16 mei 2024, 09:55:31

Sjakie onder de douche

Gestart door Dominic, 25 juni 2008, 09:36:25

« vorige - volgende »

Dominic

25 juni 2008, 09:36:25 Last Edit: 26 juni 2008, 21:39:15 by Peter
Hallo Valkparkiet,
Vandaag heb ik is iets geprobeerd waar ik lang over moest nadenken, ik ben met mijn valkparkiet onder de douche gegaan.

Een paar maanden geleden had ik hier een topic op valkparkiet.com dat mijn valkparkiet Sjakie niet durfde te douchen (dus niet onder de zachtstromende kraan of onder de plantenspuit).

Nu wou ik dit een keer proberen omdat ik dacht dat als hij het zijn vertrouwenspersoon ziet doen misschien durft hij het dan ook wel, en ja hoor.
Ik ging in de kleermakerszit in de douche zitten liet de kuip tot ongeveer 3 centimeter vol lopen en daar liep die hoor in mijn kuiltje.

Hij ging helemaal tegen mijn been aanliggen en vond het heerlijk als er water over mijn been vloeide.

Het was zo lief dat hij zelf er niet uit wou komen uit de douche.
Ik zette hem even op een handdoek (buiten de douche) omdat ik zelf nog moest douchen, en hij bleef maar fluiten dat hij naar binnen wou.

We hebben dus eindelijk de oplossing gevonden, lekker onder de douche en lekker later lopen over je huid en een beetje laten zwemmen.

Zag er eerst tegen op, omdat ik bang ben dat ie verdrinkt maar nu heb ik er nu echt geen spijt van.

Het was erg leuk, hier een paar foto's (van dat die uit de douche kwam):





Hermien

Jammer..... :o
De foto's zijn zóóóóóóóóó groot dat je er nog niets op kunt zien! 't Zal er vast wel leuk uitgezien hebben, maar kun je ze misschien ietsiepietsie verkleinen....... ::)

Saar

Citaat van: Hermien op 25 juni 2008, 10:28:37
Jammer..... :o
De foto's zijn zóóóóóóóóó groot dat je er nog niets op kunt zien! 't Zal er vast wel leuk uitgezien hebben, maar kun je ze misschien ietsiepietsie verkleinen....... ::)


idd..... dat dacht ik ook al... :o

Peter

De foto's zijn wat kleiner gemaakt.

Dominic


sandy

welkom op het forum ik ga je zeker volgen en we willen veel fotos Zien
sjakie is wel een schatje om te zien