Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Manon,

Zie nou, wip wappen is de remedie tegen ziekte ;D
Gelukkig gaat het weer goed met Tibeau!
Wat jammer toch dat het tam maken van Bibi nog niet helemaal wil. Wel logisch dat je wat meer terughoudend bent nadat je zo hard bent gebeten, en wow, ze kunnen hard bijten :o
Maar dat hoef ik jou dus niet te vertellen ;), (helaas)
Een goed teken dat ze op je stem reageert en naar je toe komt in de kooi, succes verder!!!
Zo eens in de maand verander ik de kooi met andere speeltjes, vind ik zelf leuk ::), maar ook de valkjes gaan weer meer spelen :-*
Niet dat ik elke keer nieuw koop hoor, ik wissel wat af ;D
Ik twijfel of ik al eens je website heb gezien :-\, dus daar ga ik strakjes nog naar kijken :D

Fijne avond, groetjes Marian

sabine

Hoi Manon,

Met een kind en meerdere valkjes zal het wat lastiger zijn om bibi tam te krijgen.
Maar wie weet ???  Succes er mee!

groetjes Sabine

*Manon*

Dank jullie wel voor de leuke reacties  :-*

Met Tibeau gaat het goed, alleen heeft hij last van dikke poepen... ze zien er verder goed uit qua kleur, hij is speels, wipwapt, vliegt rond en eet normaal, dus ik maak me geen zorgen....

Zazcha heeft het licht ook gezien  :-X ze waren vanmorgen los en zazcha ging in de kooi van T enT, hij ging naar het blok, keek erin, begon er een beetje aan te knagen.... en hij vond het blijkbaar erg intressant!
Ik denk dat het zaterdag nog een blok kopen wordt... :D zien wat hij er mee doet. 8)

Ik heb wat fotootjes gemaakt vanmorgen, zal ze vanavond even uploaden en plaatsen, er is toch voetbal op tv  :-X :D :D

Tja verder niet zoveel te melden eigenlijk... Jael heeft vanmiddag proefgezwommen en mag a.s woensdag afzwemmen.... na twee jaar nu toch eindelijk diploma A in zicht  :D :D :D

Fijne avond!! ;)

Liefs Manon

Romy

Hoi Manon

Wat leuk dat Zacha ook interesse heeft in een broedblok  :D Klopt het dat dit dan het tweede broedblok zou zijn die je gaat ophangen?

Groetjes
Romy

*Manon*

Klopt Romy, mijn valkjes hebben duidelijk wat tijd nodig hierin en dat mag ook.. het blok hangt er wel en als ze er aan toe zijn, kunnen ze het in gebruik nemen.... willen ze dit niet, dan haal ik het over een tijdje weg en proberen we het later nog eens  :D

Anke

Hoi Manon,
Hihi als TT wipwapt zal het allemaal wel goed zijn met hem :)

Tam maken van een angstig valkje is altijd erg lastig.
Wel heb ik gemerkt dat als een valkje in een aparte kamer zit, dus geen valkjenvriendjes om af te leiden... het dan een stuk beter gaat.

Ik heb momenteel ook een tammaak project onderhanden.
Het enige wat ik kan zeggen is: geduld, geduld eindeloos geduld....
Succes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Dank je wel Anke voor je fijne woorden  :-*
Ik vind het ook een knap lastig karwei, ook omdat ik me afvraag of ik bibi hiermee niet ontzettend plaag.... ze zit nu alleen, zonder haar vriendjes, en eigenlijk zit ze de hele dag op haar stok!
Vanavond had ik het plan bedacht om haar mee te nemen naar de toilet.... maar mevrouw wou haar kooi niet uit en om nu iets te gaan forceren.... lees: uit haar kooi jagen....  :-\ lijkt me nu ook niet de beste aanpak.
Inmiddels is ze uit haar kooi, en Gebbe is nu even bij haar, heeft ze wel verdiend vind ik... maar Gebbe gaat straks terug de voliere in...

Toch merk ik nu wel, na vier daagjes intensief bezig zijn met Bibi dat ze minder angstig wordt.... dus heel langzaam komt er verbetering...  ;D ;D

Ik heb de foto's van vandaag klaar en die ga ik nu even plaatsen...  :D :D :D

*Manon*

Foto tijd.........  ;D ;D ;D

tibeau aan het poetsen...

Gebbe... wat is ie mooi hé...

Zazcha is nieuwschierig naar het blok....

tibeau komt even polshoogte nemen wat zazcha daar aan het doen is  ;)

bibi in haar kooi....

Kom er nu uit bibi, het is hier buiten de kooi veel leuker  :)

Mooie Sari  :-*

Sjimmie...

Ons dametje Tara

zazcha wat ben jij daar aan het doen....  ???

Mag jij daar wel komen zazcha... die kooi is nie van jou  ::)

Ik ben even aan het kijken zaura hoe het er hier van binnen uit ziet... wil jij ook zo'n huis?

Ik heb het wel gezien... valt nog wel tegen dit huis...  ;)

Nee zaura, wij gaan niet verhuizen.... wij blijven mooi hier zitten  ;D

Het nieuwe hangtouw...

De kooi van tibeau en tara

Even poetsen...

goh, dus zo ziet zo'n blok er van buiten uit  ::)

bibietje

Kimm

gaaf manon, vooral met die leuke tekst erbij  ;D  ;D
dat is genieten hoor!!!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

veel fotooooooooooosssssss manon maar ohhhhhhhhh wat zijn ze mooi jou valkjessssss

groetjesssssss

Saar

Caroline

Hey meis, leuke fotootjes weer.

Spannend hoor, een blok.  :D

Fijn dat je resultaat boekt met Bibi, dit stimuleert om door te gaan.

En je kleine meid, diploma zwemmen .... gefeliciteerd hoor.  :-*

Wow, 2 jaar .... is niet mis.  ::) Kan me voorstellen dat je blij bent, gaat ze nog door?? Thomas mag waarschijnlijk eind van de maand op voor A.  :D

Groetjesssssssssssssssssss

Vergeet ik helemaal te schrijven  :-[ ik vind Gebbe prachtig!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Met Bibi gaat het vast goedkomen.  :D
Tenzij haar karaktertje het niet toelaat.
Ben benieuwd wanneer de eitjes gaan komen.  :D

Voor Jael alvast heel veel succes met het halen van zijn zwem-diploma !!  ;D

En je foto's zijn prachtig !!  ;D
Je valkjes dan eigenlijk.  ;) :D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Manon,
Mooie foto's hoor.
Hi hi dat commentaar er bij ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes