Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Sharon

Man, ik baal er echt zo ontzettend erg van hè  :-\ :-[ :'(

Jullie kunnen je niet voorstellen hoeveel spijt ik heb dat ik haar niet heb gekocht. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, dat ik zo veel spijt had dat ik een valkje niet had gekocht  :-\

Ik heb besloten dat ik mijn uiterste best ga doen om ervoor te zorgen dat ze alsnog naar mij toe kan komen verhuizen!

Bah, wat baal ik er van  :-\

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Ik wou net vragen, weet je niet van wie je was??

Misschien kun je via het andere (Belgsiche) forum, BErt  of Ludo aan een naam of tel.nr. komen.

Succes!!  :D

Ik zit hier ook nog na te dromen van de prachtige mutaties die we zagen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

het zou  toch mooi zijn als je het valkje kan achterhalen! hou je ons op de hoogte?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Caroline

ik heb net Silke ge-sms't, zij weet denk ik wel zijn mailadres en/ of telefoonnummer. Dan contacteer ik hem zo snel mogelijk. Gelukkig weet ik wel wie het was (ken zijn naam helaas niet meer, maar goed  :-\)

Hoi Kimm

ja, dat zou idd ontzettend mooi zijn, en ik denk ook wel dat het me gaat lukken hoor. Ik ga er in ieder geval mijn uiterste best voor doen! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte.

Nu maar duimen... Ik wil haar echt zo ontzettend graag hebben.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Rob S

He Sharon,

Ik kom hier ook maar eens een keer een kijkje nemen, leuke valkjes heb je ;D! Wel balen dat het zo is gelopen met die lutino geelwang, hopelijk kun je haar nog alsnog krijgen als je contact weet te leggen met degene die haar te koop heeft. Succes!

Sharon

Hoi Rob

leuk dat je ook eens hier komt kijken. Bedankt voor je compliment! Ik vind zelf ook dat ik twee leuke valkjes heb en ben dan ook ontzettend trots en blij dat ze van mij zijn. (Maar zo denkt elke liefhebster over haar/ zijn valkjes  ;)).

Ja, ik baal er idd heel erg van. Ik hoop van harte dat ik nog met die jongen in contact kan komen en iets kan regelen. Ik heb er veel voor over om haar alsnog te kunnen hebben.

Bedankt!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

oja sharon, nog gefeliciteerd met het winnen van de quiz!!! goed van je hoor :D

liefs kim

Sharon

Hoi allemaal

ik zou jullie op de hoogte houden ivm het lutino geelwang popje, dus bij deze:

ik heb net het mailadres gekregen van de jongen die haar verkocht en ik ga hem nu meteen mailen.

Silke zal tegen hem zeggen dat hij het popje voor mij apart moet houden, want dat ik haar alsnog wil  :D

Leuk hè. Ik hoop echt dat ik iets kan regelen zodat ze bij mij kan komen.

Please, please please duim voor mij!!  :-X :-X

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

yehhhhhhhhhh spannenddddddddddddddddd

ik duim hier hoor! :D  :D  :D

lynette

Hey Hey

Wat is Boyd een ondeugend uitziend valkje met een heerlijke mooie kuif  ;D

De foto's zijn ondanks de mindere kwalitijt toch prachtig en heb er van genoten.

Ik wilde ook wel naar de valkparkietendag maar helaas beetje te ver weg voor mij Ik denk dat ik dan ook mischien wel met een valkje thuis was gekomen. Volgend jaar beter  :D :P

En eerste prijs bij de quiz super hoor  8) en een broedbak hihi in de toekomst mischien een mooie kleine albinotje in geboren gaat worden  :-* ;D

ps. Boyd zachtjes bijten haha vergeleken met die Witte kakatoe in het NOP is het dan zeker niks  :-\ vandaag werd ik door Ashka gebeten. Ik wilde haal helpen toen ze in paniek was en ik haar veilig in de kooi wilde zetten. dat was echt AUW.

Ik ga mega voor je duimen dat jij toch nog de mooie Lutino geelwang mag gaan verwelkomen in jou huis bij je andere lieverds. Een Lutino geelwang staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Groetjes Lynette en een knuffel van UKKIE  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Kim

ja, het is op het moment heel erg spannend! Oooh, ik hoop zo dat ik haar straks alsnog heb...

