15 mei 2025, 09:54:39

plotselinge dood van valkparkiet

Gestart door elly, 3 juli 2008, 20:27:20

« vorige - volgende »

elly

Vanmiddag kwam ik thuis, liet mijn valkje los, ze is een beetje lui en ze vliegt niet. Ze gaat boven op haar kooi zitten, daar staat altijd wat eten voor haar. Ze strekt haar vleugels en maakt ineens allerlei vreemde bewegingen, ik ga naar haar toe, ik dacht dat ze vast zat of zo met haar vleugels, dus ik pak haar en ze blijft van die vreemde bewegingen maken en ze sterft.
Ze was niet ziek. Weet iemand misschien wat dit geweest kan zijn??? Je begrijpt ik ben erg verdrietig. Ze was zeker 6 uur per dag bezig met mij, ze zat altijd op mijn schouder en was zeer gelukkig met haar zaadjes, haar draadje enz. Zij was ongeveer 8 jaar oud.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

:'(Elly)

wim roskam

beste nelly  wat sneu voor jou dat dit gebeurd is , als je valkje zich niet ziek heeft laten zien , dan kan het het  hartje of de hersenen geweest  kunnen zijn , hier had u niets aan kunnen doen , als ik het stukje lees heeft het valkje in ieder geval een goed leven gehad , heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je valkje , groeten wim roskam .

Hermien

Het lijkt mij ook inderdaad iets van een hersentjebloedinkje. Kun je niets aan doen! Sterkte met dit enorme verlies, meid!