28 maart 2024, 12:19:30

waar komen jouw meeste valkjes vandaan?

Gestart door @nton, 5 november 2003, 00:55:44

« vorige - volgende »

@nton

ik vroeg me af waar jullie de meeste van jullie valkjes vandaan halen?

Sander

Hello anton

Mijn vier valkjes komen uit de dierenwinkel vandaag!

groetjes
sander

mastolk

Hoi,
Ik heb in totaal 5 valkjes (gehad, een is dood) maar 4 ervan waren Prive, en een ervan bij de dierenwinkel. Ben ik niet zo'n fan van, maar Elmo was zo'n schatje en we wilden snel een vriendje voor Pino erbij!

Groetjes MArgrietha

Paul

Hoi,

Mijne komen voornamelijk bij mensen en kwekers prive vandaan en uit een winkel heb ik er zelf niet eentje gekocht.
En eentje is komen aanvliegen bij een kennis maar de eigenaar heeft nooit gereageerd.
En dan zijn er nog een paar hier jongen van de eigen kweek :-)
Ik let uiteraard goed op dat ze niet met andere uit hetzelfde nestje paren maar ik heb al een koppel van 2 eigen jongen uit verschillende nesten :-)

Groetjes, paul

Jaimy_en_Viggo

5 november 2003, 17:49:53 #4 Last Edit: 5 november 2003, 20:26:27 by Jaimy_en_Viggo
Hey Anton!  ;D

Viggo heb ik uit de dierenwinkel, Nica bij de kweker via een dieren winkel..en Charlie en Aylon via het opvangcentrum in Breda. Dus Opvangcentrum..maar die stond er niet bij..dus ik doe het ff zo  ;D

Dikke  :-* Jaimy en haar zooitje

@nton


Jaimy_en_Viggo

Dank je anton..maar hoe deed je dat?? dat mogen/kunnen toch alleen Lique en Peter doen??

@nton

euh......?
nee.
normaal kun je de brichten en de pols die je post toch zelf ook veranderen al er nu iets niet goed meer aan is of zo ?
denk ik toch....

groetjes,
@nton

Sander

Hello jaimy_en_viggo

Er is inderdaad een mogelijkheid om je eigen berichten te veranderen. Berichten van iemand anders kun je uiteraard niet veranderen.

groetjes
sander

Jaimy_en_Viggo

whahaha, Sorry..ik dacht dat deze Poll van paul was..dus ik vond het zo raar dat anton hem had veranderd :P maar nu is het weer helemaal duidelijk!!

daan

Ja een deel van mijn valkjes komen bij mijn vader vandaan en 2 heb ik gekregen en een deel komt nog bij een andere kweker vandaan en 2 van de vogebeurs.
Ik heb er nu 12 in totaal.

Groetjes Daan

Bianca

ik heb nog geen valkje maar binnenkort komt er een, hij/zij zit nu nog bij de kweker. Maar ik verheug me er wel op hoor!
Het kleintje is een lutino(wilde ik gewoon ff melden, vind ik leuk) komt dus bij een hobbykweker vandaan.
gr Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Speedy

Mijn 1e valkje komt van een kweekster, via een advertentie die ik zag hangen in de supermarkt.
2e komt van een hobby kweekster.
3e uit de dierenwinkel ( die was zo mooi, wel gekortwiekt, maar dat is allemaal goed gekomen) Deze heb ik niet meer.
mijn nieuwe 3e komt ook van een hobby kweeker vandaan.
De 4e heb ik via een advertentie op marktplaats, deze was dus van particulier.
5e heb ik via een advertentie op marktplaats, maar komt oorspronkelijk ook van de 1e kweekster vandaan (ben ik achter gekomen door de ring) hij bleek weggevlogen. (lees alles in mijn verhaal "Speedy")
en de 6e is ook van een advertentie (zelfde als hierboven) ook particulier.

Ik heb dus gestemd, op hobby kweeker.
Als je meer opties had gehad en ook dat je op meer dan 1 kan stemmen dan kwam dus particulier er ook bij.

Groetjes,
    Trudie

Stijn dc

hello

mijn valkjes komen van op een soort vogelmarkt, echt DE draaihandel van vogels in belgie, en er komen er ook twee van bij een handelaar die zijn dieren echt goed verzorgd.

SDC:D

Kolkkie

Hoi Anton,

Bij mij komen er 2 bij een hobbykweker vandaan, 1 bij een dierenwinkel en 1 van een neef van mij.
Dus ik heb ze overal vandaan, dus ik heb het ook niets aangevinkt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006