Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Inderdaad snel...

Candy is vandaag uitgevlogen, heb ze vanmorgen allemaal gewogen... om te zien wat ze vandaag eten zodat ik weet of ik ze moet bijpappen.

Calimero is de fanatiekste, zij zit al regelmatig wat te snoepen als papa Tibeau ook gaat eten...

Ook zat ze vanmorgen alweer gezellig bij papa op de stok, terwijl ik haar vannacht nog heb teruggezet in het blok...

Zo en  nu ga ik rennen.... moet zo weg  ;)

Leuke naam Renske voor Cuatro.....  :D :D :D

*Manon*

23 februari 2010, 20:50:45 #3031 Last Edit: 23 februari 2010, 20:56:49 by *Manon*
Het gaat echt geweldig met de jongen... zelfs Candy is al goed van de zaadjes aan het peuzelen... of ze echt al pellen weet ik niet, zal ze zo eens wegen, er wodt minder gevoerd.... ook Cuatro wordt minder gevoerd, maar ook hem heb ik vanmorgen gewogen en zijn ze nu teveel afgevallen, krijgen ze allemaal wat pap van me vanavond.

Calimero is echt een papa kindje, ze zit veel en graag bij papa Tibeau boven in de kooi op de stok en tibeau is ook gek met zijn dochter, want hij wil met haar kroelen  :D :D echt leif om te zien  :-* :-*

Ik denk dat ik Calimero vanavond uit het blok laat... Caja misschien ook, maar dat moet ik nog even zien....

Sari is overdag minder aan het broeden... ook denk ik dat de eitjes niet bevrucht zijn... ik zie een gele plek in de eitjes.... nog even afwachten, maar als ze er nu minder naar om kijkt, vind ik het ook wel best en hoeven ze ook liever niet bevrucht te zijn....  ::)

Dan nu de fotootjes van vanmiddag.... Calimero en Caja kunnen al goed op mijn vinger zitten... Calimero kan al opstappen, Candy en Cuatro, hebben er nog moeite mee en zitten liever nog op een platte ondergrond  :)

Calimero

Haantje de voorste.... ze wil zo graag groot worden.... en de wereld onderzoeken  ;)

Caja

Candy

Cuatro

carco

Wat zijn ze toch mooi  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Op hun korte staartjes na zijn het nu echte mooie valkjes geworden.  ;D
Ben je je al aan het voorbereiden op het afscheid nemen ?

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Ze zijn weer om te zoenen :-*
En het kuifje van Caja is ook lieffffffff :-*
Met een Asha veertje ;D

☺ Pita ☺

Wat groeien ze toch hard he Manon!!
Leuk om te volgen hoor , groetjes Petra.

Kimm

prachtige foto's manon en heel mooi scherp :D
ze zitten echt mooi in pak hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Heerlijke smoelies Manon, sjeee wat gaan ze nu hard, mooie foto's ;D

Creatura

Wat een prachtige valkjes worden het al :D
Calimero lijkt best wel op Lotje vind ik (op het wit in de kuif en de iets te grote witte vlek in haar nekje na dan) :)
En wat is Caja een mooi bontje geworden zeg.
Candy (Noortje :D) is prachtig met haar sneeuwwitte pakje (ze heeft echt geen kale plek achter de kuif he?).
En kleine Daan....Daantje...het wereldkampioenetje :-* Volgens mij is het een supermoppie :-*  ;D

Nynke

Wat een leuke foto's.
En Noortje :o (heb nou eenmaal een zwak voor Albino's :P)

willianne

Super om te zien dat Tara al netjes op je vinger blijft zitten en dat ze ook al op kan stappen,knap hoor :D :D
Geweldige foto's!!
Alle 4 zijn ze erg mooi geworden!!

*Manon*

Bedankt voor alle leuke berichtjes  :-*

Yvon, ja je weet dat ze binnenkort gaan verhuizen... en ze waren allemaal al gereserveerd voor dat de jongen geboren werden, dus dan weet je direct dat ze allemaal gaan.

Gelukkig krijgen ze allemaal superfijne huisjes en kan ik ze allemaal volgen op het forum  :D

het afscheid is altijd even lastig, vond ik de vorige keer ook, had toen echt zo'n leeg nest gevoel, maar je weet dat ze fijn terecht komen en daar doe je het allemaal voor.

Inderdaad Saar... een asha veertje....  ;) ;D ;D

Hey Renske,
Cuatro, jouw Daantje is een echt rustig valkje, hij zit als enige nog in het blok, maar vandaag zit zijn grote zus Calimero regelmatig bij hem in het blok... zit ie ook nie zo remy....  ;)

heej Nynke, leuk je te zien in mijn dagboekje  ;D
Ik heb zelf ook een zwak voor albinootjes.... ik heb ze vaak bij Caroline voorbij zien komen... ook vaak op het punt gestaan haar te mailen voor een reservering, maar ik wist dat ik ze zelf kon kweken en dan is dat toch eigenlijk wel het leukst toch?
Zo heb ik mijzelf beloofd om de eerste eigen gekweekte albino te houden... en dat is Candy / Noortje  :D

bobbie

Wat een heerlijke foto's weer van je mooie frutsels. *Zwijmel* 8)

Kaatje

Ach ......

Heel erg lieve foto's en prachtige jonge valkjes! Wat een verwennerij toch hier op het forum met al die donsjes en kleine jonge valkjes  :-*