28 maart 2024, 14:02:05

Sticky: Opvangadressen

Gestart door Rianne, 25 juni 2008, 16:20:38

« vorige - volgende »

Rianne

25 juni 2008, 16:20:38 Last Edit: 8 juni 2009, 19:39:13 by Rianne
Gezien de grote hoeveelheid aanbiedingen van opvangadressen leek het ons een goed idee om al deze tehuisjes samen in 1 onderwerp te plaatsen.
Wil jij 1 of meerdere valkparkieten een tweede kans geven door ze op te vangen? Reageer dan in dit topic en vertel daarin kort:

- iets over jezelf, vergeet je woonplaats niet
- of je al valkjes hebt, of hebt gehad
- in wat voor omgeving ze komen te wonen, bijv kamervoliere of buitenvoliere
- of je alleen tamme valkjes wilt opvangen of dat dat niet uitmaakt
- de hoeveelheid valkparkieten die je op wilt vangen
- of je er mee wilt kweken

Mensen kunnen reageren door middel van het sturen van een prive bericht. Reacties op adressen worden verwijderd, zodat het overzichtelijk blijft. Heb je valkparkieten opgevangen, en heb je geen plaats meer, meld dit dan aan de moderator, dan wordt je aanbod verwijderd.

Let op! Gerichte zoekacties naar bijv mutatie, leeftijd of geslacht worden niet erg op prijs gesteld. Dit past beter op de Te koop/Gevraagd pagina.

Caroline

20 augustus 2009, 15:18:09 #1 Last Edit: 20 augustus 2009, 19:07:18 by Rianne


Goeiemiddag,  een ieder die dit leest.

Sinds gisteren gaan er hier allerlei geruchten over een bepaald persoon in het rond die het hoofdzakelijk heeft op herplaatsingvalkjes, daarom even deze waarschuwing.

Geef ze niet mee aan Eric H. uit Barneveld.

Lees HIER het verhaal.

Laten we hiermee gewaarschuwd zijn.

Groetjes van Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkparkiet80

Alsu een goed thuis zoekt voor u valkparkiet omdat u om wat voor reden dan ook niet meer voor hem haar kan zorgen,
Ik kan u valkparkiet een goed thuis bieden bij soortgenoten die een eigen kamer hebben van 8m2 en vliegen door het hele huis heen, Ze hebben een zandbak met schelpzand waar ze graag in spelen, In de woonkamer staat een zitstok waar ze veel op zitten, Hun kamer maak ik 5x per dag schoon, 2x per dag schoon water en voer, 3x per week ei/appel/sla/gierst. 1x per week een snoepstok
Dus als je een goed thuis zoekt voor u valkparkiet kan je me mailen op kipjes@live.nl

valkparkiet2014@outlook.c

Ik heb een opvang voor valkparkieten
Zoekt u een goed thuis waar hij/zij veel aandacht en liefde krijgt, Ik kan u valkparkiet[en] een goed thuis bieden bij soortgenoten die een eigen kamer hebben vliegen door het hele huis heen, Ze krijgen veel aandacht en liefde ben hele dagen thuis, u bent altijd welkom om te komen kijken hoe het met u valkje gaat,