Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Mara

leuk je weer te zien meid!

bedankt voor de felicitaties!

Hoi Annelies

ook heel leuk om jou weer te zien!

Jaja... een geelwangetje  ;D Ben echt al super verliefd op d'r  :-* Ze is zo ontzettend mooi. Ik hoop dat ik jullie snel mee kan laten genieten.

Hahaha... ja, dat was heel wat handiger geweest  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Rob S

He Sharon,

Het is je dus toch gelukt ;D! Gefeliciteerd! Het is dan wel geen lutino geelwang, maar zo'n bronzefallow is ook prachtig, en misschien stiekem toch nog wel mooier met dat felle geel :D

Sharon

Hoi Rob

jaja, het is me toch nog gelukt  ;D ;D Bedankt voor de felicitatied! Ik ben er echt super blij mee. Nu alleen nog afwachten wanneer ik haar bij me krijg.

Ze is idd geen lutino, maar dat cinnamon bronzefallow is ook echt prachtig (zo niet zelfs mooier ja  ;))

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Dat het een hele mooie naam gaat worden daar ben ik van overtuigd, Boyd is ook echt een hele mooie maar ook zeker een hele leuke naam  :D

Ja, ik denk ook dat het niet nog eens 3 weken gaat duren, dus dan komt het vast wel snel ! ( anders dan met donsjes, hihi )

En ja gaat dit klusje, of misschien deze "klus" helemaal klaren en als ze ziet hoe leuk het bij jou is zal ze snel uit nieuwgierigheid bij je komen kijken ... owhh echt heel spannend hier want ik ben reuze nieuwsgierig hoe ze eruit ziet.

Maar zoals je weet heb ik heel veel geduld, dus ik wacht gewoon lekker af, ... de te spannender gaat het worden  :D

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Karin

leuk hè, in spanning zitten  ;D ;D :P Daarom laat ik jullie ook vaak even in spanning zitten  ::) :P ;D

Ik weet nog niet precies wanneer ik haar naam zal vertellen, maar ik zeg al één ding: de beginletter is een:

C

Bedankt voor je compliment over Boyds naam  :D

Ik hoop dat ik geen drie weken hoef te wachten, maar het kan toch zo zijn, misschien zelfs nog langer... Dat wordt echt nog even afwachten en duimen dat het snel gaat zijn!

En dat ik deze klus zal klaren ben ik ook helemaal van overtuigd. Ik heb haar al in het echt gezien, en ze was helemaal niet paniekerig of zo. Ik had echt een idee dat het een valkje met een zachtaardig karaktertje is. Nu maar hopen dat ik gelijk heb  ;) En hoe ze eruit ziet... PRACHTIG!  :-*

Nog even geduld... ik moet het ook hebben  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Hermien

Eh.....wat zou je ervan vinden als we gewoon allemáál meegaan, je valkje ophalen? Weer meteen een leuk forumuitje en per slot van rekening waren de meesten van jullie bij de overdracht van Binky  er óók getuige van.....

:o   ::)   :P   ;D

Sharon

Hoi Hermien

whahahahaha...  ;D ;D ;D

Kijk, dat vind ik nou dus echt een superidee!  ;) ;D :P Iedereen die mee wilt komen, komt gewoon lekker mee  :P Moeten jullie wel naar Antwerpen station komen  ;)

Liefs
Sharon

p.s.: wat een prachtige foto van Binky!  :-*
Hun dagboekje

I_Xyzyx_I

Haha, zal Yannick gezellig vinden :P

Ik denk dat het tammaken wel moet lukken, ik heb er hier 2 van 2 jaar oud en deze eten gewoon uit mijn hand ;) . Maar ik ben niet bezig om ze tam te maken, dus als je veel aandacht geeft zal ze wel tam worden denk ik ;)

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Sharon

Hoi Jasper

;D ;D Was dat nu sarcasme wat ik opmerkte?  ;)

Ik heb er ook wel een goed gevoel bij dat het tam maken zal lukken hoor. Wat gaaf dat ze uit je hand eten joh! En aandacht zal ze genoeg krijgen  ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wat leuk dat er nog een poppetje naar je toe komt.
Volgens mij komt er dan ook nog wel een mannetje erbij ;D

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe poppetje.
Het is een prachtige mutatie.

Groetjesssssss

I_Xyzyx_I

Hoi Sharon

Haha nee hoor :P Yannick vind aandacht van de dames altijd leuk voor zover ik weet ;)

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

lynette

Ohh de naam begint met een c
even denken is het mischien een van deze:
Crystal
Cueeny
Chica

Haha ben zoo nieuwschierig  ;D

wat jammer dat je nog zo lang moet wachten maar ze zeggen dat gedult altijd goed beloond word  ;D

groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Jeanine

leuk je weer in mijn boekje te zien meid!  :D

Ik vind het ook erg leuk dat er zo onverwachts nog een popje bijkomt. En wat dat mannetje erbij betreft... wie weet wat de toekomst nog brengt...  ;)

Bedankt voor de felicitaties! En dat ze prachtig is staat als een blok boven water  ;D

Hoi Jasper

hahahaha  ;D ;D ;D
Welke jongen vindt dat nou niet fijn  ;) ::) :P ;D

Hoi Lynette

jaja, de naam begint met een C  ;D
Dank kun je nog lang na gaan denken hoor meid, want je raad het toch nooit. Het is namelijk een echte speciale naam  ;)

Haha... ja, jullie nieuwsgierig maken en de spanning erin houden, daar ben ik erg goed in  ;)

Ik vind het ook jammer dat ik nu nog moet wachten (en vooral dat ik dus echt niet weet hoe lang ik nog moet wachten) maar geduld wordt inderdaad beloond, dus...

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

I_Xyzyx_I

Randy ;D naja die vind sommige soorten aandacht van meisjes gewoon niet boeiend :P

Ik hoop voor je dat het popje goed gaat broeden als je er mee gaat kweken! Dit wil nog weleens een probleem zijn bij geelwangen :-X

Groetjes Jasper