Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Lekker goed voor jezelf zorgen Manon en leuk diamant duifjes ik vind het hele leukies die leuke geluidjes maken.. ;D..
Succes met afscheid nemen van Tara :-*

Liefs Syl

*Manon*

:-* Bedankt voor de reacties  :-*

Tara is vanmorgen door Willianne opgehaald.
Ze krijgt een superfijn huisje   ;D ;D

Was wel even raar om weer in de huiskamer te komen en daar een lege kooi aan te treffen, ze heeft een week bij ons in de huiskamer gestaan, savonds lekker bij ons gezeten en dan bouw je toch snel een band op met zo'n lieverdje  :)

Maar ze krijgt het fijn en dat is heel wat waard.

De kooi waar Tara in heeft gezeten is nu het huis van Billie en Noortje, Noortje vind het wel goed, gaat gewoon verder met eten als of er niks veranderd is....
Billie vond het ook wel intressant en ging direct voor haar fluiten en dat was echt wel effe leuk om te zien!

Dierenfreackske

Hoi Manon, wat fijn dat je een goed huisje hebt gevonden en Tara bij Willianne is , mooi hoor...  :D :DZal weer wennen zijn zonder hen he ....grtjs Ann

Caroline

Leuk Zazcha en Zaura een blok .... spannend weer!!!!

Succes.  :D

Net verder lekker de tijd voor jezelf meid en voel jezelf hierover vooral niet schuldig.

Een fijn weekend.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

leuk manon en spannend weer. daar komen weer super mooie jongen uit!!

fijn weekend,

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Anke

Hoi Manon,
Fijn dat Tara zo goed terecht gekomen is :)
Spannend.... Z&Z een blok!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

B87

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Larissa

hey manon

Gohhhh wat gaat de tijd toch hard als je een tijdje nie geweest bent zeg  :-[
Wat zijn de valkjes mooi geworden....en jammer dat je alweer afscheid hebt moeten nemen van ze.....

Gaaf dat het allemaal lukt met de voiliere

Voor jou en Z&Z dus spannende tijden te gemoet
veel s6

Groetjes Larissa en bende van 6  :-*

Hermien

Ach ja, dat lijkt mij de moeilijke kant van het kweken, het afscheid nemen van de jonkies. Fijn dat Tara een lief baasje gaat krijgen, hoor.

Sterkte met je eigen beslommeringen. Neem inderdaad maar even goed pas op de plaats. Natuurlijk zal ik je hier ook missen, maar je gaat toch ook wel weer een keer terugkomen als het beter met je gaat?

Liefs en dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.

:-*  :-*  :-*  :-*

carco

Waar ik mijn kakariki's vandaan heb die heeft er een heleboel en zij heeft ook nog een paar nestjes. Is alleen wel een eind rijden voor je.

Groetjes; Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Kun je gezellig op de terugweg bij mij een bakkie doen .... kom je dan langs.  ;) Deed Caroline ook.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Mag ik jullie voorstellen:

Kiwi het groene mannetje & Kerrie het gele popje!

Kerrie heb ik gisteravond opgehaald, ze is een jong popje, in januari geboren en redelijk tam.
Kiwi heb ik vanmiddag opgehaald, is 20 januari 2010 geboren en is niet tam.
De vorige eigenaar vertelde dat hij niet erg in de smaak lag bij de popjes waar hij bij gezet is...

Ik moest dus even bekijken hoe ik het ging aanpakken, maar ik dacht dat ik ze maar gewoon direct bij elkaar in de kooi moest zetten, ze zijn immers allebei nieuw dus nog niet echt het gedrag van een nieuwkomer in de kooi  ;)

Na 10 minuten zaten Kiwi & Kerrie stijf naast elkaar op de stok.... pffff wat een opluchting, als de ene op de grond scharrelde ging de ander dat ook doen en weer later zaten ze samen uit de voerbak te eten.

Helaas is Kiwi gekortwiekt, maar hij kan hard rennen  ;D ;D ;D
Toch hebben we hem al wel zo ver dat hij opstapt en op onze schouder zit.. eventjes.... hij maakt een heel grappig geluid, lach me rot om hem en ik vind m zo mooi... vooral dat gele borstje....

Hier volgen nog wat fotootjes  :D

Vanmiddag ging Kiwi Kerrie aaien met zijn pootje... ze zijn zo anders dan de valkjes... veel lichter in gewicht, veel sneller in het vliegen, maar even lief  :-* :-*

Creatura

Wow Manon, ze zijn erg mooi :D :o
Gefeliciteerd met ze!!
Is het mannetje een wildkleur?
Vind dat gele ook wel erg mooi moet ik zeggen :)

Jaja, toch jammer dat ik moest werken vandaag, anders had ik Daantje nu al in huis gehad ;D