Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Manon, aaaach, wat sneu dat de twee kleinste niet goed gevoerd worden, , ik hoop dat ze die nu wel snel weer gaan voeren, ik duim alvast hoor! Grtjs. Ann

Kimm

ach wat  :censuur
je zal vast wel goede tips krijgen en ik duim voor je dat ze goed gaan voeren.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

je kan bijvoorbeeld handopfokpoeder over eten doen van de ouders krijgen ze wat extra binnen .als dit niet goed is zullen ze wel reageren .maar heb de tip van een VA .

groetjesssssssss

*Manon*

*** Cuatro is geboren ***

Alle donsjes zijn geboren  ;D ;D ;D

Calimero 23 januari geboren
Caja betekent: schoonheid  ;) is op 23 januari geboren
Candy betekent: wit in het latijns  :) is op 24 januari geboren
Cuatro betekent: vierde in het spaans  :D is op 25 januari geboren.

Wel een beetje spannend... in het vorige nestje van tibeau en tara hadden ze ook 4 jongen, waarvan ze er ook maar 2 goed voerden... toen had ik een back-up koppel, nu moeten ze het alleen doen!
Nu hebben de grootsten mooi gevulde kropjes en de Candy en Cuatro niet echt. Cuatro hoeft ook nog niet echt gevoerd te worden, maar Candy lust wel wat...

Kan ik evt al een druppeltje pap geven vanavond mocht ze nog een klein gevuld kropje hebben of is dat niet handig om te doen?

Groetjes!!!

Saar

Dierenfreackske

Gefeliciteerd met je laatste donsje, ik heb ook geen ervaring genoeg om te weten wat je moet doen, de eerste week als ze te weinig voer krijgt, misschien toch een druppeltje pap bijvoeren?? Als ze echt een leeg kropje heeft??Grtjs. Ann :-\ :-\

Kimm

Hey manon,

van harte gefeliciteerd met Cuatro  :D wat een leuke gave naam  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met jet spaanse 4de  donsje ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Creatura

Hey Manon,

Gefeliciteerd met Cuatro :D
Maar jee, wat vervelend dat de jongste twee niet goed gevoerd worden.... :(
Heb helemaal geen ervaring dus ik weet niet wat je het beste kunt doen. Ze zijn nog zo klein he, dan is het lastiger...
Ik hoop dat ze alsnog beter gaan voeren :-\
Good luck!

xx Renske

☺ Pita ☺

Knapperds hoor !!!
Hopenlijk gaat het snel goed :D

Kaatje

Hoi Manon,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je eerste zelfgekweekte albinomeisje  :-* Hehehe, ik heb er niet veel verstand van, maar nog voor ik jouw tekst las en bij het bekijken van de foto van Candy zei ik gelijk, ach .... een albinomeisje  :D

En ook van harte met Cuatro, super dat alle eitjes uitgekomen zijn. Wel een beetje minder dat de ouders op dit moment maar 2 donsjes goed lijken te voeren en uiteraard hoop ik dat ze inmiddels de andere twee kleintjes ook hebben gevoerd.

Omdat ik er geen verstand van heb kan ik je niet helpen wat betreft de pap  :-\ en hoop dat je snel advies krijgt hierin.

Geef je valkjes maar een dikke knuffel  :-*

Liefs, Karin

Larissa

Hey Manon

Gefeliciteerd met je 4de donsje wat een lieverds zijn het toch ook

Ik hoef het bijna nie te zeggen maar ik heb daar nog totaal geen ervaring mee met het helpe voede van donsjes
hoop dat paps en mams gauw beseffen dat ze nog twee donsjes hebbe om te voeden als alleen de oudste twee

Ik zal voor ze duimen

Liefs  :-* bende van 6 en Laris

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je 4 donsjes !!  ;D
En een mooi albinootje ertussen.  :-*
Tja,of het een goed plan is om nu al bij te pappen ??  ::)
Ik zou zolang ze toch een beetje gevoerd zijn er nog even mee wachten.
Zou het kropje echt leeg zijn en blijven dan kan je wel pa en ma even bijspringen en een beetje pap geven.
Dan hopen dat pa en ma het wel snel goed gaan voeren.

Groetjessss en succes !!  :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Marian

Hoi Manon,

Oh jee, ik heb hier een hoop gemist.
Gefeliciteerd met je 4 donsjes! en wat geweldig dat je er een albino meisje bij hebt zitten :D
Mooie namen ook voor ze bedacht 8)
Ik hoop en ik duim voor je dat de jongsten toch weer gevoerd gaan worden!!

Groetjes, Marian

*Manon*

Hoi hoi,

Bedankt voor de leuke berichtjes  ;D ;D ;D

Het lijkt iets beter te gaan met het voeren van tibeau en tara... ze zitten steeds samen in het blok om de kleintjes warm te houden en de kropjes waren vanavond ook wat gevuld.

Vanmiddag waren de kropjes van de twee jongsten helemaal leeg... ik schrok me echt rot.. maar gelukkig lijkt het nu beter te gaan!

Hopelijk zet dit door en voeren ze de jongen nu gewoon goed door, leuk voor mij en ook leuk voor de toekomstige baasjes, want als alles goed gaat, zijn alle jongen straks voorzien van een lief huisje en daar doen we het voor!!

Ik zoek mijn bedje op!
En zal morgen even wat fotootjes maken van de jongen... waarschijnlijk zet ik ze woensdagmiddag in mijn boekje, moet morgen de hele dag werken en morgenavond ook nog... dus een druk daggie, maar komt goed!  ;)