelijk nieuws gehoord, maar er is niet veel blijven hangen.
Cobie is gistermiddag overleden.
Cobie was een zeer gerespecteerd lid van ons forum. Ze heeft onwijs veel meegemaakt in haar leven, enkele jaren geleden heeft ze haar lieve man moeten missen.

En nu... nu heeft ze zelf afscheid moeten nemen.

Ik werd net opgebeld door Cobie haar schoonzus met deze mededeling. Ze had "last van een koudje" wat een longontsteking bleek te zijn. Ze is opgenomen geweest, en ze bleek meerdere hersenbloedingen te hebben.
Maandag wordt Cobie gecremeerd.

Cobie haar moeder wil graag iedereen bedanken die zo hebben meegeleefd met Cobie in de tijd dat ze in het ziekenhuis lag.

Ook kreeg ik de vraag of ik iets kon regelen m.b.t. haar valkparkieten (en 1 of meer rosella's en kakarikies).
Ze heeft binnen in haar binnenvoliere ongeveer 8 valkparkieten, en de rest in de buitenvoliere.
Iemand die belang bij deze vogels heeft, wil degene contact met mij opnemen?
Tel: 06-29160311
email: info@valkparkiet.com

Verder weet ik op het moment niets meer te schrijven. Ik ben even helemaal ontdaan door dit verschrikkelijke nieuws.

Groetjes Lique

Gerda

Jeetje Lique,

Daar schrik ik van zeg!
Och wat een vreselijk nieuws. En onwerkelijk. Vorige week reageerde ze in het boekje van Ton en toen moest ik meteen weer aan Daan denken.

Het zijn echt moeilijke laatste jaren voor haar geweest.
De enige troostgedachte is dat ze nu weer bij Daan is!

Gerda

Mara

Hoi Lique

Ow hemeltje, ik kreeg een reactie in mijn mail en dacht, even kijken en dan lees ik dat Cobie is overleden. Erg heftig allemaal zeg.

Zoals Gerda al zegt, een troostgedachte, ze is bij haar Daan. Nu heeft ze haar rust gevonden.

Ik wil haar familie heel veel sterkte wensen voor deze moeilijke periode en zal meedenken voor een plek voor de vogels, ook voor de rosella's en de kakarikies.

Heel heftig allemaal Lique, ben er echt van geschrokken en zit hier eigenlijk een beetje wezenloos te zitten.

Mara

aad

30 juli 2008, 21:08:56 #3 Last Edit: 30 juli 2008, 21:13:14 by aad
Weet ook niet wat ik moet zeggen!!
Heb  Cobie één keer mogen meemaken in Avifauna.. was alleen maar lachen aan die tafel.
En idd Gerda ze zijn weer samen 'ergens' !!

Aad

Anja


Ook hier zijn we ontzettend geschrokken. Weet niet zo goed de juiste woorden te vinden.

Ze heeft ons zo gesteund en wij haar en nu............................ze is er niet meer :'( :'( :'( :'( :'(
Een hele grote brok in mijn keel en tranen die stromen.

Lieve Cobie,

Je bent nu bij je Daan. Wij missen je heel erg. Geef Daan een dikke knuffel van ons.
Ik hoop dat je over ons waakt lieve Cobie.

Liefs,

Ton, Anja, Jeroen en Lisa

Lique

Hoi allemaal,

Wat fijn dat er al zo snel reacties zijn.
Dit is hoe ik Cobie voor altijd blijf herinneren:

Werkelijk altijd vrolijk, altijd humor, altijd haar haar anders ;D

Dag Coobje :-*

Caroline



Lieve Cobie,

mocht je dit samen met jouw Daantje lezen ....

een hele fijne tijd samen.  :-*

Voor je nabestaanden, gecondoleerd met dit grote verlies.  :'(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi ......ik weet echt niet wat ik moet zeggen , heel veel sterkte hoor , wat erg ........sterkte ! Grtjs.
Ik wou dat ik iets kon doen , grtjs Ann :'(



Monky

Och hemel wat erg...

Ik wil de nabestaanden heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Beyond the horizon,
The sky melts into the sea,
And the sun slides into
another world,
Making way for
countless stars
To dance on the sparkling
water


Liefs,
Monique

Kirsten

Wat in en in verdrietig nieuws,

Tijdje terug las ik nog een stukje van haar over haar Daan en hoe ze hem zo miste  :'(

In avifauna inderdaad me rot gelachen zoals Aad al vertelde en zo herinner ik haar en zo zal ze hopelijk nu samen met haar Daan zijn,.

Lique ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen.

Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Wat een vreselijk bericht  :'( Ik wil iedereen die haar gekend heeft heel veel sterkte wensen...
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sanna

Jeetje zeg.... ben er helemaal stil van. Dat kun je je toch haast niet voorstellen?

Iedereen die Cobie na stond, heel veel sterkte!!!

Ivy

Ik wens veel sterkte aan de familie van Cobie.  Ze kon niet lang zonder haar Daan...
Ik hoop dat alle beestjes een goed huis vinden, ik weet zeker dat Cobie dat heel belangrijk zou vinden...




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Yvon



Pfffff,ik heb er ook geen woorden voor.  :'(
Zo ineens en zo snel.......

Ook ik wil de fam. van Cobie heel veel sterkte wensen !!


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Ook ik wil iedereen, die Cobie gekend heeft enorm veel sterkte wensen met dit vreselijke verdrietige bericht ! Mijn gedachten gaan uit naar haar moeder en iedereen die haar lief heeft gehad.

Verder ben ik hier enorm stil van en weet niet veel uit te brengen op dit moment. De foto geeft het geheel een plaatje en is erg spontaan en mooi !

Dag lieve Cobie, ... ik wens je een goede "reis" toe naar je lieve Daan  :'(

Karin