6 mei 2025, 12:13:31

Lutino?

Gestart door Overseer, 28 juni 2008, 15:14:09

« vorige - volgende »

Overseer

Hoi,
Ik heb een vraagje ik heb hier een lutino popje zitten zonder rode ogen betekent dat dan dat ze een split heeft of niet?

Groetjes

mariejj

Vaak als ino's ouder worden worden de ogen wat donkerder.
Maak eens een foto met flits van de vogel dan zijn ze waarschijnlijk wel rood  ;)

Overseer

ok, zou kunnen maar ik weet niet precies hoe oud ze is ze heeft een rode ring om maar ze is momenteel vrij agresief want ze is aan het broeden hij man is een wildkleuk ik weet niet of 1 van beide split's heeft maar daarom leuk het me leuk als ze die had want dan kreeg je wat verschillende mutaties

mariejj

Je kan niet aan de ogen zien of ze splits hebben.  ;)

De pop zou enkel split kunnen zijn voor bont en/of witmasker,, dan zou de man daar ook split voor moeten zijn  wil je die mutaties eruit krijgen.  (de zeldzamere mutaties laat ik even achterwege want die zal ze vast niet hebben) ;)

Het zal een verrassing worden wat eruit komt als ze nog wat splits hebben ;D

Overseer

Ik weet niet de pop komt bij een kweker vandaan maar ze hebbe momenteel 2 eitjes en de 3e komt eraan dat zie je al dus ik zie wel wat eruit komt eerder dit jaar was het nestje mislukt gingen ze iets te vroeg van de eieren af maar ze zijn nu veel vaster aan het broeden komt wel goed denk ik. vorige keer waren ze wel bevrucht hopelijk komt er iets moois uit!

Silke *

Hoi Overseer,

Nog even ter info: een rode ring kan betekenen dat je valkje van 2007 is of van 2001.

Gr Silke  :)

Overseer

ok bedankt dat wou ik wel graag weten ja dan komt ze uit 2001 ;) want ze is al iets langer dan 2007 bij ons en het was al een wat ouder valkje maarja dit is de tweede kweekronde dit jaar de eerste was mislukt zoals ik al zij en dit is het eerste jaar dat ze kweken we hebbe ze nog niet super lang

Saar

Citaat van: Silke * op 29 juni 2008, 18:02:31
Hoi Overseer,

Nog even ter info: een rode ring kan betekenen dat je valkje van 2007 is of van 2001.

Hoi Silke... 2007 is zwart...
2006 is rood ;)
Groetjes Saar :-*

Overseer

maar ze zal wel van 2001 zijn ;)

Silke *

Citaat van: Saar op 29 juni 2008, 22:16:49
Citaat van: Silke * op 29 juni 2008, 18:02:31
Hoi Overseer,

Hoi Silke... 2007 is zwart...
2006 is rood ;)
Groetjes Saar :-*

Hoi
Ohh, helemaal niet aan gedacht. Amoré is van 2007 en draagt een zwarte ring  ::)

Gr Silke

Overseer

Over een weekje komen de eitjes ongeveer uit ben wel benieuwd

Overseer

hoe lang kunnen de eitjes ongeveer zonder warmte?

Rianne

Lastig te zeggen, ik denk niet langer als 3 a 4 uur.