Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Manon,
Ach wat sneu dat het donsje niet uit het ei heeft kunnen komen :'( :'( :'( :'(
Ga jezelf alsjeblieft geen verwijten maken.
Je kan nu eenmaal niet in het eitje kijken.
Het feit dat het donsje de eierdooier heeft opgenomen betekent niet dat het een heel gezond donsje zou zijn.
Er is toch meestal wel een reden waarom een kleintje niet uit het ei kan komen.
Heeel veel sterkte!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

B87

Ow wat naar! Het zal idd wle een reden hebben, maar toch blijft het moeilijk :-\
Sterkte! :-*


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

En dan heb ik ook nog leuk nieuws!!

Zoals jullie misschien nog wel weten, ben ik al bijna 2 jaar op zoek naar een leuke vent voor Sari.
En aangezien Sari erg kieskeurig is, en ook nog verliefd is op Tibeau die al een heel knappe vriendin heeft.... valt het niet mee om een knapzak voor Sari te vinden.

Eerst had ik Sil gereserveerd bij Caroline, maar die is hier nooit gekomen helaas  :-\
toen heb ik Sjmmie gekocht voor Sari, maar daar vond Sari niks aan en ook Sjimmie vond Sari weer niks  :-\ :-\

toen dacht ik... een mooie geelwang dan voor de kieskeurige Sari, maar om die mutatie te kunnen bemachtigen, zal nog wel even duren en omdat Sari in juni al 2 jaar wordt en toe is aan een partner, omdat ze al eitjes heeft gelegd... meestal gaat dan andersom... eerst een vriendje, dan wat sexen en dan kindertjes  8) 8)
Vond ik het toch wel tijd worden voor deze dame!

Graag een getekent of bijna getekent mannetje!!!!

En die heb ik gevonden vandaag.... ik ben helemaal gelukkig en ik hoop Sari straks ook.

Dit wordt 'm, het toekomstige vriendje van Sari.......



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Shine heet ie nu, maar hij gaat hier heten:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Shauny




;D ;D ;D ;D

Larissa

Hey Manon

Wat balen van je eitjes joh..... :-\ en tjeetje wat een mooi manneke voor je meissie Sari

Veel s6

groetjes Larissa

Caroline

Gaaf .... gefeliciteerd!!!!!  :-*

Een neefje van Sil.  ;)

Balen van je kleine donsje nummer 7.  :'(

Sterkte hiermee.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

GEFELIE met shauny

lief dat je langs kwam vogelen  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

☺ Pita ☺


carco

Een nieuw valkje is altijd leuk  :D

Maar wel flink balen van je eitjes  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




amazingleeuwtje

Gefeliciteerd met Shauny Manon ;D
Ik hoop Sari als een blok zal vallen voor dit heerlijke manneke ;)

Jammer dat het met de eitjes niet goed is gegaan :-\

Liefs Syl

*Manon*

Bedankt voor de leuke berichtjes en felicitaties!

Ik ben heel  blij dat Shine / Shauny hier komt te wonen.... moet er wel bijna de halve wereld voor afreizen, maar dat heb ik er graag voor over!

en inderdaad een neefje van Sil, lieve kleine Sil die toch altijd wel een speciaal plekje in mijn hart blijft houden  :-*

Ik ben wel van plan, hoe moeilijk ik dat ook vind, om Sari en Shauny straks echt apart te zetten van de rest, want Sari moet nu echt eens aan de man en daarbij moet ze Tibeau helemaal vergeten en dus ook niet zien of horen. Ik denk dat Sari en Shauny dan binnen komen te staan.

Maar hier ben ik mijn hoofd nog over aan het breken, want ik heb dus nu ineens veel jonge valkjes die op zoek zijn....
Sjimmie en Nikki moeten eigenlijk ook bij elkaar staan... Noortje en Pukkie wil ik koppelen, want Pukkie is de hele voliere al aan het versieren met zijn gefluit  ;D ;D ;D

Maar om nu 3 koppels naar binnen te halen.... nee dat kan echt nie, dat wordt een echtscheiding  :-X :-X

Misschien moet ik Zazcha en Zaura de vrijheid in de voliere gunnen na dit mislukte nestje, dan heb ik die kooi over en kan daar een aanstaand koppel in. Of het blok in de voliere hangen, zodat als ze willen daar een nestje kunnen doen? Of is dat nu niet handig ivm ruzie in de voliere?

Dan kunnen Billie en Bibi een nestje proberen in de kweekkooi, dan kan ik Sari en Shauny straks in de ene ferplast kooi zetten om te koppelen en Sjimmie en Nikki in de andere ferplast kooi en kunnen Pukkie en Noortje naar binnen in een kleinere kooi waar ze dan regelmatig uit kunnen en mogen zij binnen koppelen... als ze dan eenmaal een koppeltje zijn, had ik van Caroline begrepen dat ze dan andere koppels en vrijgezellen met rust laten.
Het probleem hier is dat er eigenlijk teveel valkjes voor de verkeerde vallen!!

Ja zo ga ik het doen!!!
Handig zo'n forum, waar je je gedachten even op een rij krijgt  ;D ;D ;D

amazingleeuwtje

whahahaha lekker he zo hardop denken ;)..
Ik kan je misschien een halve wereldreis besparen, daar zal ik je straks een immetje over sturen Manon..

•=Bonnie=•

Schrijvend denken, weer eens wat anders dan hardop  ;D

Sally

Hoi Manon,

Jammer dat donsje 7 ook niet uit zijn eitje is kunnen komen. Maar je mag jezelf geen schuldgevoel geven hoor  :-*

Proficiat met Shaune (Shine)! Knap ding is ie.
Nu maar hopen dat Sari hem ook gaat willen als haar ventje.
Aan zijn uiterlijk zal het alvast niet liggen.  ;)

Gerdy

wat sneu voor donsje 7..maar zoals de rest al zegt..verwijt jezelf niets.

super gefeliciteerd met je mooie mannetje ik hoop wel dat Sari echt voor hem valt het is een super mooi manneke.

gr gerdy