19 april 2024, 13:56:04

Mijn fallow avontuurtje,,

Gestart door I_Xyzyx_I, 8 juli 2008, 15:09:38

« vorige - volgende »

Kimm

 :o  :o  :o
dat is heftig zeg  :'(  :'(  :'(
ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik vind het ontzettend verdrietig voor je.

sterkte

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Jasper

:'( :'( :'( Wat vind ik dit ontzettend erg voor jou zeg. Vreselijk voor dat valkje dat hij is overleden en dat dat andere valkje gewoon uitgehongerd was  :'( :'( :'( Ik heb er echt zo'n ontzettend naar gevoel van gekregen nu. Vind het super zielig.  :censuur toch hè  :-\ Weet verder niets meer te zeggen...

Ontzettend veel sterkte lieverd!  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


kenay86

jeetje jasper, hier schrik ik toch wel even van hoor :o wat rot voor je dat nu je valkje overleden is, en de ander uitgehongerd zat. Heel veel sterkte hoor! :-*

Caroline

 :o :o rot voor Jasper maar verschrikkelijk en intens verdrietig voor de valkjes die (eentje bijna) dood zijn gegaan van de honger.  :'( :'(

Ik snap dit niet.  >:(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Randy

Wat een naar berichtje zeg over je valkje, dood door de honger en eentje uitgehongerd...Poehoe...

Hier zorgt mijn vader altijd voor de vogels als ik er niet ben of als ik om 7 uur moet beginnen en dat doet hij echt trouw. Ook als ik een weekeinde weg bent neemt, hij die taak op zich.

Ik vind het echt erg voor je. Sterkte.

Mara

Randy

hej mara 8)

ik ben blij dat je meeleefd met mij ;D
MAAR ik ben geen valkjes verloren hoor ;)

dit is jasper der dagboekje ::)

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

I_Xyzyx_I

Foutje moet kunne he ;)

Maja ik zal ook weer eens wat schrijven:)

De vogels maken het allemaal prima, de vogel die nog binnen zat is weer naar buiten gegaan want die zat zo zielig alleen.

Het nachthok wordt volgend weekeind geplaatst als het weer het toelaat, anders gaan we binnen een nieuwe radiator plaatsen want op mijn kamer vriest het zowat.

Verder heb ik nog steeds geen bronzefallow witmasker man gevonden die broedrijp is max 5 jaar oud.. dus als iemand er 1 weet te zitten heb ik er 100 euro voor over :) (mits goed formaat, geen kale plek achter de kuif etc. )

Binnenkort ga ik ook kijke naar welke vogels ik weg doe en welke vogels ik er nog bij moet kopen om mijn kweekbestand "compleet" te maken.

Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi Jasper , wat een naar berichtje zeg ! Ik zou ook de volgende keer extra eten zetten zodat ze verder kunnen ! Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is zowel voor jou als voor de valkjes , arma schatten ! Grtjs Ann Sterkte hoor !



I_Xyzyx_I

Ik dacht ik laat weer even snel iets van mij horen, heb het laatste tijd vrij druk  :-[.

Met de valkjes gaat alles prima, het nachthok is eindelijk geplaatst, ik zal zo snel mogelijk foto's plaatsen als de laatste details afgemaakt zijn.

Ik hoop dat iedereen een gelukkig kerstfeest heeft gehad.

En alvast...


Groetjes Jasper


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Kimm

hoi jasper,

leuk dat je even weer een berichtje plaatst.
fijn dat het goed gaat daar!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010