Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*~Romilda~*

Waauw manon!
Wat een mooie donsjes zeg!!En wat een ontzettend mooie foto's!!Echt heel gaaf!!!:D

Groetjes romilda

Creatura

Hey Manon,

Wat een mooie donsjes ;D
En super dat je je eerste lutinootje hebt gekweekt :D Ben benieuwd hoe ze uitgroeien!!

Fijn trouwens dat je met de nieuwe kweekcombi's (wat oorspronkelijk Tibeau en Tara was) toch wat makkelijkere karaktertjes krijgt. Het scheelt wel als ze minder bangig zijn. Zijn ze ook makkelijker aan dingen te wennen natuurlijk.

Maar, ondanks het gezeur over dat Daan een schijtert is; ze is ook een ontzettende clown, en dat weegt natuurlijk veel zwaarder :-* Ze is gewoon een soort cabaretier die elke avond een show opvoert waarbij Tommy het pispaaltje is :P Dan klimt ze de hele kooi door en hangt bij voorkeur constant op de kop en het liefst net buiten het bereik van Tommy zodat hij heel geïrriteerd raakt maar haar net niet kan raken met zijn snavel.
Ik lig steeds weer helemaal dubbel ;D
Daan is trouwens ook een lief knuffeltje die me nog nooit heeft gebeten :-*

Heel veel succes met je donsjes :D

xx

*Manon*

hoi hoi,

Bedankt voor alle leuke berichtjes!!

Renske, ja inderdaad zie je nu dat de karakters heel erg anders zijn nu de kinderen een andere moeder hebben.
In alle jongen met Tara, zag ik toch dezelfde karakters... dus dat had wel de overhand. Nu Tara met Shauny zit, ben ik erg benieuwd hoe die jongen gaan worden.... zijn die weer zo bangig en angstig, overweeg ik ernstig om Tara uit de kweek te halen, maar goed, dat is toekomst en dat moet ik tegen die tijd maar even bezien  :D

Heel leuk om te lezen, dat Daan Tommy zo zit uit te dagen.... ze heeft dus een leuk spelletje ontdekt  ;)

Fijn te lezen dat je zo van haar geniet  :-*

Dank je wel Romilda, voor je leuke compliment, het is altijd leuk om verschillende jongen te kweken in een nestje en dat lukt tot zover aardig  ;)

Dank je Larissa, het was voor mij een volkomen verrassing... ik wist qua berekening wel dat het kon hoor, maar had het eigenlijk gewoon niet verwacht.... lutinootjes hebben altijd iets lievigs vind ik, vooral als ze straks in de pennetjes komen te zitten, dan zijn ze om te gillen zo eigenwijs zien ze er dan uit...
Ik had al een keer een albinootje (Noortje) met dus rode oogjes, die hier is blijven wonen... nu een lutinootje ook met rode oogjes.... ik vind het heel erg leuk...

Heej Carolientje, gefeliciteerd met jouw lutino kleindochter, leuk inderdaad dat dit jouw eerste is... de mijne ook dan automatisch  ;)
Ik ga hier zeker van genieten, leuk om deze op te zien groeien hé

Hai Esther,
Ja dat oogverschil.... dat was inderdaad direct toen ik haar oppakte dat ik dacht... waar zitten ze ogen  ;D ;D ;D
Bij zo'n kleine frummel vallen die zwarte ogen altijd zo overduidelijk op en het was hier effies anders in dit geval, maar ik vind het heel erg leuk en...... kan ze goed uit elkaar houden nu  ;)

Eitje 3 piept en tikt ook dapper... ben benieuwd wanneer die geboren gaat worden  ;)
Vind het nu wel heel spanennd worden, maar ach ja.... dat is en dat blijft het altijd wel he

Fijne zondag!!

patty_dordtse valkjes

Het blijft altijd super leuk en spannend en vooral als het gaat piepen en tikken  ;D

gefelie met donsje 2  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Manon*

Donsje 3 is geboren...
Kom straks terug met foto's en naam  :D :D :D

*Yvon

Hoi hoi

GEFELICITEEEEEEERD ook met je eerste lutinootje !!  ;D ;D
Wat fijn dat de andere jonge valkjes ook al een nieuw huisje gaan krijgen.  :D

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Jippie!! nr3 is ook uit zijn eitje gekropen.

Een lutinootje.......wouw
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Larissa

Gefeliciteerd met je 3de donsje....kom straks nog ff aan gewaaid. ben benieuwd hoe die gaat Heten  ;)

:-* :-*

Caroline

Vertel, vertel .... een wit donsje met rode oogjes?? ???  ;D

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Zo, hier ben ik dan...

Jael weer lekker thuis, ze moet morgen weer naar school  :) toen even Boer zoekt vrouw gekeken... nu de fotootjes upgeload en ga ik ze plaatsen....
Dit donsje is met 17 dagen uit zijn eitje gekropen... dus das best snel... donsje 4 piept en tikt ook al.... het gaat dus erg goed hier!!

Donsje 3:

Hier met zijn broertjes en/of zusjes...

** Hercules**

weer een geel donsje, we hebben nog twee eitjes te gaan, dus wie weet komt er nog een witje of krijgen we dit keer een geel nestje.... spannend allemaal  :D

Vanmiddag heb ik Flupke / Fido, Glou/Toby en Fred/Nino los gehad, ze zaten bovenop de boekenkast op een rieten krans.... ja en als je dan allemaal op hetzelfde stukje gaat zitten, dan heb je grote kans dat die krans omvalt...... dus toen heb ik de krans maar op de salontafel gelegd, en daar bleven ze gezellig zitten met z'n drietjes.... tot ik wat van tafel wou pakken, ééntje zich rot schrok en in blinde paniek rond ging vliegen, de andere twee erachteraan, waarbij Fred tegen het raam vloog en zich bezeerde aan zijn snaveltje...  :-\

Caroline

Gefeliciteerd met Hercules.  ;D

Lieve foto's van de donsjes en wat een geweldige leuke foto's van de grote lummels, ze zien er super uit.

Kusje op Fredjes zijn neusje.  :-*

Fijn, je meisje lekker weer thuis.

Jammer de vakantie alweer voorbij, hier begint hij pas a.s. vrijdag.   8)

Liefs en voor straks, lekker slapen.   :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline 1569

Ha Manon
Het lijkt wel een donsjes fabriek bij jou ;D.
Zo vlug alweer donsjes.
Gefeliciteerd met je lutino donsje vind ik ook de mooiste.
Maar alles wat klein is is mooi toch...
Groetjes Caroline

TheaV

Gaafffff!!!!! Wat gaat het goed...
En ik weet weer meer... zwart en rood oog.... Nu snap ik hoe jullie het zo snel zien wat een donsje gaat worden!!!  Wat was dat goed te ziien op die foto!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Sally

Hoi Manon

Proficiat met je 3 donsjes. Gaat goed daar.  ;D
En een lutino wat leuk!!

Leuke foto's allemaal.

Groetjes!!

Anja

Gefeliciteerd met je 3 donsjes. en wat zijn ze lief zeg.