24 april 2024, 07:58:58

Speeltuin voorbeelden

Gestart door daisyreal, 29 juli 2008, 13:33:12

« vorige - volgende »

hilde

dat is mooi gemaakt  karin

vliegen ze niet tegen de venster? ? ?


je zal het speeldekentje op je sofa zeker iedere dag verversen of niet, ? ?

groetjessssssss

Kaatje

Hoi Hilde,

Paco is nu bijna 2 jaar en de meiden morgen anderhalf jaar. Ze zijn gelukkig nog nooit tegen het raam gevlogen. Wat ik wel heb gedaan is vogels op het raam geplakt, en in het begin hingen de jaloeziƫn een stuk lager.

Nu zijn ze inmiddels zo gewend dat ze gewoon op de spiraal, de ringen of de driehoekschommel vliegen

Het speelkleed is niet elke dag te verversen want ik heb er maar 1, maar dit is ook niet nodig hoor omdat ze op dit ogenblik nogal angstvallig naar het speeldekentje kijken en er niet op gaan zitten.

Maar dat komt nog wel en dit hebben ze bij alles wat nieuw of anders is  ;)

Groetjes, Karin

hilde

ze zullen het wel gaan gebruiken dat speelkleed

ik vrieg (venster)dat maar omdat bij mij er vroeger een parkietje en een kakarikie tegen gevlogen zijn met als gevolg   je weet wel RIP

en daarom heb ik besloten er gordijnen te hangen overal

wil dat niet meemaken met men valkjes


groetjes

Kaatje

Hoi Hilde,

Dat begrijp ik helemaal hoor ! Dit is altijd de angst van alle valkjes liefhebbers. Ik heb het heel langzaam opgevoerd met het steeds iets meer omhoog halen van de jaloeziƫn en in de keuken met het rolgordijn.

Als ik in de tuin ben en de valkjes zitten voor het raam dan tikken ze ook met hun snavel tegen het raam, dus ze weten dat het geen vrije doorgang is.

Het lijkt me vreselijk wat je mee hebt gemaakt met je kakarikie en je parkietje en snap je ongerustheid maar al te goed.

Nogmaals bedankt hoor  :-*

Groetjessssss

B87

Mooi allemaal!
Hoe maken jullie die takken vast? De meeste staan mooi op een houten plankje, maar spijker of lijm je dat vast?

Wil ook gaan knutselen ;D


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

hilde

ik heb die van mij aaneen geschroefd deze draai je er goed in en je valkje kan er niet aan

lijm is denk ik gevaarlijk

groetjessss

B87

Ja dat dacht ik ook al, dat lijm gevaarlijk is.
En de takken gewoon uit bomen geknipt? :P


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

hilde

ik heb de takken gekregen van iemand die zijn boom gesnoeid heeft

groetjessssss

B87

Ow ik heb net weer stiekem hier in de buurt een tak uit de bomen geknipt.
Voelt best spannend als je in het donker met een mega grote snoeischaar op pad gaat :P


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

hilde


B87

Mijn creatie helemaal vergeten neer te zetten!
Dit is hem geworden!



Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

coolsille2

we hebben al enkele keren gehad over zo'n tak en nu zijn we eruit dank je voor de ideeen

marie

mooooiii!!! je moet eens op deze link klikken als je zelf een zaaaaaalige speelstandaard wilt maken!!!! ;D ;D ;D

link: http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,1873.0.html
!!!Flip!!!

marie

15 juli 2009, 14:32:34 #28 Last Edit: 15 juli 2009, 14:51:46 by Kwinten
ik heb vergeten mijn speeltuin er bij te zetten!!! Flip kan zich hier uuuren op amuseren (ik ben nu een nieuwe en kleinere aan het maken) ;D
!!!Flip!!!

marie

Ik weet niet of de foto het doet, maar kijk anders op mijn site, daar staan verschillende afbeeldingen van mijn speeltuin. :D
!!!Flip!!!