Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

..Neline..

Gefeliciteerd met Shauny!!  ;D
Voor zo'n knappe vent zou Sari toch wel moeten vallen! ;)

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Kimm

gefeliciteerd met shauny  :D je krijgt een heel mooi lief valkje meid  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Citaat van: Kimm op  1 mei 2010, 10:54:33
gefeliciteerd met shauny  :D je krijgt een heel mooi lief valkje meid  :D  :D

Dank je wel Kim  :-*
je hebt m al in het eggie mogen bewonderen hé  ;)

Ik heb hier jouw lamp trouwens nog steeds, wil ik een keertje komen terug brengen  :)

Citaat van: ..Neline.. op  1 mei 2010, 10:32:50
Gefeliciteerd met Shauny!!  ;D
Voor zo'n knappe vent zou Sari toch wel moeten vallen! ;)

Ja dat zou ook denken Neline, jij krijgt zijn mooie zusje als ik het goed heb gelezen toch?

Citaat van: Gerdy op  1 mei 2010, 10:18:11
wat sneu voor donsje 7..maar zoals de rest al zegt..verwijt jezelf niets.

super gefeliciteerd met je mooie mannetje ik hoop wel dat Sari echt voor hem valt het is een super mooi manneke.

gr gerdy

Ja donsje 7 zal mij nog lang gaan heugen... jeetje wat vond ik dit erg gisteren.... de hele dag door aan het piepen en tikken dus volop actief en dan ga je even later kijken of ie al geboren is en dan krijg je dit  :-\
Ik weet dat ik er niks aan heb kunnen doen, want inderdaad kun je niet in het eitje kijken en achteraf gepraat heb je niks aan... maar ja... dit was de eerste ervaring met dit probleempje en alle eerste keren doen extra zeer, al zal ik hier altijd moeite mee blijven houden, maar dat hebben we denk ik allemaal wel  ;)

Citaat van: Sally op  1 mei 2010, 10:01:00
Hoi Manon,

Jammer dat donsje 7 ook niet uit zijn eitje is kunnen komen. Maar je mag jezelf geen schuldgevoel geven hoor  :-*

Proficiat met Shaune (Shine)! Knap ding is ie.
Nu maar hopen dat Sari hem ook gaat willen als haar ventje.
Aan zijn uiterlijk zal het alvast niet liggen.  ;)

Dank je Sally, de kooi staat al gereed voor Sari en Shauny dus ze kunnen gaan hokken als Shauny zover is  ;)

Citaat van: •=Bonnie=• op  1 mei 2010, 09:56:49
Schrijvend denken, weer eens wat anders dan hardop  ;D

Inderdaad Bonnie, soms worden de dingen dan even duidelijk  ;)

Citaat van: sylvia59 op  1 mei 2010, 09:30:42
whahahaha lekker he zo hardop denken ;)..
Ik kan je misschien een halve wereldreis besparen, daar zal ik je straks een immetje over sturen Manon..

Oke, ik zie je immetje wel tegemoet  ;)

Kimm

hey manon,

je bent van harte welkom bij mij hoor  ;)
en ja ik heb shauny al vast gehouden. een heerlijk ding hoor meid. prachtig!!!

liefs kim

*Manon*

Ik ga nu snel de blokhut opruimen, er staan twee grote kooien bij in, en eentje hier in huis.... als het ook nog een mega troep is.......  8) 8) 8)
Er komt er straks eentje thuis die dit helemaal niet leuk gaat vinden  :-[ :-[

Ah ja ik heb ook altijd van die leuke verrassingen... ben er zelf namelijk helemaal mee in mijn sas

Kimm

..Neline..

ja, ik krijg zijn mooie zussie  ;D Ik heb hier ook al een heel lief broertje van ze zitten van het vorige nestje  ;)

sterkte met het opruimen  ;D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

amazingleeuwtje

Citaat van: *Manon* op  1 mei 2010, 11:29:30
Ik ga nu snel de blokhut opruimen, er staan twee grote kooien bij in, en eentje hier in huis.... als het ook nog een mega troep is.......  8) 8) 8)
Er komt er straks eentje thuis die dit helemaal niet leuk gaat vinden  :-[ :-[

Ah ja ik heb ook altijd van die leuke verrassingen... ben er zelf namelijk helemaal mee in mijn sas

;) :P

B87

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje!
Als hij net zo mooi en lief wordt al Barry, dan heb je er echt een super valkje aan!!
En stiekem weet ik al dat hij heel mooi en lief is ;D

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Hermien

Natuurlijk is het heel triest van het dode donsje. Maar ga jezelf niet de schuld geven en gaan roepen: "Had ik maar dit of dat...." Wellicht was er toch iets mis met het kuiken, het was in ieder geval al niet sterk genoeg om uit het ei te kruipen.
Leuk, dat Shine naar jou toe komt en ik hoop van harte dat er een klik ontstaat met Sari.

Dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.

:-*   :-*   :-*   :-*

*Manon*

Zo!!
De grote verandering is geweest  ;D ;D ;D
Nu weer rust in de tent en hopelijk gaan alle stelletjes elkaar leuk vinden!

Er zitten nu alleen koppels in de voliere en Gebbe, maar Gebbe is niet geintresseerd in partners  ::)

als alles wat binnen zit nu ook gekoppeld is, kunnen ze terug in de voliere, waar ik dan hopelijk geen partnerruil en vreemdgangers meer heb  :D :D :D

Alleen Jindi zit Billie te zoeken en dat vind ik dan weer hardstikke zielig  :'( maar Jipp is er ook nog en dat moet haar vriendje zijn/worden.

Billie en Bibi: heb ik bij elkaar in de kweekkooi, het is geen koppeltje, maar dat hoopik wel dat het gaat worden  :D
Billie zit al regelmatig in het blok te koekeloeren en begint te blazen als ik kom kijken wat hij daar doet  ;)
Als Billie en Bibi nu een nestje gekregen hebben, mogen Jipp en Jindi een nestje proberen en tevens kunnen zij dan koppelen... mochten ze daar nu in de voliere nog nie mee beginnen.

Pukkie en Noortje zitten binnen en die zitten zo lief naast elkaar, ik denk dat dit een erg goede keus is!  ;D ;D ;D

Dan Sjimmie en Nikki, zitten in de blokhut. Dit heb ik bewust gedaan, omdat Sjimmie een tijdje geleden hier binnen last kreeg van benauwdheid, hij ademde met zijn bekkie open.. later ging het iets beter en toen begon ie weer, maar het gekke is, dat hij lekker goed eet, vliegt, zingt en fluit, slaapt op 1 poot dus ja... wat zou er mis zijn!!
Buiten ging het een stuk beter met hem en ademde hij niet meer met zijn snavel open, dus ik denk dat het hem hier te warm was ofzo... vandaar dat hij nu in de blokhut staat in een grote kooi samen met Nikki. Ook daar mogen ze elke dag even lekker los vliegen en naast hun komt dan straks Sari en Shauny te staan  ;D ;D

Zo straks een berichtje van Syl gekregen.... Kim had een goed idee om Shauny mee te laten komen naar Emmen, zodat ik Shauny bij haar kan komen ophalen  ;D ;D ;D
13 mei is het dan zover, dan ga ik naar Kim en ontmoet ik Syl en kan ik Shauny mee naar huis nemen!

Bedankt Kim voor het meedenken en supertof dat ik m bij je kan ophalen!
Syl, bedankt voor de service

:-* :-* :-*

amazingleeuwtje

Graag gedaan Manon, waar een forum al niet goed voor is ;) Zeker dit forum want eerlijk is eerlijk er zitten hier allemaal geweldige mensen die met veel liefde elkaar helpen daar war nodig is ;D..

Caroline

Leuk je koppeltjes zo, ben benieuwd of het koppelen nu gaat lukken.  8)

En service hoor!!  ;D

En dat niet alleen, ook nog kei gezellig.  :D

FIJn weekend!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Mooi valkje krijg je erbij, en dan ook nog bijna thuis bezorgd.
Wat wil je nog meer. :D

Hopelijk keert nu de rust een beetje terug en gaan de valkjes koppelen zoals jij het wil. :P

Fijn weekend !!! :D

willianne

Hey Manon,

Jammer van donsje 7 :( ,zijn altijd nare dingen,maar net wat anderen ook al zeggen,misschien is hij/zij niet sterk genoeg geweest.

Leuk dat je Shauny krijgt van Sylvia,ontzettend leuke naam Shauny!!
Je krijgt er mooie valkjes bij hoor,Nikki is ook al zo'n mooi valkje!! :-*

Vandaag naar een grote dierenwinkel geweest (mijn ouders krijgen gezinsuitbreiding over 5 weken,een puppie :D).
En in deze winkel nog een leuke boomstronk en speeltouw gekocht voor Tara,zal proberen vanavond even wat foto's te maken ;)

Groetjes!!