5 mei 2025, 01:40:57

Honey

Gestart door Kimm, 26 juli 2008, 19:46:12

« vorige - volgende »

Kimm

hoi hoi,

bedankt voor jullie reactie's!
ik heb vandaag gebeld met mijn nichtje ( 38 min :o) wat een kletsmajoor! maar het gaat erg goed allemaal met de hamsters. met het mannetje gaat het ook erg goed.
ik heb besloten om maar geen hamster te nemen en wel om het feit dat mijn 2 valkjes ook aardig wat geld kosten de laatste tijd. ik heb het ervoor over, daar gaat het niet om maar het zal wel niet de laatste keer zijn dat ik naar de va zal moeten. dus even een verstandig besluit van mijzelf vind ik! ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

goh ik had dit hele topic gemist maar ik moest wel lachen hoor.. Kim past op en gelijk komt er een hele familie mee retour! hahahaha.. wat gaaf dat het zo goed gaat allemaal en dat Hamtaro goed door de behandeling heen is gekomen..

vruchtbare grond bij jou in huis kim!  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D ik vond het ook wel een bak hoor, hihihi!

Kimm

hihihi ik kreeg een sms van mijn zus: KASSA, NOG MEER JONKIES!!!!!!!!!!!!!!!

dit had ik dus wel verwacht. maar dit zal het laatste nestje zijn. het vrouwtje was dus weer bevrucht voordat hamtaro gecastreerd werd. arme ziel.

liefs kim

Wendy..

Tjeetje Kim, wat een jonkies hahahahaha. Arm vrouwtje ook.
Nou gelukkig is het mannetje nu gecastreerd en kan hij niks meer produceren ;D!

Groetjes van Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

♥Debby♥

hahaha... dat was jouw kadootjes nog voor je zus!  :)

gaat het wel goed met de kleintjes??

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Jij mag noooooooooooooooooooooooooooit meer op de hamsters passen  ;D ;D ;D ;D ;D

Liefs Anja

Kimm

hey anja,

whahah nee ik denk het ook niet ;D  ;D  ;D  ;D

hoi debby,

ik zou niet weten of het goed gaat. ik ga haar morgen even bellen. ik weet wel dat ze baalde ;D  ;D

hoi wendy,

hihi nee nu kan hij niets meer produceren. nu zit ze met al die hamsters. maar ze heeft al 2 gereserveerd voor mensen.

liefs kim

Bello

Ach jeetje

Weer een nestje......

Ach dan brengt ze ze toch naar de dierenwinkel.

Want met 6 weken kunne die kleintjes ook weer jonkies krijgen als ze neit op tijd gescheiden worden.

Nou Kimm je mag nog eens een keer oppassen.......

Ach zit er echt niet een leuk klein hamstertje voor je bij voor het "oppassen"?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi dorothe,

ik mag wel een hamster hebben van hun met kooi maar ik doe het maar niet.
ik had vandaag mijn zwager aan de telefoon(hij is fransman) en hij vertelde hoe blij hij toch is met al die kleintjes ;D niet dus ;D hij had het gevoel dat hij nu in een boerderij leefde, haah ik lag in een deuk want dat kwam er een beetje met gebrekkig nederlands eruit. maar hij had er zelf al eentje aan zijn collega kunnen geven dus dat is al super en mijn nichtje mag er nog eentje houden van de jonkies!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , whaaaaaauuuuuuuw  nog meer jonkies dus ! Heel lief dat je nichtje nog een jonkie mag houden he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

hihi nou ze zijn er niet blij mee hoor. ik ben al druk op zoek naar een huisje voor ze, dus ik hoop dat het gaat lukken.

die beestjes jongen ook wat aan hoor ;D

liefs kim

Wilma1

21 september 2008, 16:37:08 #87 Last Edit: 21 september 2008, 16:41:52 by Wilma1
Nog erger dan konijnen  ;D maar weet je dat de hamstervrouw de man veelal doodbijt nadat de jongen zijn geboren en ze wat groter wirden. Laat je zus het wel in de gaten houden, hoe de hamsters onderling zijn. Anders moeten man en vrouw worden gescheiden.

Ik weet niet of een castratie dit nl. tegenhoudt ???

Zelf heb ik nog 1 dwerghamster ook een wildkleurtje, de andere is op de camping aangevallen door "iets" en lag met uitgerukte tong in een hoekje te beven  :'( ik ben snel naar de DA gegaan en hij is ingeslapen  :'(

Als  ze samen zijn is ook vaak het advies, ze er niet uit te halen vanwege geur die ze hebben als ze terug in het hok komen, hij heeft dan een andere geur bij zich, dit kán voor de 'achtergebleven' hamster betekenen dat  hij/haar zijn kooi genoot afwijst en ze gaan vechten.

Ik weet niet hoe oud ze zijn en hoe lang ze al hamsters heeft, maar ik heb er de laatste tijd veel over gelezen, toen dat met Yoshi was gebeurd en ben bij een fokker geweest met 125 dwerghamsters, die ook op internet een site heeft.Ik heb veel info van hem gekregen.

http://www.dwerghamster.nl/algemeen/martin_braak/index.php

Ik heb houtkrullen, wat stro, verschillende soorten gedroogd gras erin zitten en 3 etages gemaakt voor hem en katoencocons, die hij zelf leeg haalt en een warm bedje van maakt in zijn favoriete huisje, zo leuk.

Jammer dat ze zoveel slapen overdag, maar hij krijgt steevast een ochtend aaitje en een nachtaaitje  ;D eruit wil ie niet  ::) omdat ie dat niet gewend is.

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

wat een zielig verhaal van je hamster :'(

het mannetje zit nu appart en is gecastreerd. deze moet nog eventje appart blijven. wel laat mijn zus het vrouwtje en mannetje elke dag even aan elkaar ruiken zodat ze niet helemaal vervreemd raken.
2 jonkies zijn nu ook appart gezet omdat dat mannetjes zijn en er niet meer gefokt mag worden.

bedankt voor de link die ga ik even rustig bekijken! :D

liefs kim

Wilma1

Graag gedaan  ;) maar laat ze wel alert blijven, het zou jammer zijn als er onenigheid gaat plaatsvinden  :'(  waardoor ze elkaar verwonden en dat gebeurt sneller dan je denkt  :-\

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3