Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

smiley

Hallo Manon

Kan eigenlijk niets zeggen dat de pijn kan verzachten ,want dit doet zo pijn  :'( :'( :'( :'(
Heel veel sterkte met je verlies ,je hebt alles gegeven .

Rust zacht kleine moedige man !!!!

Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

me1982

:'(

Rust zacht lieve Knut    :-*
Heel veel sterkte  :-*

TheaV

R.I.P lieve Knut.....
Manon, gedaan  wat kon, dat is zeker.....!!
Neem alle tijd om het een plekje te geven..... soms duurt dat lang,  soms minde lang,
maar het is en blijft zooo pijn  doen, steeds weer.
Sterkte!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Cherro

Ach Manon  :'( Wat vind ik het erg om te lezen dat jouw lieve Knutje er niet meer is :(

Dat hij niet in orde was, dat werd langzaam aan wel steeds wat duidelijker, anders trekken ze toch wel mooi bij op een gegeven moment, maar aan de andere kant heb je altijd de stille hoop: Oke hij is niet in orde, maar hij doet het toch nog steeds wel, dus zou het dan toch??

Hoe je alles met hem hebt aangepakt, wat je voor hem hebt gedaan, je hebt het super gedaan. Je hebt hem de optimale kans geboden die hij kon krijgen, meer had je niet kunnen doen. :-*

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel, en neem je tijd om het te verwerken, het is niet niets als je zoveel week al aan het vechten bent voor zo'n klein ding, wat zo in je hart zit, dat hakt er gewoon vreselijk in :(

Rust zacht lief klein Knutje, zo gewenst, zo graag gezien, het mocht niet zo zijn... gevochten heb je tot het laatst aan toe, om te mogen blijven leven, toch hield het voor jou op :(
Slaap zacht klein ding...

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Rianne

Veel sterkte Manon, ik reageer dan niet zo vaak maar lees veel mee via de recente berichtenlijst. Je hebt er echt veel tijd en aandacht in gestoken, daar lag het niet aan. Maar zoals je al schrijft, het vele verslikken, het niet aankomen, er is iets mis geweest met Knut en daar kon je niet tegenop.

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

Even een fotootje gepikt   :P :P :P

Deze mooimans komt naar Denekamp toe   :D :D :D :D :D

Hij gaat
Jonas heten...

Omdat Knutje is overleden en ik hem als partner voor Jindi had bedacht, moest ik nu toch snel een oplossing bedenken, omdat Jindi nu 2 jaar is en nog steeds geen partner heeft... Apart zetten de hele winter is geen optie, omdat ze dan alleen zit.... terug in de voliere is ook geen optie, omdat Billie er dan met haar vandoor gaat, terwijl hij al een heel mooi popje heeft....

Ik vroeg Syl of ze nog iemand wist die jonge witmasker of bleekmaskers had..... nooit gedacht dat zij de bleekmasker jongen had   ::)
Gelukkig zitten er twee mannen bij en ik er dus eentje reserveren mocht!!!   ;D ;D

Vanmiddag was het definitief en a.s. woensdag ga ik mijn nieuwe man halen   ;)

Vanmiddag is het eerste donsje van Zazcha en Zaura geboren... een geeltje en hij heet
Nero..

Eitje 2 is ook driftig aan het tikken en piepen... ga straks nog effe kijken of er al iets leuks bij ligt  ;)
Ik heb vanmiddag wat fotootjes gemaakt van de konijntjes en wil morgenmiddag even fotootjes maken van de valkjesjongen.
Ze komen nu in de pennetjes dus er is nu ook meer te zien dan geel dons...
Ze worden erg mooi, mooi getekent voor zover ik het nu kan zien...

De jongen van Tara en Shauny liggen wel onder de warmtelamp.... pa en ma vinden het niet nodig om de jongen warm te houden, terwijl het gisteren toch niet zo heel erg warm was.... de kleine geelwang was in de middag nog niet gevoerd.... maar gisteravond en ook vandaag waren alle kropjes netjes gevuld.

Tot morgen... met foto's  :)

Cherro

Wat een mooierd! Gefeliciteerd met je nieuwe vent ;D

En ook met je donsjes :)

Zie je foto's wel verschijnen ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

TheaV

Dit is geweldig !!  Wat een  mooie!! Gefeliciteerd!!
Enne... ik  blijf jou volgene n zal de foto's vast nog gaan  zien..... ;D

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Christine

Jonas is prachtig!

Wat jammer van Knut, veel sterkte met het verlies! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

** De 8 konijntjes zonder vliegje op zijn neus.....**

Skattie hé   :-*

* Doris die steeds meer de macho uit gaat hangen...*

BOE!!!

** Het L en M Nestje...**

Lenni:

Levi:

Lolo:

Luka:

Lelie:

Het geelwangjong Mari:

Dit waren ze.... Nu spring ik lekker effies onder de douche... vanavond gaan we wokken!!
Fijne avond!

☺ Pita ☺

Aaaaah Knutje wat zielig.....

Maar wel weer mooie foto's en een mooie nieuwe man!!
Wat een leuke konijntjes :D

Groetjes Petra

*Manon*

De Nijntjes....

De geitjes...

De kipjes.....

Het L nestje van Tara en Shauny...

Lenni..

Levi...

Luka....

Lolo...

Lelie...