18 april 2024, 11:56:41

Oké,ff voorstellen dan maar.

Gestart door maurice, 1 juli 2008, 20:07:18

« vorige - volgende »

maurice

heyyy allemaal,

Tja,mijn naam is maurice,34 jaar en wonend in het zuiden des lands.
Vorig jaar in de maand september is helaas mijn 9,5 jarig valkje Chicco overleden.
Helaas heb ik op dit moment geen valkje,hoewel ik er wel naar een jong valkje op zoek ben.
Ik heb wel al een adres gekregen van iemand hier op het forum,maar nog geen tijd gehad om te bellen.
Als iemand nog jongen heeft en ze kunnen zichzelf al voeden en handtam mag deze persoon me mailen.
Liefs limburg of brabant ivm anders te lange reistijd voor valkje.

De reden dat ik me toch hier maar eens aanmeld is dat ik met een vraagjes zit.
Als een jong valkje met de vleugels overkruist zit,komt dit dan later als hij/zij ouder wordt nog goed?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit niet goed is als een valkje dit heeft. :-\
(hier wil ik ff als het kan direct antwoord op)
Ik heb nog wel meer vragen maar ik ga eerst eens even het forum af struinen of het daar niet tussen staat.
Verder wens ik iedereen een goede zomer en veel plezier met het houden en/of kweken van valkjes.  ;)

groeten Maurice  ;)

Mara

Hoi Maurice

Welkom op dit gezellige forum. Mag ik vragen waar je woont in het wonderschone Limburg? Verder zou je eens contact op kunnen nemen met Chantal of Caroline, beiden wonen in Brabant en hebben ontzettend mooie valkjes.

Groetjes van een mede-Limburger.

Groetjes

mara

maurice

Citaat van: Mara op  2 juli 2008, 13:42:47
Hoi Maurice

Welkom op dit gezellige forum. Mag ik vragen waar je woont in het wonderschone Limburg? Verder zou je eens contact op kunnen nemen met Chantal of Caroline, beiden wonen in Brabant en hebben ontzettend mooie valkjes.

Groetjes van een mede-Limburger.

Groetjes

mara


heyyy mede-limburger mara

Bedankt voor het berichtje dat je achterlaat,mara.
Ik zal eens een hint geven waar ik woon:Ik woon waar de Rijksweg boulevard een begrip en bron van ergernis is geworden.
hier staat echt veel info over valkjes etc etc.
Als de dames Chantal of Caroline nog jonge valkjes hebben moet ik dat maar eens doen,al weet ik niet wie ze zijn hier op het forum(misschien andere namen)
Dus neem maar contact op via mijn mail(staat in mijn profiel)
als jullie nog jonge valkjes hebben.

groeten Maurice  ;)

Mara

Hoi Maurice

Haha, jij woont volgens mij niet zo heel ver bij me vandaan.  ;D

Je kunt Chantal en Caroline hier in de lijst van kwekers vinden, maar ik zal je het wel voor je opzoeken.

Groetjes

Mara

maurice

Citaat van: Mara op  3 juli 2008, 14:46:36


Je kunt Chantal en Caroline hier in de lijst van kwekers vinden, maar ik zal je het wel voor je opzoeken.

Groetjes

Mara


Bedankt voor de moeite  ;)

groeten Maurice

Coco en Chantal

Hallo Maurice.
Welkom op het forum.

Ik heb je mailtje al beantwoord ;)
Groetjes Chantal en de valkjes


maurice

bedankt coco en Chantal

prettig weekend allemaal  ;)