Bedankt voor het meeduimen! Ik kan het gebruiken!

Hoi Lynette

leuk je weer te zien meid!

En het klopt precies wat je zegt over Boyd: een echt deugniet, haha. Maar dat vind ik juist zo leuk aan hem.

Fijn dat je toch van de foto's hebt genoten. Daar ben ik blij om.

Ja, Peer is idd behoorlijk ver voor jou. Toch wel jammer eigenlijk. Het zou leuk zijn geweest je daar weer te zien. (Ondertussen is Angel net op mijn hoofd geland  :P Gekke kip  ::) :P) En ik kan me goed voorstellen dat jij misschien ook wel een valkje had gekocht daar. Ik had het echt bijna gedaan, en nu wou ik dat het echt had gedaan  :-\

Haha, ja, eerste prijs. En dat voor iemand die nog niet eens kweekt  :P
Ik hoop ook dat ik hem in de toekomst ga kunnen gebruiken en dat er dan een prachtig, gezond albino'tje geboren wordt. Je weet het hè meid  ;) Ik houd me aan mijn belofte! En het is uit de grond van mijn hart  :-*

Hahahaha... ja, die kaketoe die beet behoorlijk hard ja  :-\ Dat deed pas echt zeer. Vandaag werd een man trouwens ook super hard gebeten door een valkparkiet die werd vastgepakt om bekeken te worden. Zelfs door de handschoen heen zo hard!  :o Ik kan me goed voorstellen dat het zeer deed toen Ashka je beet.

Bedankt voor het duimen meid! Ik kan het nog steeds gebruiken! Ja, het is echt een prachtige mutatie en ik begrijp goed dat jij die ook wilt hebben.

Geef die Ukkie maar een super dikke kus en kroel van mij  :-* (Mag ik peettante van hem worden?  ;D ;))

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Mijn duimen draaien voor je meid, .... ik hoop werkelijk dat het popje alsnog naar jou mag verhuizen ! Ik vond het ontzettend leuk om je in het echt gezien te hebben, je bent een erge spontane meid  :-*

Wat een leuke foto's heb je van je schatjes geplaatst en ik herken het gevoel maar al te goed, ... ook ik zou niet meer zonder mijn schatjes kunnen, ze betekenen ontzettend veel voor me en ik hou met heel mijn hart van alle vier mijn kinderen  :D

Fijn is dat dan hè als je een goed opvangadres voor je valkjes hebt, dat is dan echt een pak van je hart en mede door een fijn adresje heb je een heerlijke vakantie, anders heb je volgens mij elke dag wel zo iets van .... owhhh als dat maar goed gaat, nu heb ik me de hele vakantie geen zorgen om de valkjes hoeven te maken !

Geficiteerd met je prijs, ... goed zeg en fijn dat jullie zo'n leuke dag in Peer hebben gehad ! Ik hoop werkelijk dat de kweker heel snel contact met je opneemt en je alsnog je lieve mooie popje kan verwelkomen  :D

Knuffel voor Angel en Boyd  :-*

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Karin

dank je wel voor het duimen! Ik kan het nog steeds goed gebruiken. Ik hoop ook echt dat ik haa alsnog bij mij thuis mag verwelkomen.

Ik vond het ook erg leuk om jou ontmoet te hebben. Ik vond jou ook een erg spontane, leuke vrouw.

Bedankt voor je complimentje.

Ja, die gekke kippies kunnen echt helemaal in je hartje gaan kruipen  :-* Echt geweldig is dat.

Het is inderdaad erg fijn om een goed logeeradresje te hebben als je zelf op vakantie gaat. Dan kun je ook echt van je vakantie genieten als je weet dat ze het goed naar hun zin hebben.

Bedankt voor de felicitaties!

Ik hoop ook echt dat ik snel een reactie krijg op mijn mail. Ik wacht vol spanning. Ik hoop echt ontzettend hard dat die knappe dame mijn S(uper)-Team mag komen versterken  ;)

Knuffel terug voor jouw schatjes!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

♥Debby♥

ooooooooooooo wat spannend... ik hoop dat het nog gaat lukken Sharon..  mijn duimen draaien.. het moet wel een heel speciaal valkje zijn!   :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

hoi Debby

het is nu echt super spannend ja. Blijf nog maar heel even doorduimen...
En een speciaal valkje is het zeker.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje