25 april 2024, 17:21:28

Speeltuin voorbeelden

Gestart door daisyreal, 29 juli 2008, 13:33:12

« vorige - volgende »

marie

!!!Flip!!!

mieke_06

Ik zie geen foto hoor???

marie

weet ik, ik weet niet echt hoe ik het moet doen :'(
!!!Flip!!!

spiky

Hallo,

Even een vraagje ik wil ook een speeltuintje gaan maken voor mijn valkparkiet. Wat voor takken kan ik er het beste voor gebruiken? In verband met knagen er aan want mijn valkje mag graag aan de takken knagen.

groetjes,
samantha

marie

alle takken, zoalang ze maar niet giftig zijn. Je kan takken gebruiken van wilgen, fruitbomen enz...
!!!Flip!!!

Jacky

Ik heb een speelboom gemaakt door een grote, hoge bloempot te nemen, hier de takken in te zetten, stenen onderin en daarna zand.

Hierdoor staat het erg stevig en indien gewenst, kan ik de takken makkelijk vervangen.

Helaas ff geen foto op mijn laptop staan. Morgen zal ik er even een maken en hem hier plaatsen.

Groetjes Jacky

hannibal



Hier is de speeltuin, ik varieer het regelmatig, Tomaatje is de enige die niet speelt, hij is mijn achterdochtige achterhoekse boertje, pijp en al, hij loert alleen maar op veertjes en vertrouwt het allemaal niet, de anderen amuseren zich, zelfs Spruitje verwaardigt zich om te spelen en een beetje actief te zijn, het meest favoriet zijn de touwtjes, en ik kan 100 touwtjes ophangen, maar er is natuurlijk 1 touwtje dat is favoriet bij allemaal en waar iedereen op dezelfde tijd mee wil spelen. De 3 ringen hangen aan het plafond, en regelmatig kloppen ze met hun snavel aan het plafond, er gaan veel belletjes af zo nu en dan. De ring draait rond, en soms zit er eentje op het dak van het schoolgebouw en geeft het een goede draai. Tot grote vreugde van het valkje dat erin hangt.Er is een klein school gebouwtje rechts op de foto, maar je raadt het al, er wordt veel gespijbeld!!!! Druifje is de meest avontuurlijkste, als er iets nieuws bijkomt, is ze er als de kippen bij om het uit te proberen, zij is de acrobat van de familie, de anderen zullen niet zo gauw op het dunne touwtje zitten, zij slaapt er op!! Ze is ook 1 van de eersten om uit te vogelen hoe iets werkt. Ik heb weinig in de kooi zelf, nog wel een speeltje met een belletje en een schommel, maar ze doen er weinig mee, maar zodra ze eruit zijn is het dolle prêt op de speelplaats. Ik hang er zo nu en dan eten aan, gaat erin als koek. Trosgierst , sla , dingen die makkelijk te bevestigen zijn.


hannibal

De strijd om het favoriete touwtje ;)

Jacky

Dat is een mooie speeltuin!  :D

Je brengt me op ideeën, nog meer te knutselen  ;D

hannibal

Dank je,

Het dak van de school kan open, daar moeten ze wel een beetje moeitje voor doen, en daar stop ik wel eens wat lekkers in, ze hebben het gebouw al behoorlijk gevandaliseerd

Groetjes van Hannah en de 7 hooligans

-Joke-


sabrina1980

21 september 2009, 22:26:06 #41 Last Edit: 21 september 2009, 22:35:30 by sabrina1980


Binnenkort krijg ik twee valkjes Summer en Daisy.
We hebben een mooie speelplaats gemaakt. ;D
Er moet nog wat aanpassingen gedaan worden en speeltjes erbij.
Maar het begin is er.

amazingleeuwtje

Heel leuk gemaakt Sabrina..

Jou valkjes kunnen een hoop sloop plezier verwachten bij jou ;)....

Je kooi is ook gaaf ;D