28 maart 2024, 09:31:00

¤Roxy¤

Gestart door Gydo, 27 juni 2008, 17:02:13

« vorige - volgende »

Gydo

27 juni 2008, 17:02:13 Last Edit: 27 juni 2008, 17:46:31 by Gydo
Het gaat erg goed met Roxy ze is al vriendjes met Daan en Pino en is echt een kroelerd soms wil ze niet uit haar kooi maar als je haar dan effe vast hebt en je wilt haar terug zetten gaat het iets moeilijker dan het pakken zelf. Ik ben haar aan het leren om ergens op commando op te gaan zitten.
Het commando daarvoor is dan: 'op' apart hé?  ;)

Het is echt een heel lief vogeltje ze kroelt mij ook  :D dus ik hoef niet alleen haar te kroelen.  :D

Nog een fototje van de drie op een rijtje met de nieuwe speeltjes deze zijn niet zelfgemaakt  ;)



v.l.n.r. Pino, Roxy en Daan
Ik ben erg blij met mijn albinotje :)

Silke *

Hoi Gydo,

Mooie valkjes heb je daar  :D
En aaah, Roxy is schattig  :-*
Ik vind ze echt héél erg mooi, maar Daan en Pino ook hoor  ;D

Groetjes
Silke  :)

Wilma1

Gefeliciteerd Gydo met je diploma, nu lekker vakantie houden ??? Of een vakantiebaantje  ;) dus geld verdienen  :D

Wat een prachtvalkje is Roxy albino, veel plezier met haar... en een mooie naam ( mijn kat heet Roxy  ;) )

De kooi begint al aardig te vullen en zo te zien gaat het allemaal naar wens  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♪ Marlies

Hoi Gydo, ;D

Ten eerste gefeliciteerd met je diploma. :D

Ik ben heel blij dat Roxy naar je zin is en dat ze zich al zo thuis voelt bij jullie. :D

Groetjes Marlies ;)

Hermien

Mooi hè? Zo drie op een rij. Prachtige vogels hoor! Overigens is 'stap op' een veel gebruikt commando. Succes ermee.

sandy

wauw wat een plaatje om te zien wat is roxie mooi gefeliciteerd en geniet er lekker van ik ga je zeker volgen

Gydo

Roxy is nog helemaal gezond en we hebben haar een keertje gewassen met de plantenspuit. Ze vond het heerlijk !! Ze strekte haar vleugels helemaal uit.

Een tijdje later zag ik tot mijn schrik dat roxy opgedroogd bloed had aan weerszeide van de vleugels. Ik denk dat ze 's nachts is gevallen. Wat ik zelf eerder geloof is dat ze hebben gevochten maar ze zien natuurlijk niets in het donker.  :-\
Ik hou het maar op een valpartij.

Ik ga Roxy binnenkort weer wassen, en dan maak ik wel foto's  natuurlijk altijd leuk om te zien.

Bello

Hallootjes

Een tip.

s'nachts een klein nachtlampje bij de kooi van de valkjes in het stopcontact laten branden.

sommige mutaites zijn nacht blind.


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel