Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Sally

Hoi Manon,

Van harte gefeliciteerd met Ariel, Anik en Abeltje.
Wat leuk zeg! Leuke namen ook.
Ze zijn super schattig!

T'is er wel effe spannend geweest lees ik wel. Gelukkig heb je met telefonische hulp van Caroline de kleine nog optijd uit het eitje kunnen halen!

Veel geluk ermee he meid!

Hoeveel donsjes moeten er nu nog komen?

Groetjes

carco

Geweldig! 3 kleine donsjes
Fijn dat het met allemaal goed lijkt te gaan  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kimm

haha het derde donsje is erook al :D  :D
gefeliciteerd meid met abeltje :D
waar ligt abeltje nu? ligt hij bij tara of bij zaura?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Diaantje

gefeliciteerd met de 3 donsjes!!!!
Leuke namen hihi....
Geniet lekker van de kleintjes...

groetjes

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marian

Hoi Manon,

Drie maal van harte gefeliciteerd met je eerste donsjes :D :D :D
Ik ben zo super blij voor jou :D
Las je verhaal en kreeg helemaal kippevel, zo spannend en uiteindelijk zo ienimienie klein en lief allemaal!!! :-*
Oh, meid wat moet jij in spanning hebben gezeten, en wat goed dat je Caroline hebt gebeld om het zo samen tot een geweldig einde te brengen 8)
Ook naar Caroline toe wil ik mijn complimenten maken, van een afstand is het niet gemakkelijk dit te coördineren!
Dus petje af voor jullie beide :-* :-*
En ik ben nog niet klaar hoor ;D
Je foto's zijn helemaal geweldig!!!
En ook over de namen met betekenis heb je nagedacht en het zijn erg mooie, lieve namen...
Haha, ik weet alleen niet wat voor mutatie de donsjes kunnen worden (heb ik vast ergens gemist ::))
Geniet er maar intens van, dit is jouw moment hoor.

Groetjes, Marian

*Manon*

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie lieve reacties en medeleven... dat doet me erg goed, tis voor mij ook de eerste keer en voor mijn valkjes ook, dus best spannend inderdaad...  ;)

Abeltje ligt nu gewoon bij Zazcha en Zaura, die het kleine ding beschermen alsof hun leven er van af hangt  ;D ;D ;D
Ik laat deze ook gewoon liggen, mits ze goed voeren.
Het kapotte eitje van zazcha en zaura ligt nog bij tibeau en tara, maar deze is onbevrucht  ;) Ik laat hem er nog maar even bij liggen, is goed voor de warmte geloof ik.
De twee neppers heb ik gisteravond al weggehaald, nu kunnen ze zich ook helemaal richten op de donsjes en ligt er niemand buiten boord... de neppers waren behoorlijk groot.  :-\

Ik hoop echt dat zazcha en zaura ook goede ouders blijken te zijn, zo kan tara zich ook nog herstellen van haar oogje... teveel voeren en drukte zou haar niet ten goede komen denk ik, dus achteraf ben ik heel blij dat er twee donsjes van hun bij zazcha en zaura liggen  :D :D :D

Ik ga zo even nestcontrole houden... en Billie pappen..

Voor degenen die het leuk vinden om te zien welke mutaties eruit kunnen komen.....

Tara en Tibeau

Vader:   Tibeau Tinco --> witmasker / bont- kanssplit gepareld -lutino x1 - cinnamon x2.
Moeder: Tara Tynn --> geparelde bont witmasker.

Zonen:

25% witmasker (kans)gepareld / bont - x1 lutino
25% witmasker / bont - x1 cinnamon - x2 kanssplit gepareld
25% bont witmasker (kans)gepareld / x1 lutino
25% bont witmasker / x1 cinnamon - x2 (kans)gepareld

Dochters:

25% witmasker lutino (kans)gepareld / bont = albino
25% witmasker cinnamon / bont
25% bont witmasker lutino (kans)gepareld = albino
25% bont witmasker cinnamon

Kimm

hoi manon,

fijn dat het zo goed gaat heerlijk hoor!
het eitje van zaura kan je ook al snel verwachten he?
spannend allemaal.
knuffel voor billy!  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey wat gaaf .... nummertje 3 is ook geboren!!!!

Super, 3 gezonde donsjes van TT op Jaspertje zijn verjaardag.  :D

Jeetje wat zul jij trots zijn op de kanjers en lekker genieten tijdens deze vakantie van je kleine witjes. Leuk hoor.  :D

Uiteraard blijf ik je volgen.  ;)

Dikke knuffel en trusten voor straks.

===============

Iedereen bedankt voor de leuke reactie en complimentjes .... achteraf gezien was het best grappig .... op het moment zelf heel erg spannend.  :-\

Ik liep in de Intertoys nog op zoek naar een extra kadootje voor Jasper, hij kreeg ze pas tussen de middag als Ed ook thuis was, en daar kreeg ik het telefoontje van Manon dat het tweede donsje er was en het eerste donsje nog steeds niet .... ik heb het donsje zelf in het eitje horen piepen door de telefoon, heel bijzonder.

Afgaande op dit geluidje en de details die Manon op waren gevallen en niet bevielen, heb ik Manon geadviseerd het eitje te openen .... super was het volgende telefoontje waarin ze vertelde dat het donsje inderdaad, zoals ik al vermoede vast zat in het opgedroogde vlies maar .... wel leefde!!  :D

Je had die koppen moeten zien van de andere klanten in de Intertoys, die dachten echt: "Waar heeft die het over??" ???

Ik ben heel erg blij dat donsje 3 weer gewoon zijn eigen weggetje heeft gevonden .... het blijft altijd spannend.  ::)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Caroline en Manon,

Ja dat geloof ik maar al te graag, fijn dat je hebt kunnen helpen. Je bent een kanjer ! Spannend allemaal Manon, maar ik kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig en verliefd bent  :D

Ik hoop het ook ooit een keer mee te maken  ;)

Leuk hoor die nestcontroles, wat zullen ze pluizig zijn  ;D

Liefs, Karin

*Manon*

Foto's!!!!!

Ik vond het ook heel bijzonder dat Caroline mij zo goed heeft geholpen... juist ook omdat Tibeau bij haar wegkomt.. en zelf ook geboren was met een barst in zijn eitje... heel speciaal  ;D ;D ;D

Omdat ik natuurlijk heel erg trots ben op mijn valkjes en de donsjes... even wat foto's van de pluisjes  ;D ;D ;D

Ariel

--> de oudste  ;) donsje 2

Haar kropje is netjes gevuld... tibeau en tara voeren allebei  :D :D jongens ik ben zoooooo blij  :D :D :D

Anik

--> ei 1 die we geholpen hebben om uit haar ei te komen  ;)

Komt vast goed met haar... ze bedelt net zo hard als haar grote broer/zus  :D :D

Abeltje
--> ei 3, ligt bij zazcha en zaura..

Zoals je kunt zien... heeft zij ook al een klein gevuld kropje...

Eitje 4 van T en T piept ook al... spannend weer  :D

Caroline

Geweldig!!!

Wat doen ze het goed.  :D

Trusten voor straks.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi Manon,

gefeliciteerd hoor meis met het derde donsje.wat geweldig zeg  :D en gelukkig heeft dit donsje idd zelf de weg naar buiten kunnen maken. Fijn dat je zo goed geholpen bent door Caroline. Weer wat geleerd,zeg maar. Deze info neem ik ook weer mee voor als mijn valkjes ooit een nestje hebben  :D
Mooie jongen kunnen T&T krijgen hoor..ben heel benieuwd.Ik blijf je natuurlijk volgen  ;)
4de eitje piept ook al;  spannend en oo zo leuk  :D

Geniet ervan hè.

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Saar

Gefeliciteerd met de 3 kleintjes :D

En Oma Caroline natuurlijk ook :D ;)
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Sjet

Manon  meis   Van Harte  Gefeliciteerd met je  3 donsjes  Anik<  Arièl  en  Abeltje   mooie namen  zijn het    SUPER .  en dat het  zo goed met ze gaat  vooral  het  donsje  wat je hebt moeten helpen  met   hulp op afstand van Caroline   ,,  Caroline  jij ook Van Harte  Meis  met de donsjes  van  Jouw  Eigen   Tibeau  - Tinco  .  jij  zult  net zo trots en blij zijn als Manon .  en Natuurlijk  Caroline  nog  van Harte met je   Zoon .
Nou Manon en nu piept er  al weer eentje het blijft nog even  spannend  .  maar  Komt ook goed hoor .  Wist  tot zopas dat er  twee donsjes waren  doe mijn pc  net aan en...  wat  Las ik   ...  Abeltje  was  er bij gekomen .  meiske   ik wist  en voelde  aan je  hoe je hier naar verlangd hebt .  ik wens je   heel veel geluk   met de donsjes  en  de Ouders .
Oh  Gut   is  Saar   ook  OMa  ??  meis jij ook van Harte hoor   !!!   ook  al  trots  als een pauw . hihihihi leuk hoor !!
Liefs  Je  Moeder     Georgette