Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Manon,

Fijn zeg om goede berichten te lezen en super dat het zo goed gaat met de jongen, geniet er maar lekker van  :D

Hermien

Gaat Sjimmie nog steeds de betere kant op? Het ís toch watm hè, als je valkje ziek is. Sterkte ermee en hopelijk blijft de vooruitgang vooruitgaan........

:P   :P   :P   :P

*Manon*

:-[ :-[ :-[ Ben vergeten foto's te maken vanmiddag.... nu is het donker en krijg ik ze nie mooi op de foto... met daglicht is dat altijd leuker.... zal morgen extra veel fotootjes maken om het goed te maken.
Sorry  :-[ :-[ :-[

*Yvon

Citaat van: *Manon* op 11 februari 2010, 19:56:17
:-[ :-[ :-[ Ben vergeten foto's te maken vanmiddag.... nu is het donker en krijg ik ze nie mooi op de foto... met daglicht is dat altijd leuker.... zal morgen extra veel fotootjes maken om het goed te maken.
Sorry  :-[ :-[ :-[

Hoe kan je dat nou vergeten ??  ::)  :P  :D
Komen we morgen toch gewoon weer in je boekje snuffelen.  :D
Is Sjimmie weer een stukje beter ??

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

☺ Pita ☺

willianne

bobbie

Fijn dat het in opgaande lijn is wat betreft Sjimmie. :D

En foto's zijn we zeker niet vies van. We wachten geduldig ;)

groetjes, Nel :)

Saar

Marl1

Hey Manon,

't Is gelukt met aanmelden!

Is het jou vandaag nog gelukt om een foto-update te maken?
Ik kijk er naar uit!

Groetjes Marleen

*Manon*

Heej Marleen,

Leuk jou hier te zien, ga je mail nog beantwoorden, was even op en aan rijden ivm carnaval, bezoekje kapper en.....
jahaaaa tussendoor fotootjes maken  ;D ;D ;D

ze komen er aan, maar ga lekker eerst koffie drinken  :P :P :P

☺ Pita ☺

Dierenfreackske

Hoi ; jaaa, we wachten en wachten en wachten op ....foto's !!
;D ;D ;D ;D ;D ;D grtjs. Ann

*Manon*

Hoi hoi,

Met sjimmie gaat het beter.... tis nog niet helemaal in orde met hem, maar hij ademt al steeds meer met zijn snaveltje toe  :D :D

Ik ben echt blij... ook vliegt hij weer van mij weg, een paar dagen terug bleef hij bij mij zitten, hij had geen energie om zich druk te maken om bij me weg te vliegen.... :-\

Met de jongen gaat het erg goed!
Vanmorgen twijfelde ik even, want tegen 11.30 uur waren nog niet alle jongen gevoerd... normaal eten de ouders smorgen zich direct vol als ik om 7 uur eten en drinken ververs... en gaan ze de jongen voeren... nu bleef dat uit. Gelukkig gingen ze toch voeren nadat ik een nieuwe trosgierst opgehangen had... meestal doe ik dat ook smorgen direct, maar was het vergeten.... misschien waren ze van hun apprepo of hoe schrijf je dat  :P en dachten ze bij het zien van de trosgierst: Oja, we hebben ook nog kinderen  ;D ;D ;D

Calimero, morgen 3 weekjes oud...

zit al mooi in de veertjes.
Calimero is een witmasker cinnamon popje en ze wordt erg mooi. Op haar borstje krijgt ze witte vlekjes.... echt zo lief om te zien.
Ze is een heel rustig valkje en kan er heerlijk van genieten als je haar op haar koppie kriebelt.

Caja, bonte witmasker cinnamon popje, morgen 3 weekjes oud...

Is ook zo'n lieverdje.... zooooo mooi dat cinnamon en dat wit door elkaar....  :-* en dat witte koppie met witte kuif en één donkere veer in de kuif en ze krijgt een wit blesje op haar borst... ze wordt er mooi.
Kijkt altijd als eerste omhoog als ik in het blok kijk, begint ook als eerste te bedelen.... het is echt een lekker meisje ... die het ook heerlijk vind als je haar zachtjes in haar nekje kriebelt en... ze is erg nieuwschierig  :D...

Candy, zondag 3 weekjes oud, witmasker lutino meisje...

Candy is een erg rustig meisje, vind het allemaal wel best... waar haar twee zusjes erg hun best doen om gehoord te worden, maakt zij zich niet druk....  :)
Als ik haar oppak, blijft ze rustig zitten, terwijl haar twee zusjes op onderzoek uit willen gaan, de wereld willen ontdekken  :P, Candy blijft gewoon lekker zitten en legt haar koppie te rusten op mijn vingers  :-*

Cuatro, maandag 3 weekjes oud en ik denk bonte witmasker man  :D

maar weet het nog niet helemaal zeker... ja eigenlijk weet ik het wel zeker, maar durf het nog niet zeker te zeggen.... even de veertjes wat langer laten groeien  ;D
Cuatro lijkt erg mooi getekent te worden op zijn rug... alleen zijn alle pennetjes er nog niet door dus misschien komen er toch nog meer pennetjes op zijn ruggetje, maar denk het haast niet... jemig wat denk ik er wat af hé  :P :P :P

Dit waren ze....  ;D ;D ;D

☺ Pita ☺

Zooow die zien er knap uit , die laatste wordt denk ik aardig symetrisch , schrijf ik dat nou goed??
In ieder geval dat kan een mooitje worden hoor ;)

amazingleeuwtje

:-* :-* :-* :-*
Hoi Manon, fijn dat het iets beter gaat met Sjimmie..

En jaaaa je ukkies zijn stuk voor stuk om te  :-* ;D

Liefs Sylvia